mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در کرج

در فروشگاه نظامی سایه روشن  لباس ارتش در کرج با انواع طرح های نظامی مانند پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی به سربازان عزیز و درجه داران نظامی کشورمان ایران با کیفیت دوخت بالا ارائه می شود.  علاوه بر لباس سپاه، لباس نیروی انتظامی و لباس ارتش در انواع سایزها به مشتریان عرضه می شود. معمولا سعی شده است که لباس نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شود و با قیمتی ارزان به شما مشتریان فروخته شود. قیمت و کیفیت لباس سپاه در سایه روشن هردو مناسب می باشد و سعی شده است تا لباس هایی با دوخت خوب مورد استفاده قرار گیرد.

دو مشخصه مهم در کیفیت لباس ارتش در کرج نوع دوخت آن و نوع پارچه مصرفی برای تولید آن ها می باشد. پارچه هایی که در دوخت لباس نظامی استفاده می شوند، از الیاف پلی استر بوده که دارای بافت مقاومی می باشند. ارگان های دفاعی کشور شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که هریک برای خود یونیفرم مخصوصی دارند. معمولا برای هریک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی رنگ مخصوصی از سوی صنعت دفاعی کشور تعیین شده است که باید هر یک از ارگان ها باید بر این اساس لباس یونیفرم برای خود تهیه کنند. بیشتراز پارچه های ترگال ساده و کجراه در دوخت لباس ها استفاده می کنند که دارای وزن کم و مقاومت بالا می باشند.

در سایه روشن دو نوع سایزبندی برای لباس ارتش در ظر می گیرند. و محدودیتی در سایزبندی آن ها وجود ندارد. در سایزهای ایرانی سایزها از 38 تا 44 و در سایزهای خارجی ا سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج موجود می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. لباسها بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی صنعت دفاعی کشور دوخته می شوند و سعی شده است تا از کیفیت های مختلف لباس ها در سایه روشن استفاده شود.

در کشور ایران بیشتر تولیدی های لباس ارتش در دو شهر یزد و اصفهان قرار دارند که به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

در ایران فقط دو شهر هستند که بیشترین لباس ارتش را به سراسر کشور به صورت سری عرضه می کنند. این دوشهر یزد و اصفهان هستند که به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند.  در سایه روشن علاوه بر فروش تکی محصولات، فروش لباس ارتش به ثورت عمده ای نیز صورت می گیرد. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • محمد شیرازی

لباس ارتش در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی