mohammadshirazi1375

۴۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در رشت

لباس نظامی در رشت معمولا با درجه کیفی مختلفی در سایه روشن به شما مشتریان عزیز اراه می شود. درجه کیفی لباس نظامی در رشت به عواملی چون دوخت آن، سبک بودن لباس و نوع پارچه استفاده شده برای دوخت لباس می باشد. هرچه از پارچه بهتری مانند ترگال ساده و کراه برای دوخت لباس نظامی استفاده شود، درجه داران و سربازان می توانند در شرایط مختلف از آن استفاده کنند.

 جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود، علاوه بر ترگال ساده و کجراه، کتان پنبه نیز می باشد که با کیفیت بالایی در تولیدی ها دوخته می شود. از ترگال ساده و کجراه می باشد که بیشتر برای دوخت لباس نظامی از آن ها استفاده می شود. پارچه های کتان و برزنتی نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و دارای کیفیت بافت بالایی می باشد.

 مزیت خاص پارچه های برزنتی نسبت به کتان و ترگال ساده این است که آن ها ضد آب بوده و می توان از آن ها برای مواقع بارندگی استفاده کرد. در پارچه های کتان از الیاف های پلی استر و پلی ویسکوز استفاده می شود که دارای بافت مقاومی در ساختار خود می باشند. مزیت پارچه های کتان این است که علاوه بر استحکام و مقاومتی که دارند، دارای راحتی و سبکی خاصی هستند.

 

در این تولیدی ها با نظارت اتحادیه پوشاک لباس نظامی در رشت را با دوخت استانداردی به بازار فروش می رسانند، معمولا این کیفیت دوخت به عواملی چون جنس پارچه و نوع دوخت آن ها بستگی دارد، دوخت لباس نظامی در رشت با استفاده از چرخ هایی پیشرفته صورت می گیرد. یکی از این قابلیت ها امکان چاپ انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها می باشد. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها درج می شود. بیشتر تولیدی ها در شهرهای جنوبی کشور واقع هستند. دو شهر یزد و اصفهان بیشترین لباس نظامی را تولید می کنند و برای سراسر کشور لباس نظامی ارسال می کنند.

قیمت لباس نظامی در رشت از سوی اتحادیه پوشاک کشور تعیین می گردد و معولا سعی شده است که در سایه روشن قیمت آن ها ارزان به مشتریان فروخته می شود. البسه نظامی و انواع اورکت های نظامی در همه سایزها ارائه می شود. سایزبندی لباس نظامی بر اساس خارجی از ایکس لارج شروع شده و تا سایز سه ایکس ادامه دارد و برای سایزهای ایرانی از سایز 38 شروع شده و تا سایز 43 در سایه روشن موجود می باشد.  در کنار لباس نظامی انواع جوراب ها و تی شرت های نظامی به شما عزیزان ارائه می شود

 

لباس نظامی در رشت معمولا دارای کیفیت بالایی د دوخت و دارای پارچه مرغوب می باشد. عوامل دیگری هستند که در قیمت موثر می باشند و به عواملی چون آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات و غیره بستگی دارد. این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

  1. نوع دوخت آن که باید بر اساس استانداردهای جهانی باشد
  2. مقاومت انواع پارچه ها در برابر تغییر رنگ
  3. مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشو
  4. وزن سبک لباس
  5. راحتی فرد

لباس نظامی ارائه شده توسط سایه روشن این است که در عین مقاومت بالا دارای وزن کمی هستند. معمولا پارچه هایی که برای دوخت لباس نظامی استفاده می شوند باید از نظر اقتصادی بهینه باشند و بیشتر این لباس ها با ترگال ساده و کجراه دوخته می شوند. در فروشگاه سایه روشن برای تمامی محصولات تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در ارومیه

لباس نظامی در ارومیه از محصولات ویژه سایه روشن می باشد که با کیفیت و قیمت پایین به شما عزیزان ارائه می شود. ما برای محصولاتمان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. کیفیت و قیمت لباس نظامی هر دو به عواملی چون نوع دوخت لباس، نوع پارچه استفاده شده برای دوخت آن بستگی دارد. معمولا از پارچه هایی چون ترگال ساده و کتان در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. سایه روشن به عنوان تولید کننده لباس نظامی برای کلیه ارگان های دفاعی توانسته است به این قابلیت برسد که در ساخت انواع یونیفرم های دفاعی به تولید انبوه برسد. بیشتر از پارچه های ترگال ساده و کجراه استفاده می شود، علاوه بر این دو پارچه از کتان پنبه و گورتکس نیز در دوخت آن ها استفاده می شود.

پارچه های کتان و برزنتی نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و دارای کیفیت بافت بالایی می باشد. مزیت خاص پارچه های برزنتی نسبت به کتان و ترگال ساده این است که آن ها ضد آب بوده و می توان از آن ها برای مواقع بارندگی استفاده کرد. در پارچه های کتان از الیاف های پلی استر و پلی ویسکوز استفاده می شود که دارای بافت مقاومی در ساختار خود می باشند.

 

لباس هایی که در سایه روشن به مشتریان ارائه می شوند، از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه می شود. دوخت لباس نظامی در ارومیه در انواع تولیدی با نظارت مستقیم اتحادیه پوشاک انجام می شود و دوخت لباس دارای کیفیت های لازم را دارد. یکی از این قابلیت ها امکان چاپ انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها می باشد. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها درج می شود. بیشتر تولیدی ها در شهرهای جنوبی کشور واقع هستند. معمولا این شهر ها قادرند تا برای کلیه شهرها لباس نظامی را ارسال کنند.

قیمت لباس نظامی از سوی اتحادیه پوشاک کشور تعیین می گردد و معولا سعی شده است که در سایه روشن قیمت آن ها ارزان به مشتریان فروخته می شود. البسه نظامی و انواع اورکت های نظامی در همه سایزها ارائه می شود. معمولا دو نوع سایزبندی در سایه روشن وجود دارد. این سایز بندی ها در دو نوع ایرانی و خارجی موجود می باشد. در کنار لباس نظامی در رشت انواع لباس کار و ایمنی و تی شرت های نظامی به شما عزیزان ارائه می شود

 

لباس نظامی معمولا در انواع طرح های نظامی مانند، چریکی، پلنگی، کامپیوتری و دیجیتالی در انواع سایزها به شما عزیزان ارائه می شود. و عوامل دیگری هستند که در قیمت موثر می باشند و به عواملی چون آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات و غیره بستگی دارد. این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

  1. نوع دوخت آن که باید بر اساس استانداردهای جهانی بر اساس دوخت باکیفیت باشد
  2. مقاومت انواع پارچه ها در برابر تغییر رنگ
  3. مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشو زیاد
  4. وزن سبک لباس نظامی در رشت
  5. راحتی فرد

لباس نظامی باید دارای مشخصه مهمی باشد که این مشخصه باید این باشد که لباس در عین مقاومت بالا وزن پایینی می باشد و باعث شده است تا سربازان در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند و پارچه هایی که برای این لباس ها به کار می رود باید از نظر اقتصادی بهینه باشد. در فروشگاه سایه روشن برای تمامی محصولات تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری با ارزش در زمینه دوخت و تولید لباس نظامی در انواع سایزبندی ها به شما عزیزان ارائه می شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در اهواز

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس نظامی در اهواز با انواع طرح های نظامی مانند به شما مشتریان عرضه می شود. طرح های نظامی شامل پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی می باشند که سعی شده است با کیفیت دوخت بالا به سربازان عزیز ارائه شود.  علاوه بر لباس نظامی انواع لباس های کار و ایمنی با تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می شود. معمولا سعی شده است که لباس نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شود و با قیمتی ارزان به شما مشتریان فروخته شود.

دو مشخصه مهم در کیفیت لباس نظامی در اهواز نوع دوخت آن و نوع پارچه مصرفی برای تولید آن ها می باشد. پارچه هایی که در دوخت لباس نظامی استفاده می شوند از کتان و ترگال بوده که از الیاف پلی ویسکوز تشکیل شده اند که شبب شده است مقاومت لباس بالا باشد. ارگان های دفاعی کشور شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که هریک برای خود یونیفرم مخصوصی دارند. معمولا برای هریک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی رنگ مخصوصی از سوی صنعت دفاعی کشور تعیین شده است که باید هر یک از ارگان ها باید بر این اساس لباس یونیفرم برای خود تهیه کنند.

در سایه روشن سایزبندی های گوناگونی برای لباس نظامی در نظر می گیرند. سایه روشن مفتخر است که تمامی سایزهای لباس نظامی و لباس کار را در فروشگاه خود برای عرضه به مشتریان در اختیار دارد. در سایزهای ایرانی سایزها از 38 تا 44 و در سایزهای خارجی ا سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج موجود می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. لباسها بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی صنعت دفاعی کشور دوخته می شوند و سعی شده است تا استانداردهای لازم در دوخت آن ها رعایت شود.

درکشور ایران بیشتر تولیدیهای لباس نظامی در شهرهای جنوبی قرار درند. بیشترین تولیدی ها معمولا در شهرهای یزد و اصفهان قرار دارند. این دوشهر دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. این دوخت و دوز ها بر اساس استانداردهای لازم می باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

معمولا از انواع پارچه های زیر در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند:

  1. پارچه های ترگال
  2. پارچه های کتان
  3. پارچه های گورتکس
  4. پارچه های برزنتی

موارد جزئی دیگری وجود دارند که در کیفیت لباس نظامی از موارد دیگر هستند:

آب و هوای منطقه

 نوع پوشش زمینی

 نوع عملیات

 لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. در شرایط مختلف از این لباس ها استفاده کنند. بیشتر همانطور که گفته شد از پارچه هایی چون کتان و ترگال ساده استفاده می شود.

 این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

نوع دوخت که هرچه شیک و تمیزتر باشد در قیمت آن ها نیز موثر می باشد

مقاومت پارچه ارتشی در برابر تغییر رنگ

مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشوی زیاد

وزن کم لباس نظامی

راحتی فرد

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس سپاه در اصفهان

در فروشگاه نظامی سایه روشن  لباس سپاه در اصفهان با انواع طرح های نظامی مانند پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی به سربازان ارائه شده و علاوه بر لباس سپاه، لباس نیروی انتظامی و لباس ارتش د انواع سایزها به مشتریان عرضه می شود. قیمت و کیفیت لباس سپاه در سایه روشن هردو مناسب می باشد و سعی شده است تا لباس هایی با دوخت خوب مورد استفاده قرار گیرد. معمولا پارچه هایی که برای دوخت لباس سپاه استفاده می شود باید دارای دو مشخصه مهم باشند.

 این دو مشخصه، دوخت آن و کیفیت پارچه مصرفی می باشد. ارگان های دفاعی کشور شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که هریک برای خود یونیفرم مخصوصی دارند. معمولا برای هریک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی رنگ مخصوصی از سوی صنعت دفاعی کشور تعیین شده است که باید هر یک از ارگان ها باید بر این اساس لباس یونیفرم برای خود تهیه کنند. بیشتراز پارچه های ترگال ساده و کجراه در دوخت لباس ها استفاده می کنند که دارای وزن کم و مقاومت بالا می باشند.

در سایه روشن لباس سپاه در اصفهان در انواع سایزهای ایرانی و خارجی موجود می باشد و محدودیتی در سایزبندی آن ها وجود ندارد. لباسها بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی صنعت دفاعی کشور دوخته می شوند و سعی شده است تا از کیفیت های مختلف لباس ها در سایه روشن استفاده شود.. لباس ارتش این قابلیت را دارند تا انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها درج شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها درج می شود.

 در کشور ایران بیشتر تولیدی های لباس سپاه در دو شهر یزد و اصفهان قرار دارند که به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

معمولا از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه، پارچه های کتان، پارچه های برزنتی و پارچه های گورتکس در دوخت لباس سپاه استفاده می کنند. فاکتورهای دیگری نیز موجود می باشند که در کیفیت پارچه لباس نظامی موثر هستند که عبارت اند از:

 آب و هوای منطقه

 نوع پوشش زمینی

 نوع عملیات

 لباس سپاه باید به گونه ای باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. در شرایط مختلف از این لباس ها استفاده کنند. بیشتر همانطور که گفته شد از پارچه هایی چون کتان و ترگال ساده استفاده می شود.

 این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

نوع دوخت که هرچه شیک و تمیزتر باشد در قیمت آن ها نیز موثر می باشد

مقاومت پارچه ارتشی در برابر تغییر رنگ

مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشوی زیاد

وزن کم لباس ارتش

راحتی فرد

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در کرج

در فروشگاه نظامی سایه روشن  لباس ارتش در کرج با انواع طرح های نظامی مانند پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی به سربازان عزیز و درجه داران نظامی کشورمان ایران با کیفیت دوخت بالا ارائه می شود.  علاوه بر لباس سپاه، لباس نیروی انتظامی و لباس ارتش در انواع سایزها به مشتریان عرضه می شود. معمولا سعی شده است که لباس نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شود و با قیمتی ارزان به شما مشتریان فروخته شود. قیمت و کیفیت لباس سپاه در سایه روشن هردو مناسب می باشد و سعی شده است تا لباس هایی با دوخت خوب مورد استفاده قرار گیرد.

دو مشخصه مهم در کیفیت لباس ارتش در کرج نوع دوخت آن و نوع پارچه مصرفی برای تولید آن ها می باشد. پارچه هایی که در دوخت لباس نظامی استفاده می شوند، از الیاف پلی استر بوده که دارای بافت مقاومی می باشند. ارگان های دفاعی کشور شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که هریک برای خود یونیفرم مخصوصی دارند. معمولا برای هریک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی رنگ مخصوصی از سوی صنعت دفاعی کشور تعیین شده است که باید هر یک از ارگان ها باید بر این اساس لباس یونیفرم برای خود تهیه کنند. بیشتراز پارچه های ترگال ساده و کجراه در دوخت لباس ها استفاده می کنند که دارای وزن کم و مقاومت بالا می باشند.

در سایه روشن دو نوع سایزبندی برای لباس ارتش در ظر می گیرند. و محدودیتی در سایزبندی آن ها وجود ندارد. در سایزهای ایرانی سایزها از 38 تا 44 و در سایزهای خارجی ا سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج موجود می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. لباسها بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی صنعت دفاعی کشور دوخته می شوند و سعی شده است تا از کیفیت های مختلف لباس ها در سایه روشن استفاده شود.

در کشور ایران بیشتر تولیدی های لباس ارتش در دو شهر یزد و اصفهان قرار دارند که به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

در ایران فقط دو شهر هستند که بیشترین لباس ارتش را به سراسر کشور به صورت سری عرضه می کنند. این دوشهر یزد و اصفهان هستند که به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند.  در سایه روشن علاوه بر فروش تکی محصولات، فروش لباس ارتش به ثورت عمده ای نیز صورت می گیرد. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس سپاه در شیراز

لباس سپاه در شیراز از محصولات با کیفیت سایه روشن با قیمت مناسب می باشد که در انواع سایزها به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. برای کلیه مصولات نظامی و لباس های کار و ایمنی تخفیفی مناسب در نظر گرفته ایم و مفتخریم که در این زمینه یاری برسانیم. ساعات کاری برای فروشگاه ما از روزهای شنبه تا پنجشنبه می باشد که مفتخر هستیم به شما عزیزان در زمینه فروش لباس ارتش خدمت رسانی بکنیم. علاوه بر لباس سپاه، لباس ارتش، لباس نیروی انتظامی و انواع بوت ها سربازی به شما عزیزان ارائه می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش این محصولات می باشد. صنعت دفاعی کشور برای ارگان ها نظامی که شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند یونیفرم مخصوصی تعیین کرده که هر کدام از آن ها موظفند در دوران خدمت خود آن ها را بپوشند.

دسته بندی اول بر اساس سایزهای ایرانی که از سایزهای 38 تا 43 و برای سایزهای خارجی از سایزهای یکس لارج تا سه ایکس لارج در سایه روشن موجود می باشد. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با شرایط استفاده در آن هماهنگی داشته باشد و به گونه ای باشد تا سربازان در هنگام استفاده از آن همرنگ محیط شوند. معمولا برای نیروهای زمینی از رنگ های خاکستری، برای نیروهای دریایی از رنگ آبی و برای نیروی هوایی از رنگ های آبی کم رنگ استفاده می کنند.

لباس سپاه با کیفیت

معمولا در تولیدی های معتبر، لباس سپاه را با استفاده از پارچه های مرغوب و با دوخت عالی زیر تولید می کنند که شامل:

  1. گورتکس، کتان پنبه که هر دو از الیاف های مقاومی تشکیل شده اند
  2. و ترگل ساده و کجراه که در بیشتر تولیدی ها برای دوخت لباس نظامی از آن ها استفاده می کنند.

پارچه های نظامی از الیاف پلی استر ساخته شده اند که در عین سبکی که برای لباس به وجود می آورد، دارای مقاومت بالایی می باشد. لباس سپاه این قابلیت را دارد تا بتوان از آن ها برای شرایط مختلف استفاده کرد علاوه بر گورتکس و کتان پنبه از پارچه ها برزنتی نیز برای دوخت لباس سپاه در شیراز استفاده می کنند. معمولا از این پارچه ها برای دوخت کوله های سربازی استفاده می شود. ما برای سایه روشن لباس نظامی را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی مناسب به شما عزیزن می فروشیم. این صنف برای تولیدکنندگان لباس ارتش دستورالعمل هایی را جهت دوخت با کیفیت لباس ها برای کلیه تولیدی ها در نظر گرفته است. این اتحادیه همچنین برای لباس سپاه قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است.

تخفیف خوب در سایه روشن

قیمت لباس سپاه به فاکتورهایی شامل پارچه استفاده شده و نوع درجه کیفی دوخت لباس بستگی دارد. معمولا در کشور ایران بیشتر دو شهر اصفهان و یزد بیشترین لباس نظامی را تولید می کنند که به عنوان دو قطب بزرگ تولید کننده انواع لباس نظامی در کشور شناخته شده اند. این دو شهر بیشترین تجهیزات نظامی را به سراسر کشو برای مراکز فروش ارسال می کنند. در سایه روشن تعمیرات دوخت و دوز با استفاده از چرخ هایی پیشرفته انجام می شود. قیمت تعمیرات گزاف نمی باشد و مشتریان می توانند به ما اعتماد کامل داشته باشند. همگی یمت ها بر اساس قیمت تصویبی از سوی اتحادیه پوشاک می باشد. معمولا برای دوخت لباس سپاه از چرخ هایی پیشرفته استفاده می شود تا کیفیت دوخت بالایی داشته و راحتی زیادی برای سربازان داشته باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان مربوطه می تواند متفاوت باشد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در شیراز

لباس ارتش در شیراز معمولا دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و برای آن تخفیفی ویژه برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم. ساعات کاری برای فروشگاه ما از روزهای شنبه تا پنجشنبه می باشد که مفتخر هستیم به شما عزیزان در زمینه فروش لباس ارتش خدمت رسانی بکنیم. علاوه بر لباس ارتش انواع لباس های کار و ایمنی و انواع اتیکیت های سربازی و گلدوزی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. صنعت دفاعی کشور برای ارگان ها نظامی که شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند یونیفرم مخصوصی تعیین کرده که هر کدام از آن ها موظفند در دوران خدمت خود آن ها را بپوشند. برای هر کدام از محصولات سایه روشن معمولا دو نوع دسته بندی سایزی وجود دارد. 

دسته بندی اول بر اساس سایزهای ایرانی که از سایزهای 38 تا 43 و برای سایزهای خارجی از سایزهای یکس لارج تا سه ایکس لارج در سایه روشن موجود می باشد. در کنار شلوار پیراهن نظامی انواع اورکت ها و کوله های سربازی در انواع طرح های ساده و نظامی به شما عزیزان عرضه می شود. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با شرایط استفاده در آن هماهنگی داشته باشد و به گونه ای باشد تا سربازان در هنگام استفاده از آن همرنگ محیط شوند.

ویژگی های منحصر به فرد

معمولا در تولیدی های معتبر، لباس ارتش را با استفاده از پارچه های مرغوب زیر تولید می کنند که شامل:

  1. گورتکس، کتان پنبه که هر دو از الیاف پلی استر می باشند.
  2. و ترگل ساده و کجراه که بیشتر در دوخت لباس نظامی از ان ها استفاده می کنند. پارچه های نظامی باید به گونه ای باشد که در عین مقاومت بالا دارای سبکی منحصر به فردی باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف آب و هوایی از ان ها استفاده کنند. علاوه بر گورتکس و کتان پنبه از پارچه ها برزنتی نیز برای دوخت لباس ارتش در شیراز استفاده می کنند. معمولا از این پارچه ها برای دوخت کوله های سربازی استفاده می شود. ما برای سایه روشن لباس نظامی را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی مناسب به شما عزیزن می فروشیم. این صنف برای تولیدکنندگان لباس ارتش دستورالعمل هایی را جهت دوخت با کیفیت لباس ها برای کلیه تولیدی ها در نظر گرفته است. این اتحادیه همچنین برای لباس سپاه قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است.

تعیین قیمت

قیمت لباس ارتش به فاکتورهایی شامل پارچه استفاده شده که در بالا اشاره کردیم و به نوع دوخت آن که از مسائل مهم می باشد، بستگی دارد. معمولا در کشور ایران بیشتر دو شهر اصفهان و یزد بیشترین لباس نظامی را تولید می کنند. این دو شهر بیشترین تجهیزات نظامی را به سراسر کشو برای مراکز فروش ارسال می کنند. در سایه روشن تعمیرات دوخت و دوز با استفاده از چرخ هایی پیشرفته انجام می شود. قیمت های دوخت و دوز نیز در سایه روشن بر اساس قیمت های تصویب شده از سوی اتحادیه می باشد. معمولا برای دوخت لباس ارتش از چرخ هایی پیشرفته استفاده می شود تا کیفیت دوخت بالایی داشته و راحتی زیادی برای سربازان داشته باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان مربوطه می تواند متفاوت باشد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در شیراز

لباس نظامی در شیراز یکی از محصولات اصلی سایه روشن می باشد که با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می شود. شما عزیزان می توانید از روزهای شنبه تا پنجشنبه از فروشگاه ما بازدید بفرمایید. علاوه بر لباس نظامی انواع لباس های کار و ایمنی و انواع اتیکیت های سربازی و گلدوزی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. صنعت دفاعی کشور برای هریک از ارگان های نظامی کشور یونیفرم مخصوص تعیین کرده است که هر کدام از سربازان باید برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود این لباس ها را بپوشند. برای هر کدام از محصولات سایه روشن معمولا دو نوع دسته بندی سایزی وجود دارد.

 دسته بندی اول بر اساس سایزهای ایرانی و دسته بندی دوم بر اساس سایزهای خارجی می باشد. در دسته بندی ایرانی سایزها از 38 تا 46 موجود می باشد و در سایزهای خارجی از سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج در فروشگاه سایه روشن موجود می باشد. در کنار شلوار پیراهن نظامی انواع اورکت ها و کوله های سربازی در انواع طرح های ساده و نظامی به شما عزیزان عرضه می شود. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با شرایط استفاده در آن هماهنگی داشته باشد و به گونه ای باشد تا سربازان در هنگام استفاده از آن همرنگ محیط شوند.

 

موارد کیفی در نوع پارچه استفاده شده

 

معمولا در تولیدی های معتبر، لباس نظامی را با استفاده از پارچه های مرغوب زیر تولید می کنند که شامل:

  1. گورتکس، کتان پنبه
  2. و ترگل ساده و کجراه
  3. پارچه های نظامی باید به گونه ای باشد که در عین مقاومت بالا دارای سبکی منحصر به فردی باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از این لباس ها استفاده کنند. علاوه بر گورتکس و کتان پنبه از پارچه ها برزنتی نیز برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. هرچه دو مورد بالا در تولید لباس ها در نظر گرفته شود، درجه کیفی آن ها به مراتب بیشتر می گردد. ما برای سایه روشن لباس نظامی را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی مناسب به شما عزیزن می فروشیم. این صنف برای تولیدکنندگان لباس نظامی در شیراز دستورالعمل هایی را جهت دوخت با کیفیت لباس ها برای کلیه تولیدی ها در نظر گرفته است. این اتحادیه همچنین برای لباس سپاه قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است.

تخفیف ویژه بهاره

قیمت لباس نظامی بر اساس فاکتورهایی مانند جنس پارچه و نوع دوخت آن بستگی دارد. لباس های فروشگاه ما همگی از تولیدی های دو شهر اصفهان و یزد گرفته شده است. این دو شهر بیشترین تجهیزات نظامی را به سراسر کشو برای مراکز فروش ارسال می کنند. در سایه روشن علاوه بر فروش محصولات نظامی، تعمیرات دوخت و دوز نیز انجا می شود. قیمت های دوخت و دوز نیز در سایه روشن بر اساس قیمت های تصویب شده از سوی اتحادیه می باشد. معمولا برای دوخت لباس نظامی از چرخ هایی پیشرفته استفاده می شود تا کیفیت دوخت بالایی داشته و راحتی زیادی برای سربازان داشته باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان مربوطه می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در اصفهان

لباس ارتش در اصفهان به همراه لباس کار و ایمنی از محصولات سایه روشن می باشند که با کیفیت بالایی به شما عزیزان عرضه می شود. ارگان های نظامی کشور شامل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش می باشند که برای هر کدام از آن ها یونیفرمی متناسب با رنگ ارگان مربوطه در انواع سایزها توسط مجموعه سایه رون ارائه می شود. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با محیط همرنگ شده و این به دلیل این است تا افراد نظامی خود را از دید دشمن پنهان کنند و با این کار به خوبی استتار شوند. فقط لباس ارتش نیست که در فروشگاه ما ارائه می شود، علاوه بر آن تجهیزات دیگری چون انواع اورکت ها، پوتین های سربازی و انواع لباس های کار و ایمنی در مجموعه ما به فروش می رسد .فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است که با دو دهه سابقه فروش کلیه تجهیزات نظامی کشور توانسته است گامی بلند در روند تولید و فروش این لباس ها بردارد. و توانسته ایم در تولید لباس های کار و ایمنی و لباس نظامی به تولید انبوه برسیم.

جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود، باید این قابلیت را داشته باشند تا مقاومت خوبی در شرایط مختلف از خود نشان دهند و در عین مقاومت بالا دارای سبکی خوبی باشند. بیشترین پارچه هایی که برای دوخت البسه نظامی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه های ترگال ساده و کجراه می باشند که دارای ضخامت بافت خوبی در عین سبکی بالا هستند.

درجه کیفی پارچه و نوع دوخت

 معمولا تولید کننده های البسه نظامی از انواع پارچه های مرغوب مانند کتان ساده و گورتکس برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. این تولیدی ها با نظارت مستقیم اتحادیه لباس ها را تولیدمی کنند. بیشتر در تولیدی های لباس نظامی از پارچه های کتان ساده و کجراه برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. اتحادیه اصناف و پوشاک برای لباس ارتش قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است. برای دوخت آن ها نیز اصلاحیاتی برای آن ها تعیین کرده است همگی دارای استانداردهای جهانی در دوخت لباس نظامی می باشئد. همانطور که گفتیم پارچه های نظامی باید دو ویژگی مقاوت بالا و سبکی آن را با هم داشته باشند و در غیر این صورت لباس دوخته شده بر اساس استاندارد نمی باشد.

لباس نظامی در سایه روشن بیشتر با استفاده از پارچه های کتان ساده و کجراه دوخته می شوند. کیفیت دوخت لباس ها در سایه روشن بالا می باشد و این به این دلیل است که لباس ها از تولیدی های معتبر گرفته می شود و با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز فروخته می شود. بر روی لباس ارتش در اصفهان انواع اتیکت ها و آرم و علائم نظامی به راحتی درج می شود بدون آن که آسیبی به دوخت لباس وارد شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها اعمال می شود. در کشور ما ایران کارخانه های نساجی مربوط به تولید پوشاک نظامی بسیار زیاد است و در کشور ایران دو شهر اصفهان و یزد بیشترین لباس نظامی را برای شهرهای دیگر تولید کرده و به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس های نظامی محسوب می شوند.

تخفیف ویژه برای لباس ارتش

قیمت لباس ارتش از سوی اتحادیه پوشاک و اصناف از سوی وزارت کشور تعیین برای فروشندگان آن تعیین می شود. در سایه روشن علاوه بر فروش محصولات نظامی، تعمیرات دوخت و دوز نیز انجا می شود که همگی قیمت ها آن ها بر استانداردهای تعریف شده می باشد. مهم ترین عاملی که در کیفیت لباس نظامی نقش دارد، درجه کیفی دوخت آن می باشد. هر چه دوخت شیک و تمیزتری داشته باشد، طبیعاتا با قیمت بیشتری به فروشندگان محصولات نظامی فروخته می شود. معمولا دو نوع سایزبندی در سایه روشن برای لباس ارتش در نظر می گیرند، اولی بر اساس سایزهای خارجی ایکس لارج تا سه ایکس می باشد و دیگری بر اساس سایزهای ایرانی 38 تا 43 می باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در اصفهان

لباس نظامی در اصفهان به همراه لباس کار و ایمنی از محصولات سایه روشن می باشند که با کیفیت بالایی به شما عزیزان ارائه می شود. هرکدام از ارگان های نظامی که شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی می باشند با توجه به نوع شرایط آن ها دارای رنگ های مخصوصی برای یونیفرم نظامی خود هستند. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با محیط همرنگ شده و این به دلیل این است تا افراد نظامی خود را از دید دشمن پنهان کنند و با این کار به خوبی استتار شوند. علاوه بر لباس نظامی انواع لباس کار و ایمنی در سایزهای مختلف برای سازمان ها و اداره جات در سایه روشن موجود می باشد.فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است که با دو دهه سابقه فروش کلیه تجهیزات نظامی کشور توانسته است گامی بلند در روند تولید و فروش این لباس ها بردارد.

جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود، باید این قابلیت را داشته باشند تا مقاومت خوبی در شرایط مختلف از خود نشان دهند و در عین مقاومت بالا دارای سبکی خوبی باشند. بیشترین پارچه هایی که برای دوخت البسه نظامی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه های ترگال ساده و کجراه می باشند که دارای ضخامت بافت خوبی در عین سبکی بالا هستد.

انواع پارچه ها در دوخت

 معمولا تولید کننده های البسه نظامی از انواع پارچه های مرغوب مانند کتان ساده و گورتکس برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. اتحادیه اصناف و پوشاک برای لباس نظامی قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است. برای دوخت آن ها نیز اصلاحیاتی برای آن ها تعیین کرده است همگی دارای استانداردهای جهانی در دوخت لباس نظامی می باشئد. همانطور که گفتیم پارچه های نظامی باید دو ویژگی مقاوت بالا و سبکی آن را با هم داشته باشند و در غیر این صورت لباس دوخته شده بر اساس استاندارد نمی باشد.

لباس نظامی در سایه روشن با کیفیت دوخت بالا به همراه پارچه های کتان استفاده شده برای آن ها گامی موثر در فروش آن ها برداشته است. بر روی لباس نظامی در اصفهان انواع اتیکت ها و آرم و علائم نظامی به راحتی درج می شود بدون آن که آسیبی به دوخت لباس وارد شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها اعمال می شود. در کشور ما ایران کارخانه های نساجی مربوط به تولید پوشاک نظامی بسیار زیاد است و در کشور ایران دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی تولید کننده پوشاک نظامی هستند.

چکیده

قیمت لباس نظامی از سوی اتحادیه پوشاک و اصناف از سوی وزارت کشور تعیین برای فروشندگان آن تعیین می شود. قیمت های تعیین شده تعمیرات دوخت و دوز را نیز شامل می شود. مهم ترین عاملی که در کیفیت لباس نظامی نقش دارد، درجه کیفی دوخت آن می باشد. هر چه دوخت شیک و تمیزتری داشته باشد گرانتر فروشخته می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

لباس نظامی و انواع اورکت های نظامی در همه سایزها ارائه می شود و در کنار لباس نظامی انواع جوراب ها و تی شرت های نظامی به شما عزیزان ارائه می شود. مزیت ما این است که لباس های نظامی با درجه کیفیت بالایی با تخفیف ویژه به سربازان وظیفه شناس کشورمان ارائه می شود.

  • محمد شیرازی