mohammadshirazi1375

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیک ترین لباس نظامی : لباس نظامی سایه روشن برای افرادی که مشمول خدمت سربازی می باشند، بسیار حائز اهمیت بوده و در دوران گذراندن خدمت مقدس سربازی باید به آن توجه ویژه داشته باشند. خوشبختانه تولیدکنندگان  البسه نظامی از جیب خالی سربازان مطلع بوده و لباس های خود را همواره با بهترین قیمت و کیفیت به بازار عرضه می کنند. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص شیک ترین لباس نظامی برای انواع ارگان های دفاعی کشور اعم از ارتش، نیروی انتظامی و سپاه و لوازم نظامی و ویژگی های لباس افراد نظامی صحبت کنیم:

شیک ترین لباس نظامی با چه قیمتی

اگر در فکر خرید کردن البسه نظامی و لوازن نظامی اعم از  چکمه، پوتین و… در انواع و اقسام مدل ها و سایزهای مختلف می باشید، بهتر است ابتدا کیفیت لباس برایتان اولویت داشته باشد. میدان حسن آباد محل اصلی عرضه کننده اصلی لباس نظامی در تهران محسوب می شود. همچنین فروشگاه نظامی سایه روشن نیز واقع در میدان امام حسین تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.  همگی این مراکز تولیدی به فروش پوشاک و البسه ی سربازان و افراد نظامی مشغول می باشند.  شما به آسانی قادر می باشید لباس و لوازم موردنظر خود را به قیمت مناسب از سایه روشن خریداری کنید. میدان رازی نیز یکی دیگر از مکان هایی در تهران می باشد که مرکز فروش تجهیزات نظامی محسوب شده است. شیک ترین لباس نظامی  در فروشگاه های واقع شده در این میدان می توانید انواع و اقسام لباس های گوناگون را مشاهده کنید.  همگی قیمت ها بر اساس مصوبات اعلام شده از سوی اتحادیه تعیین شده اند.

ویژگی های لباس نظامی  سایه روشن نسبت به سایر تولیدی ها

افرادی که در ارگان های ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه مشغول به فعالیت می باشند، در حقیقت وظیفه ی حساسی بر دوش آن ها می باشد. محافظت و دفاع از کشور و صیانت از آن  یکی از مهم ترین اولویت های نظام اسلامی ایران است. بنابراین باید افراد نظامی بهترین یونیفرم های نظامی را بر تن داشته باشند که متناسب با شرایط مختلف باشد.  لباس هایی که برای اینگونه افراد طراحی می شوند تفاوت های بسیاری با لباس های معمولی دارد. یکی از مهم ترین مسائل در مقوله ی حفاظت و امنیت استتار می باشد که باید در تولید لباس  نظامی به آن دقت گردد.  لباس های نظامی به طور معمول به گونه ای طراحی شده اند که  سطح استتار با محیط را به وجود آورده است و  و فرد در واقع در اینگونه لباس ها با محیط  همرنگ می گردد و تشخیص آن توسط دشمن به آسانی ممکن نخواهد بود.

از دیگر مسائل مهم پوشش افراد نظامی جنس پارچه می باشد. لباس نظامی سایه روشن با بهترین پارچه ترگال ساده وکجراه دوخته شده است و با قیمت های مصوب شده از سوی اتحادیه به فروش می رشد. پارچه ای که در طراحی لباس های این افراد مورد استفاده قرار می گیرد باد مقاوت خوبی داشته باشد و به آسانی مورد آسیب واقع نگردد.

لباس نظامی با بهترین کیفیت دوخت

ویژگی دیگر لباس های سایه روشن دوخت شیک و تمیز آن ها بوده که بر اساس استانداردهای روز دنیا است.  افراد نظامی وظیفه ی حساسی بر عهده شان قرار داده شده است. برای انجام این وظیفه  لازم می باشد که لباس افراد به گونه ای طراحی گردد که در آن احساس  راحتی کنند و مقاومت خوبی در شرایط مختلف داشته باشد.  رعایت کلیه استانداردهای لازم در طراحی لباس های نظامی بسیار حائز مورد توجه تولیدی های معتبر کشور است. شیک ترین لباس نظامی ضخامت لباس، وزن لباس، جنس پارچه و… همگی مواردی می باشند که باید در طراحی از سوی تولیدکنندگان مورد توجه قرار داشته باشد. سایه روشن با داشتن چندین سال تجربه در فروش و تولید محصولات نظامی سعی کرده است محصولی با کیفیت و با بهترین قیمت را به شما مشتریان عزیز ارائه کند.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی آلفا : این لباس ها با پارچه اعلا و با بهترین کیفیت دوخت به شما عزیزان فروخته می شوند. پارچه هایی که برای دوخت یونیفرم های سربازی استفاده می گردد، وزن زیادی نداشته و با این وجود مقاومت بالایی برای شرایط مختلف دارند. لباس نظامی سایه روشن با بهترین قیمت  فروشگاه نظامی سایه روشن هم در فروش و هم در تولید به شکوفایی لازم رسیده است و توانسته است به انبوه سازی برسد و به شما عزیزان بهترین محصول نظامی را ارائه کند. جنس پارچه های های نظامی بیشتر از  ترگال ساده و کجراه بوده که دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر قیمت هم بسیار مناسب هستند.  پارچه های کتان و برزنتی نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای وزن زیادی نسبت به کتان و ترگال ساده می باشند.

از پارچه هایی چون کتان و گورتکس برای دوخت کوله های سربازی و اورکت های سپاهی استفاده می شود کنند. مزیت خاص پارچه های برزنتی نسبت به کتان و ترگال ساده این است که با مرطوب شدن دچار تغییر رنگ نشده و سربازان می توانند هر از چند وقت یکبار آن ها را شستوشو دهند. در پارچه های کتان از الیاف های پلی استر و پلی ویسکوز به کار برده می شود که باعث راحتی هرچه بیشتر لباس شده است.  

تولیدی های مجاز لباس های ارتشی

در فروشگاه ما لباس نظامی آلفا در انواع سایزبندی موجود بوده و  علاوه بر تولیدی های خودمان از تولیدی های مجاز دیگر گرفته می شوند. این تولیدی ها بر اساس نظارت مستقیم اتحادیه به فعالیت می پردازند. در این تولیدی ها دوخت لباس نظامی بر اساس استانداردهای جهانی تعیین شده است. یونیفرم سربازی این قابلیت را داشته است تا انواع آرم و علائم بر روی آن ها دوخته شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار داده و روی سینه آن انواع اتیکت ها های سربازی درج می شوند.

لباس نظامی ایرانی با بهترین کیفیت بازار

در کشور ایران بیشتر تولیدی ها در شهرهای جنوبی تولید شده و همگی آن ها تحت نظارت صنف پوشاک هستند. دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی این تولیدی ها هستند. معمولا قیمت دوخت و تعمیرات لباس نظامی بر اساس قیمت های پیشنهاد شده از سوی اتحادیه بوده و نمی توان هر قیمتی را برای آن ها تعیین کرد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد.

جنس پارچه های ارتشی ارگان های نظامی

نوع پارچه استفاده شده برای دوخت لباس های نظامی سایه روشن باید بر اساس فاکتورهایی شامل آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات باشد تا سربازان بتوانند در شرایط سخت سربازی از این لباس ها استفاده کنند و خدمت مقدس سربازی را با بهترین خطرات پشت سر بگذرانند. ما می کوشیم لباس های نظامی را بهترین قیمت همراه با تخفیف ویژه به شما عزیزان ارائه کنیم.  بیشتر همانطور که گفته شد از پارچه هایی چون کتان و ترگال ساده استفاده می شود.

 این درجه کیفی به عوامل مهم زیر بستگی داشته اند:

  1. نوع دوخت آن که باید بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی اتحادیه باشد.
  2. مقاومت پارچه نظامی در برابر تغییر رنگ و دیگر عوامل دیگر
  3. وزن کم لباس نظامی که در عین وزن پایین باید دارای استحکام بالا باشد.
  4. مهمترین فاکتور راحتی فرد بوده که باید تولیدی ها به آن ها توجه کافی داشته باشند.

در فروشگاه لباس نظامی سایه روشن برای تمامی محصولات نظامی تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. مفتخر می باشیم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. مزیت ما سابقه درخشانی است که زمینه دوخت و دوز لباس های نظامی داریم.

  • محمد شیرازی