mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

قالب میز رزین اپوکسی

انتخاب قالب میز رزین اپوکسی یکی از آن دسته دغدغه هایی است که افراد در میز مدرن  حین ساخت میز رزین اپوکسی با آن مواجه می شوند. همانطور که میدانید برای ساخت میزهای رزین اپوکسی به قالب بندی نیاز دارید ولی باید توجه داشته باشید که از هر جنسی هم نمی توان برای قالب بندی استفاده نمود زیرا رزین اپوکسی چسبندگی بسیار زیادی به قالب میز رزین اپوکسی سطوح مختلف دارا می باشد. میز مدرن در واقع جنس قالب شما باید یکی از این دو مورد سیلیکونی و ام دی اف باشد.

قالب میز رزین اپوکسی سیلیکونی

در حقیقت بهترین نوع قالب برای کارهای اپوکسی را می توان قالب سیلیکونی دانست و علت آن این است  میز مدرن که سیلیکون فقط به خودش می چسبد و به هیچ چیز دیگری نمی چسبد.

قالب میز رزین اپوکسی ام دی اف

علاوه بر قالب میز رزین اپوکسی سیلیکونی می توانید از قالب ام دی اف هم استفاده نمایید. قالب میز رزین اپوکسی  ام دی اف سطح صاف و صیقلی دارد و جدا کردن اپوکسی از سطح آن به نسبت راحت است. نکته ای که باید بدانید آن است که اگر هنور در ساخت میزهای اپوکسی یا سایر هنرهای رزین حرفه ای نشده اید بهتر است کار خود را با ام دی اف روکش دار شروع کنید.

رزین اپوکسی چیست

رزین اپوکسی ماده ای است که باید برای ساخت میز رزین اپوکسی با چوب تلفیق شود. میز مدرن  رزین اپوکسی از خانواده ی رزین‌های دوجزئی است که شامل پایه ی رزینی و هاردنر می‌باشد. این دو جزء باید به نسبت مشخص، بنا بر فرمولاسیون و کاربرد آن، با یکدیگر مخلوط شوند و سپس روی سطح یا قالب دلخواه استفاده شود. امروزه از رزین اپوکسی علاوه بر ساخت میز رزین  در حوزه های دیگر نیز استفاده می نمایند. میز مدرن  زمینه ی جدید کار با رزین اپوکسی، ساخت میز و اجسام دکوراتیو قالب میز رزین اپوکسی با تلفیق رزین اپوکسی و چوب است.

یکی از ویژگی‌های رزین اپوکسی خوب، این است که چسبندگی خوبی داشته باشد. نکته مهمی که درباره چسبندگی این نوع رزین باید به آن اشاره ‌کنیم، این است که چسبندگی این نوع رزین با میزان قالب میز رزین اپوکسی تمیز بودن سطح رابطه مستقیم دارد.

اصلی‌ترین ویژگی های رزین اپوکسی

رزین اپوکسی از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار می باشد میز مدرن  و این بزرگترین مزیت است که به واسطه ی آن می توان انواع میزهای رزین رنگی را به وجود آورد که به خوبی در هر مدل دکوراسیون داخلی قالب میز رزین اپوکسی مورد استفاده قرار گیرند.

 به سطح موردنظر  میز مدرن می‌ چسبد.

رزین اپوکسی به گونه ای است که مقاومت بالایی در برابر انواع اسیدها دارد.

رزین اپوکسی می ‌تواند پنج تن فشار قالب میز رزین اپوکسی لاستیک را در هر سانتی ‌متر مربع را تحمل کند میز مدرن  و بدین صورت می توان گفت که از مقاومت مکانیکی بالایی نیز برخوردار  میز مدرن است.

  • ۰۰/۰۱/۲۶
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی