mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در شیراز

لباس ارتش در شیراز معمولا دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و برای آن تخفیفی ویژه برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم. ساعات کاری برای فروشگاه ما از روزهای شنبه تا پنجشنبه می باشد که مفتخر هستیم به شما عزیزان در زمینه فروش لباس ارتش خدمت رسانی بکنیم. علاوه بر لباس ارتش انواع لباس های کار و ایمنی و انواع اتیکیت های سربازی و گلدوزی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. صنعت دفاعی کشور برای ارگان ها نظامی که شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند یونیفرم مخصوصی تعیین کرده که هر کدام از آن ها موظفند در دوران خدمت خود آن ها را بپوشند. برای هر کدام از محصولات سایه روشن معمولا دو نوع دسته بندی سایزی وجود دارد. 

دسته بندی اول بر اساس سایزهای ایرانی که از سایزهای 38 تا 43 و برای سایزهای خارجی از سایزهای یکس لارج تا سه ایکس لارج در سایه روشن موجود می باشد. در کنار شلوار پیراهن نظامی انواع اورکت ها و کوله های سربازی در انواع طرح های ساده و نظامی به شما عزیزان عرضه می شود. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با شرایط استفاده در آن هماهنگی داشته باشد و به گونه ای باشد تا سربازان در هنگام استفاده از آن همرنگ محیط شوند.

ویژگی های منحصر به فرد

معمولا در تولیدی های معتبر، لباس ارتش را با استفاده از پارچه های مرغوب زیر تولید می کنند که شامل:

  1. گورتکس، کتان پنبه که هر دو از الیاف پلی استر می باشند.
  2. و ترگل ساده و کجراه که بیشتر در دوخت لباس نظامی از ان ها استفاده می کنند. پارچه های نظامی باید به گونه ای باشد که در عین مقاومت بالا دارای سبکی منحصر به فردی باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف آب و هوایی از ان ها استفاده کنند. علاوه بر گورتکس و کتان پنبه از پارچه ها برزنتی نیز برای دوخت لباس ارتش در شیراز استفاده می کنند. معمولا از این پارچه ها برای دوخت کوله های سربازی استفاده می شود. ما برای سایه روشن لباس نظامی را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی مناسب به شما عزیزن می فروشیم. این صنف برای تولیدکنندگان لباس ارتش دستورالعمل هایی را جهت دوخت با کیفیت لباس ها برای کلیه تولیدی ها در نظر گرفته است. این اتحادیه همچنین برای لباس سپاه قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است.

تعیین قیمت

قیمت لباس ارتش به فاکتورهایی شامل پارچه استفاده شده که در بالا اشاره کردیم و به نوع دوخت آن که از مسائل مهم می باشد، بستگی دارد. معمولا در کشور ایران بیشتر دو شهر اصفهان و یزد بیشترین لباس نظامی را تولید می کنند. این دو شهر بیشترین تجهیزات نظامی را به سراسر کشو برای مراکز فروش ارسال می کنند. در سایه روشن تعمیرات دوخت و دوز با استفاده از چرخ هایی پیشرفته انجام می شود. قیمت های دوخت و دوز نیز در سایه روشن بر اساس قیمت های تصویب شده از سوی اتحادیه می باشد. معمولا برای دوخت لباس ارتش از چرخ هایی پیشرفته استفاده می شود تا کیفیت دوخت بالایی داشته و راحتی زیادی برای سربازان داشته باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان مربوطه می تواند متفاوت باشد.

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • محمد شیرازی

لباس ارتش در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی