mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در اهواز

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس نظامی در اهواز با انواع طرح های نظامی مانند به شما مشتریان عرضه می شود. طرح های نظامی شامل پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی می باشند که سعی شده است با کیفیت دوخت بالا به سربازان عزیز ارائه شود.  علاوه بر لباس نظامی انواع لباس های کار و ایمنی با تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه می شود. معمولا سعی شده است که لباس نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شود و با قیمتی ارزان به شما مشتریان فروخته شود.

دو مشخصه مهم در کیفیت لباس نظامی در اهواز نوع دوخت آن و نوع پارچه مصرفی برای تولید آن ها می باشد. پارچه هایی که در دوخت لباس نظامی استفاده می شوند از کتان و ترگال بوده که از الیاف پلی ویسکوز تشکیل شده اند که شبب شده است مقاومت لباس بالا باشد. ارگان های دفاعی کشور شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که هریک برای خود یونیفرم مخصوصی دارند. معمولا برای هریک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی رنگ مخصوصی از سوی صنعت دفاعی کشور تعیین شده است که باید هر یک از ارگان ها باید بر این اساس لباس یونیفرم برای خود تهیه کنند.

در سایه روشن سایزبندی های گوناگونی برای لباس نظامی در نظر می گیرند. سایه روشن مفتخر است که تمامی سایزهای لباس نظامی و لباس کار را در فروشگاه خود برای عرضه به مشتریان در اختیار دارد. در سایزهای ایرانی سایزها از 38 تا 44 و در سایزهای خارجی ا سایز ایکس لارج تا سه ایکس لارج موجود می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. لباسها بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی صنعت دفاعی کشور دوخته می شوند و سعی شده است تا استانداردهای لازم در دوخت آن ها رعایت شود.

درکشور ایران بیشتر تولیدیهای لباس نظامی در شهرهای جنوبی قرار درند. بیشترین تولیدی ها معمولا در شهرهای یزد و اصفهان قرار دارند. این دوشهر دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. این دوخت و دوز ها بر اساس استانداردهای لازم می باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

معمولا از انواع پارچه های زیر در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند:

  1. پارچه های ترگال
  2. پارچه های کتان
  3. پارچه های گورتکس
  4. پارچه های برزنتی

موارد جزئی دیگری وجود دارند که در کیفیت لباس نظامی از موارد دیگر هستند:

آب و هوای منطقه

 نوع پوشش زمینی

 نوع عملیات

 لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. در شرایط مختلف از این لباس ها استفاده کنند. بیشتر همانطور که گفته شد از پارچه هایی چون کتان و ترگال ساده استفاده می شود.

 این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

نوع دوخت که هرچه شیک و تمیزتر باشد در قیمت آن ها نیز موثر می باشد

مقاومت پارچه ارتشی در برابر تغییر رنگ

مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشوی زیاد

وزن کم لباس نظامی

راحتی فرد

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • محمد شیرازی

لباس نظامی در قم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی