mohammadshirazi1375

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی که از محصولات سایه روشن است برای تمامی افراد درجه دار در ارگان های دفاعی مانند زمینی، هوایی و دریایی مهیا شده است. قیمت این لباس توسط اتحادیه تعیین شده می باشد و علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مرغوبی است. لباس نظامی سربازان باید متناسب با شرایط مختلف باشد تا بتوانند در هر شرایطی به خوبی از آن استفاده کنند. دوخت بسیار با کیفیت و وزن پایین از ویژگی های مهم لباس های سایه روشن به حساب می آید. سایه روشن فقط ارائه کننده لباس نظامی نیست بلکه کنار لباس نظامی، انواع اورکت سربازی، انواع پوتین نظامی و تی شرت های سربازی به مشتریان ارائه می شود. بیشتر از انواع پارچه های ترگال در دوخت این لباس ها استفاده می کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم هستند. از انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه، پارچه های کتان و پاچه های برزنتی و گورتکس در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. لباس نظامی در کردستان با تخفیف ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه می شود. دو شهر یزد و اصهان بزرگترین تولیدکننده های لباس نظامی در کشور به حساب می آیند که باعث شده است تا به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در سراسر کشور به حساب بیایند.

رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان متفاوت می باشد. برای مثال برای ارگان دریایی از رنگ آبی پر رنگ استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود تا برای نیروی زمینی از رنگ های قهوه ای استفاده می کنند. رنگ هر ارگان دفاعی فرق می کند و برای هرکدام کدام از ارگان ا علاوه بر لباس نظامی، انواع پوتین های سربازی متناسب با رنگ یونیفرم ارائه می شود. این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد. لباس نظامی در انواع رنگ ها و سایزها به سربازان عزیزمان تقدیم می شود که دارای نشان استاندارد است. نوع سایزبندی لباس نظامی به جنس آن وابسته است. معمولا برای سایزهای خارجی از ایکس لارج شروع شده و تا سه ایکس بالا می رود و برای سایزهای ایرانی از 36 شروع شده تا 44 پیش می رود. برای مثال برای لباس نظامی ایرانی سایزهای موجود از سایز 38 تا 52 می باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی، انواع لباس کار و ایمنی، انواع کفش های کار به همراه انواع اورکت ها در طرح های مختلف به مشتریان عزیز عرضه می شود. بیشتر لباس های سایه روشن با استفاده از پارچه های ترگال ساده و کجراه توسط تولیدی های معتبر دوخته شده اند. این پارچه ها علاوه بر مقاومت بالا دارای دوام بالایی هستند. برای مثال با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشده و در برابر نورآفتاب به زودی رنگ خود را از دست نمی دهند.

قیمت لباس نظامی به دو عامل مهم زیر بستگی دارد:

  1. معمولا علاوه بر نوع پارچه مقدار آن نیز در تعیین قیمت لباس نظامی موثر است. در سایه روشن بیشتر لباس های نظامی با استفاده از پارچه های ترگال و کتان پنبه دوخته و تولید شده اند. علاوه بر فروش انواع تعمیرات لباس در سایه روشن انجام می گیرد.
  2. نوع دوخت و میزان درجه کیفی: هرچه دوخت لباس نظامی شیک تر و بهتر باشد، از نظر قیمت بالاتر گزاف تر می شود و هرچه از درجه کیفی پایین تری برخوردار باشد از نظر قیمت پایین تر می شود. این کیفیت دوخت شامل چند مورد مهم مانند میزان تمیزی، نوع دوخت و اندازه آن می باشد. هرچه دوخت لباس در ظاهر آن دخیل نباشد باعث بالارفتن کیفیت دوخت لباس نظامی می شود.
  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در یاسوج

لباس نظامی، لباس مخصوص افراد نظامی مانند سرتیپ، سرگرد تا سرباز در ارگان های دفاعی کشور است. این لباس باید باید دارای ویژگی هایی باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. دوخت شیک و سبک بودن لباس نظامی سایه روشن از مزیت های ویژه محصولات ما می باشد که باعث شده است تا مشتریان زیادی از فروشگاه ما بازدید کنند.. لباس نظامی ارائه شده توسط سایه روشن با پارچه ترگال مرغوب دوخته و با قیمت تصویب شده توسط اتحادیه به مشتریان ارائه می شود. بیشتر از انواع پارچه های ترگال در دوخت این لباس ها استفاده می کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم هستند. از انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه، پارچه های کتان و پاچه های برزنتی و گورتکس در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. لباس نظامی در یاسوج با تخفیف ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه می شود. دو شهر یزد و اصهان بزرگترین تولیدکننده های لباس نظامی در کشور به حساب می آیند که باعث شده است تا به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در سراسر کشور به حساب بیایند.

رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان متفاوت می باشد. برای مثال برای ارگان هوایی از رنگ های آبی کم رنگ استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود تا برای نیروی زمینی از رنگ های قهوه ای استفاده می کنند. رنگ هر ارگان دفاعی فرق می کند و برای هرکدام از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی یونیفرم مخصوص خود را داریم. این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد. لباس نظامی در انواع رنگ ها و سایزها به سربازان عزیزمان تقدیم می شود که دارای نشان استاندارد است. نوع سایزبندی لباس نظامی به جنس آن وابسته است. معمولا برای سایزهای خارجی از ایکس لارج شروع شده و تا سه ایکس بالا می رود و برای سایزهای ایرانی از 36 شروع شده تا 44 پیش می رود. برای مثال برای لباس نظامی ایرانی سایزهای موجود از سایز 38 تا 52 می باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی، انواع لباس کار و ایمنی، انواع کفش های کار به همراه انواع اورکت ها در طرح های مختلف به مشتریان عزیز عرضه می شود. بیشتر لباس های سایه روشن با استفاده از پارچه های ترگال ساده و کجراه توسط تولیدی های معتبر دوخته شده اند. این پارچه ها علاوه بر مقاومت بالا دارای دوام بالایی هستند. برای مثال با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشده و در برابر نورآفتاب به زودی رنگ خود را از دست نمی دهند.

قیمت لباس نظامی به دو عامل مهم زیر بستگی دارد:

  1. نوع پارچه استفاده شده در دوخت و مقدار آن در قیمت لباس نظامی موثر می باشد که باید به آن دقت شود معمولا لباس نظامی با دوخت ترگال بسیار از نظر قیمتی مناسب تر از دوخت با کتان است.
  2. نوع دوخت و میزان درجه کیفی: هرچه دوخت لباس نظامی شیک تر و بهتر باشد، از نظر قیمت بالاتر گزاف تر می شود و هرچه از درجه کیفی پایین تری برخوردار باشد از نظر قیمت پایین تر می شود. این کیفیت دوخت شامل چند مورد مهم مانند میزان تمیزی، نوع دوخت و اندازه آن می باشد. هرچه دوخت لباس در ظاهر آن دخیل نباشد باعث بالارفتن کیفیت دوخت لباس نظامی می شود.
  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در یزد

لباس نظامی، لباس مخصوص افراد در ارگان های دفاعی کشور است و هر سربازی باید برای گذراندن دوران خدمت خود این لباس را بپوشد. این لباس باید به گونه ای باشد تا افراد بتوانند از آن در شرایط مختلف استفاده کنند. یکی از مزایای لباس نظامی سایه روشن دوخت فوق العاده و سبکی لباس است که بسیار مد نظر سربازان قرار گرفته است. لباس نظامی در تولیدی های معتبر با پارچه مرغوب دوخته می شود بیشتر از انواع پارچه های ترگال در دوخت این لباس ها استفاده می کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم هستند. از انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه، پارچه های کتان و پاچه های برزنتی و گورتکس در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. لباس نظامی در یزد با تخفیف ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه می شود. بیشترین تولیدی های لباس نظامی در دو شهر اصفهان و یزد قرار دارند. این دوشهر به تمامی کشور لباس ارسال می کنند.

رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان متفاوت می باشد. برای مثال برای ارگان هوایی از رنگ های آبی کم رنگ استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود تا برای نیروی زمینی از رنگ های قهوه ای استفاده می کنند. رنگ هر ارگان دفاعی فرق می کند و برای هرکدام از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی یونیفرم مخصوص خود را داریم. این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد. لباس نظامی در انواع سایزبندی با کیفیت بالا به عزیزان ارائه می شود. نوع سایزبندی لباس نظامی به جنس آن وابسته است. معمولا برای سایزهای خارجی از ایکس لارج شروع شده و تا سه ایکس بالا می رود و برای سایزهای ایرانی از 36 شروع شده تا 44 پیش می رود. برای مثال برای لباس نظامی ایرانی سایزهای موجود از سایز 38 تا 52 می باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی، انواع لباس کار و ایمنی، انواع کفش های کار به همراه انواع اورکت ها در طرح های مختلف به مشتریان عزیز عرضه می شود. برای دوخت لباس نظامی بیشتر از پارچه های ترگال ساده و کجراه استفاده می کنند. این پارچه ها علاوه بر مقاومت بالا دارای طول عمر زیادی هستد. برای مثال با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشده و در برابر نورآفتاب به زودی رنگ خود را از دست نمی دهند.

قیمت لباس نظامی به دو عامل مهم زیر بستگی دارد:

  1. نوع پارچه مصرفی و مقدار آن: از پارچه ترگال ساده و کجراه به دلیل قیمت پاین تر نسبت به کتان و برزنت بیشتر در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند.
  2. نوع دوخت و میزان درجه کیفی: هرچه دوخت لباس نظامی شیک تر و بهتر باشد، از نظر قیمت بالاتر می رود و هرچه از درجه کیفی پایین تری برخوردار باشد از نظر قیمت ارزان تر می شود. این کیفیت دوخت شامل چند مورد مهم مانند میزان تمیزی، نوع دوخت و اندازه آن می باشد. هرچه دوخت لباس در ظاهر آن دخیل نباشد باعث بالارفتن کیفیت دوخت لباس نظامی می شود.
  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی که اعم از لباس سپاه، لباس ارتش و لباس میروی انتظامی انقلاب اسلامی از محصولات سایه روشن می باشد که با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان به سرازان ارائه می شود. لباس نظامی برای کلیه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی در انواع سایزبندی ها ارائه شده است. کیفیت دوخت این لباس ها بسیار بالا و از وزن پایینی برخوردار است. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد که کیفیت دوخت بالایی دارد. این کیفیت دوخت به دلیل این است که از تولیدی های معتبر لباس نظامی تهیه می کنیم. مزیت سایه روشن دو دهه سابقه کاری در فروش لباس سپاه با کیفیت مرغوب می باشد. لباس نظامی نیز مانند لباس ارتش، لباس نیروی انتظامی در انواع طرح های پلنگی، چریکی، دیجیتالی و کامپیوتری موجود می باشد که از قیمت پایینی برخوردار است. ما در فروش این محصول تخفیفی ویژه برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

قیمت ارزان لباس نظامی

قیمت لباس سپاه، لباس ارتش و لباس نیروی انتظامی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع پارچه ای که در دوخت لباس استفاده شده است: انواع پارچه های ترگال ساده، پارچه کتان در انواع مختلف، پارچه گورتکس و پارچه برزنتی انواع پارچه های نظامی می باشند که دارای مقاومت بالا با ضخامتی مناسب جهت دوخت لباس نظامی استفاده می شوند.
  2. نوع دوخت لباس نظامی: هرچه لباس نظامی از کیفیت دوخت بالاتری برخوردار باشدریال قیمت آن در بازار بیشتر و اکثر تولیدی ها لباس نظامی را با دوخت عالی ارائه می کنند. انواع طرح ها بر روی لباس سپاه با لیزر و نور مرئی روی سطح لباس نقش بسته می شود. این طرح و رنگ لباس با شستوشوی زیاد از بین نرفته و در برابر نورخورشید از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

لباس نظامی مرغوب به درجه کیفی هر یک از موارد بالا بستگی دارد. در سایه روشن ما سعی می کنیم لباس نظامی را با کیفیت دوخت بالا و قیمت مناسب به همراه تخفیف ویژه عرضه کنیم. مزیت ما سابقه کاری ما در زمینه فروش کلیه تجهیزات نظامی می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. مشتریان ما در کنار خرید لباس نظامی در سایه روشن معمولا اورکت و پوتین های سربازی هم خریداری می کنند. این پوتین ها و اورکت های چریکی در انوا سایزبندی به مشتریان عزیزمان ارائه می شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

شلوار نظامی سپاه

شلوار نظامی برای هرکدام از ارگان های دفاعی کشور دارای طرح خصوص خود می باشد. این طرح ها می توانند به صورت پلنگی، دیجیتالی، کامپیوتری و یا به صورت اسلش های کتان باشند. علاوه بر شلوار نظامی، لباس سپاه نیز یکی از محصولاتی است که توسط سایه روشن به مشتریان عزیز ارائه می شود. این شلوارها در انواع سایزبندی و رنگ بندی با توجه به ارگان مربوطه می باشد. شلوارهای نظامی سایه روشن از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک به فروش می رسد. شلوار نظامی با استفاده از تولیدی های معتبر با استفاده از پارچه های مرغوب شلواری با کیفیت با دوام بالا می دوزند. سپس به دست فروشندگان می رسد. از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه برای دوخت این شلوارها استفاده می شود. شلوار نظامی مانند لباس نظامی یکی از محصولات اصلی فروشگاه سایه روشن است که دارای دوام بالایی از نظر دوخت و جنس می باشد. شلوار نظامی مانند لباس سپاه این قابلیت را دارد تا با شستوشوی زیاد رنگ خود را به زودی از دست ندهد.

قیمت شلوار نظامی سپاه با تخفیف ویژه

دو فاکتور مهم در تعیین قیمت شلوار نظامی و لبا سپاه، نوع پارچه و کیفیت دوخت لباس می باشد. از انواع پارچه های نظامی مانند ترگال ساده و کجراه و انواع پارچه های کتان در دوخت شلوار و پیراهن نظامی استفاده می شود که کیفیت و قیمت مناسبی دارند. از نظر دوام و ضخامت استفاده از پارچه های کتان و گورتکس ارجعیت دارد. ولی در کل قیمت پارچه های نظامی مقرون به صرفه است. عامل دیگر در تعیین قیمت شلوار نظامی، نوع دوخت شلوار می باشد که هرچه این دوخت با کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت شلوار نظامی به همان میزان بالا می رود.

کیفیت بالای شلوار نظامی

در تولیدی های معتبر شلوارهای نظامی به همراه اسلش ها با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته دوخته و دیگر با استفاده از دست انجام نمی گیرد.شلوار نظامی که در دسته لباس نظامی قرار می گیرد، در انواع سایزهای کوچک و بزرگ به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. در برابر نورخورشید از خود مقاومت نشان داده و به راحتی رنگ خود را از دست نمی دهند.

تنوع مدلها

علاوه بر شلوار نظامی، انواع شلوارهای اسلش با مدل های روز به شما زیزان تقدیم می شود که دارای تخفیف ویژه ای است. شلوار باید متاسب با رنگ و مدل یونیفرم افراد در ارگان های مختلف باشد. برای لباس سپاه انواع شلوارهای نظامی در انواع طرح ها به سربازان عزیزمان ارائه می شود. lمزیت ما دو دهه سابقه ما در فروش انواع تجهیزات نظامی می باشد. همچنین علاوه بر لباس نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی برای سازمان ها و اداره جات آماده عرضه می باشد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

بوت نظامی سپاه

بوت نظامی مانند لباس سپاه یکی از محصولاتی است که با سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود. رگ های پوتین های سربازی به نوع ارگانه مربوطه بستگی دارد. معمولا لژی در حد استاندارد برای بوت های نظامی در نظر می گیرند. بوت نظامی سایه روشن دارای روکش چرمی مناسبی می باشد که از الیاف طبیعی ساخته شده است. هر یک از بوت های نظامی دارای واکس مخصوص خود هستند. علاوه بر چرم از مواد برزنتی برای روکش پوتین های نظامی استفاده می شود. برخی بوت های نظامی با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شود. پوتین های سربازی قابلیتی دارند که باعث می شود با استفاده فراوان، پا بوی نامطبوع به خود نگیرد و باعث تعریق پا نمی شوند.

قیمت بوت نظامی با تخفیف ویژه

بوت های نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شده و با کیفیتی بالا به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. یکی از فاکتورهای مهم در کیفیت بون نظامی، انعطاف پذیری بالای روکش های آن ها است. قیمت بوت های نظامی به مدل و طرح های آن ها بستگی ندارد و قیمت آن ها به صورت عمده ای می باشد. 

تنوع طرح های بوت نظامی

بوت های نظامی در انواع طرح های پلنگی، چریکی و ارتشی خاکی ارائه می شود. طرح های چریکی معمولا برای یگان های ویژه امنیت و طرح های ساده چرمی برای سربازان وظیفه است. ما سعی کردیم تا تمامی این مدل ها را در فروشگاه خود جمع آوری کنیم و دست مشتری را برای انتخاب باز نگه داریم. 

کیفیت بالای بوت نظامی

بوت های چرمی سایه روشن دارای بند های بلند هستند که این بند ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از به صورت جداگان در فروشگاه ما فروخته می شود. پوتین های سربازی در انواع سایزهای کوچک و بزرگ برای افراد آماده توزیع می باشد. ما سعی می کنیم تا محصول با کیفیت به شما عزیزان ارائه کنیم تا شایستگی شما را داشته باشد.

نتیجه گیری

بوت نظامی سپاه سایه روشن مانند لباس سپاه  آن از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است که باعث شده است تا بیشتر سربازان علاوه بر دوران سربازی خود برای مصارف دیگر هم از آن استفاده کنند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

خرید کلاه نظامی در سایه روشن با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می شود. در کنار قیمت ارزان تخفیف ویژه نیز برای لباس سپاه و کلاه نظامی در نظر گرفته شده است. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر مقاله زیر را مطالعه بفرمایید

یکی از محصولات سایه روشن، ارائه انواع کلاه های نظامی می باشد که با دوخت با کیفیت برای انواع ارگان های نظامی کشور تهیه شده است. رنگ کلاه نظامی با توجه به نوع ارگان مربوطه در انواع رنگ ها و طرح ها از تولیدی های مجاز خریداری شده و با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می شود. بیشتر کلاه های نظامی با استفاده از پارچه هایی با ضخامت بافت کم دوخته می شوند. پارچه های کتان از الیاف پلی استر ساخته شده اند که استفاده از آن ها در دوخت کلاه های نظامی باعث راحتی هرچه بیشتر لباس نظامی می شود. در فروشگاه نظامی سایه روشن علاوه بر فروش کلاه های نظامی، تعمیرات دوخت و دوز این کلاه ها انجام می شود. علاوه بر کیفیت بالا، قیمت این کلاه ها به صرفه می باشد. قیمت پایین کلاه های نظامی سبب شده است که سربازان هر سه الی چهار ماهه بعد از اعزام خود از پادگان یک کلاه نظامی نو خریداری کنند.

خرید کلاه نظامی با کیفیت بالا 

قیمت کلاه نظامی سایه روشن به عوامل زیر وابسته است:

  1. جنس و مقدار پارچه مصرفی در دوخت انواع کلاه های نظامی در قیمت آن ها موثر می باشد بیشتر از انواع پارچه های ترگال ساده و گجراه در دوخت آن ها استفاده می شود.
  2. دوخت باکیفیت و پارچه مناسب برای دوخت کلاه نظامی سبب شده است تا در برابر نور خورشید رنگ خود را از دست نداده و سربازان عزیز بتوانند با گذشت زمان از آن ها استفاده کند. .
  3. افراد نظامی می توانند این کلاه ها را به طور مداوم شستشو کنند. دوام این کلاه ها بالا و شستشوی زیاد دچار فرسایش نمی شود.
  4. در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و در برابر انواع شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.
  5. خرید کلاه نظامی در تهران با قیمت بازار تفاوت چندانی ندارد.

علاوه بر فروش کلاه نظامی و لباس سپاه انواع لباس های کار و ایمنی به همراه دیگر تجهیزات نظامی به مشتریان عزیز ارئه می شود. در کنار قیمت معمولا نوعی تخفیف ویژه برای افرادی که زیاد از ما خریداری می کنند در نظر گرفته ایم. برای اورکت های نظامی از انواع پارچه های برزنتی استفاده می کنند. پارچه های برزنتی مقاومت بالایی دارند و بیشتر تولیدی های کشور برای دوخت انواع کوله های نظامی و اورکت ها از این پارچه ها استفاده می کنند. در شهرهای یزد و اصفهان بیشترین تولیدکننده های لباس نظامی وجود دارند و به عنوان دو قطب تولیدکننده انواع لباس نظامی در کل کشور به حساب می آیند. دراین دوشهر علاوه بر لباس نظامی، انواع آرم و علائم نظامی به همراه تجهیزات دیگر به شهر های دیگر ارسال می شود. مزیت ما دو دهه سابقه فروش محصولات می باشد مفتخریم که به شما عزیزان خدمات در این زمینه ارائه کنیم.خرید کلاه نظامی در تهران مانند دیگر تجهیزات نظامی دارای ضمانت بازگشت وجه بوده و در صورت کیفیت کم محصول می تواند تعویض گردد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

پوشاک نظامی در تهران

پوشاک نظامی در موارد زیر دسته بندی می شوند:

  1. پوشاک نظامی شامل لباس سپاه، لباس نیروی انتظامی و لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران

  2. در کنار لباس نظامی، انواع لباس کار و ایمنی در انواع سایزبندی ها برای اداره جات و سازمان ها فرهم شده است.

  3. چاپ انواع اتیکت های گلدوزی و دستی
  4. انواع آرم و علائم نظامی برای گروه های هوایی، دریایی و زمینی

پوشاک نظامی در تهران علاوه بر کیفیت بالا با تخفیفی ویژه به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر از محصولات ما می توانید به سایت ما سر بزنید. پوشاک نظامی ما از تولیدی های معتبر با بهترین قیمت بازار ارائه می شود. سربازان عزیز می توانند برای گذراندن دوران خدمت خود هر ماهه به فروشگاه ما سر بزنند و از خدمات ویژه ما بهره مند شوند. لباس سپاه یونیفرم مخصوص افراد سپاهی در ارگان های دریایی، زمینی و هوایی می باشد که با کیفیت دوخت بالا به مشتریان عزیز ارائه می شود.. این یونیفرم نظامی در انواع طرح های پلنگی، دیجیتالی،کامپیوتری و چریکی می باشند. معمولا در تولیدی ها برای دوخت لباس های نظامی و لباس کار از انواع پارچه ها به قرار زیر استفاده می کنند:

  1. پارچه هاییی با الیاف بسیار با کیفیت که کتان پنبه نام ارد مه دارای مقاومت بالایی نیز می باشد و بیشتر برای آستر اورکت ها و کلاه های نظامی مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. نوع دیگر پارچه ها برزنتی بوده که به دلیل مقاومت بالا از آن ها در دوخت اورکت های سربازی و کوله پشتی ها استفاده می شود.
  3. پارچه های ترگال که به دو نوع ساده و کجراه دسته بندی می شوند. اکثر پیراهن و شلوارهای نظامی از این پارچه ها تولید می شوند.
  4. لباس نظامی و لباس کار در سایه روشن بیشتر از ترگال ساده و کتان پنبه می باشد که کیفیت دوخت بالایی هم دارند.

قیمت پوشاک نظامی

قیمت پوشاک نظامی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. جنس پارچه ای که برای دوخت استفاده می شود. مقدار پارچه مصرفی برای دوخت لباس سپاه نیز در قیمت آن موثر می باشد.
  2. نوع دوخت و میزان تمیزی این لباس ها در قیمت آن موثر می باشد. لباس نظامی سایه روشن با کیفیت دوخت بالایی به همراه تخفیف ویژه ارائه می شود

 

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

خرید کاپشن نظامی در سایه روشن با تخفیف ویژه و با قیمتی ارزان به درجه داران عزیزمان ارائه می شود. در کنار کاپشن نظامی انواع لباس سپاه در انواع سایزبندی به صورت عرضه مستقیم از تولیدی به کیفیت دوخت بالا گرفته و با قیمتی مناسب به فروش می رسد. سایزها برای لباس سپاه و انواع لباس های کار و ایمنی به دو صورت خارجی و ایرانی می باشد که نحوه سایزبندی هرکدام متفاوت است. در ایران دو شهر اصفهان و یزد بیشترین محصولات نظامی کشور را تولید می کنند. بیشتر تولیدی ها در این دو شهر قرار گرفته و به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی و دیگر تجهیزات نظامی در کل کشور هستند. کاپشن های نظامی در دو نوع برزنتی و کتان موجود می باشد که از دوخت بسیار با کیفیتی برخوردار است. دوام این کوله ها بسیار بالا و با شستشوی زیاد دچار فرسایش نمی شود.

خرید کاپشن نظامی با تخفیف ویژه و کیفیت دوخت بالا

قیمت اورکت نظامی به عوامل زیر وابسته است:

  1. مورد اول نوع پارچه استفاده شده برای دوخت کاپشن نظامی می باشد. برای آستر درونی این اورکت ها از کتان پنبه استفاده می کنند. علاوه بر کتان پنبه، از انواع پارچه های برزنتی برای اورکت ها استفاده می شود. دلیل استفاده از پارچه ها برزنتی مقاومت بالای آن ها می بشد که با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نمی شوند.
  2. اورکت های سربازی مانند اورکت های معمولی دارای تنوع طرح بالایی هستد. معمولا اورکت های ساده از شکل و قیافه ساده ای دخته می شود و اکثر اورکت های سربازی در مدل های ساده هستند. علاوه بر اورکت های ساده، انواع اورکت های پلنگی و کامپیوتری ارائه میشود که دارای درجه کیفیت بالایی می باشد.
  3. درجه کیفیت دوخت اورکت سربازی در قیمت آن موثر است. اورکت هایی که با دوخت یک و یک دستی تولید می شوند، از نظر قیمت گرانتر می باشند ولی اورکت های نظامی چون ساده هستند از قیمت کمتری برخوردار می باشند.
  4. راحتی اورکت ها یکی از موارد مهم در قیمت گذاری برای آن ها می باشد. معمولا برای سربازان عزیز کشورمان که تازه وارد پادگان های نظامی شده اند، اورکت های ساده تولید شده که هم وزن پایین تری داشته باشد و هم بتوانند در انواع شرایط آب و هوای از آن استفاده کنند.

خرید کاپشن نظامی، عرضه مستقیم از تولیدی

  1. مقاومت کاپشن نظامی سایه روشن بالا می باشد زیرا بیشتر تولیدی ها از انواع پارچه های ضخیم برای دوخت آن ها استفاده می کنند.
  2. اورکت های نظامی قابلیت شستوشوی مداوم را دارند و به راحتی بافت آن ها دچار فرسودگی نمی شود و با این کار به صورت مداوم رنگ و بافت خود را از دست نمی دهند.
  3. خرید کاپشن نظامی و خرید لباس سپاه در سایه روشن به صورت آنلاین نیز صورت می گیرد و عزیزان می توانند با مشاهده سایت ما از انواع اورکت های سربازی بهره ببرند. اورکت های سربازی دارای وزن سبکی می باشند و این به دلیل استفاده از پارچه های مرغوب در ساختار آن ها است. در عین سبکی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

انواع اورکت و کاپشن نظامی در سایه روشن با انواع سایزبندی ها و طرح ها قرار دارد و شما عزیزان می توانید در صورت سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی و تجهیزات نظامی دیگر مانند فانوسقه و تی شرت های سربازی، انواع لباس های کار و ایمنی ارائه می شود. خوشحال می شویم که برای خرید کاپشن نظامی از سایت ما بازدید کنید و بتوانید نهایت استفاده را از محصولات ما ببرید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

کوله پشتی های سایه روشن در انواع نظامی و معمولی برای مشتریان عزیزمان تهیه شده است. کوله پشتی نظامی سایه روشن با کیفیت دوخت بالا به همراه تخفیف ویژه برای ارگان های نظامی آماده شده است. هر ارگانی برای خود رنگ مخصوصی دارد و رنگ کوله پشتی آن باید متناسب با آن ارگان باشد. معولا درجه داران در کنار یونیفرم سربازی خود این کوله ها را در انواع مختلف نیز خریداری می کنند. برای آستر درونی این کوله پشتی ها از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه استفاده می شود.کتان پنبه از الیاف پلی استر تهیه شده است. از کتان پنبه برای دوخت لباس سپاه نیز استفاده می شود. این پارچه ها نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه گران تر بوده ولی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در فروشگاه نظامی سایه روشن علاوه بر فروش لباس نظامی، لباس های کار و ایمنی برای سازمان ها و ادارجات تهیه می شود. فروش ما علاوه بر تکی به صورت عمده ای نیز می باشد.

قیمت کوله پشتی نظامی

قیمت کوله پشتی نظامی به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. معمولا نوع پارچه ای که برای دوخت کوله پشتی اشتفاده می شود از انواع پارچه های برزنتی می باشد.
  2. مقاومت بالای پارچه های برزنتی سبب شده است تا از انواع آن ها در دوخت لباس نظامی و کوله های سربازی استفاده شود.
  3. دوخت باکیفیت کوله ها یکی از عواملی می باشد که در قیمت کوله نظامی موثر می باشد.

کیفیت کوله پشتی نظامی

  1. معمولا برای آستر درونی کوله پشتی ها ینظامی از الیاف کتان پنبه استفاده شده که باعث کیفیت بالای کوله های سربازی می شود.
  2. یکی از قابلیت های این کوله پشتی نظامی ها آن است که می توان به طور مداوم آن ها را شستشو کرد. دوام این کوله ها بالا و به زودی دچار فرسایش نمی شود.
  3. این کوله پشتی ها در برابر نورخورشید به راحتی دچار تغییر رنگ نمی شوند.

برای کوله پشتی نظامی در تهران معمولا تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. فروشگاه ما می کوشد همواره رضایت شما عزیزان را مد نظر قرار بدهد. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش کلیه تجهیزات نظامی می باشد. ما لباس سپاه در سایه روشن را با قیمتی ارزان در انواع سایزبندی ها به مشتریان عزیزمان ارائه می کنیم. این لباس ها از تولیدی های معتبر گرفته شده که دارای کیفیت دوخت بالایی هستند. اکثر تولیدی ها لباس سپاه را با پارچه های ترگال ساده و کجراه می دوزند. این لباس ها با قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف کالا با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می کنیم. دو قطب تولید کننده لباس نظامی در کشور شهرهای اصفهان و یزد می باشد. این دو شهر علاوه بر لباس نظامی انواع آرم و علائم نظامی به کل کشور ارسال می کنند. ما مفتخریم تا پذیرای شما عزیزان هستیم.

  • محمد شیرازی