mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در اصفهان

لباس نظامی در اصفهان به همراه لباس کار و ایمنی از محصولات سایه روشن می باشند که با کیفیت بالایی به شما عزیزان ارائه می شود. هرکدام از ارگان های نظامی که شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی می باشند با توجه به نوع شرایط آن ها دارای رنگ های مخصوصی برای یونیفرم نظامی خود هستند. رنگ لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا با محیط همرنگ شده و این به دلیل این است تا افراد نظامی خود را از دید دشمن پنهان کنند و با این کار به خوبی استتار شوند. علاوه بر لباس نظامی انواع لباس کار و ایمنی در سایزهای مختلف برای سازمان ها و اداره جات در سایه روشن موجود می باشد.فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است که با دو دهه سابقه فروش کلیه تجهیزات نظامی کشور توانسته است گامی بلند در روند تولید و فروش این لباس ها بردارد.

جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود، باید این قابلیت را داشته باشند تا مقاومت خوبی در شرایط مختلف از خود نشان دهند و در عین مقاومت بالا دارای سبکی خوبی باشند. بیشترین پارچه هایی که برای دوخت البسه نظامی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه های ترگال ساده و کجراه می باشند که دارای ضخامت بافت خوبی در عین سبکی بالا هستد.

انواع پارچه ها در دوخت

 معمولا تولید کننده های البسه نظامی از انواع پارچه های مرغوب مانند کتان ساده و گورتکس برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. اتحادیه اصناف و پوشاک برای لباس نظامی قیمتی مصوب شده از سوی وزارت کار برای تولیدکنندگان و فروشندگان آن ها تعیین کرده است. برای دوخت آن ها نیز اصلاحیاتی برای آن ها تعیین کرده است همگی دارای استانداردهای جهانی در دوخت لباس نظامی می باشئد. همانطور که گفتیم پارچه های نظامی باید دو ویژگی مقاوت بالا و سبکی آن را با هم داشته باشند و در غیر این صورت لباس دوخته شده بر اساس استاندارد نمی باشد.

لباس نظامی در سایه روشن با کیفیت دوخت بالا به همراه پارچه های کتان استفاده شده برای آن ها گامی موثر در فروش آن ها برداشته است. بر روی لباس نظامی در اصفهان انواع اتیکت ها و آرم و علائم نظامی به راحتی درج می شود بدون آن که آسیبی به دوخت لباس وارد شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها اعمال می شود. در کشور ما ایران کارخانه های نساجی مربوط به تولید پوشاک نظامی بسیار زیاد است و در کشور ایران دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی تولید کننده پوشاک نظامی هستند.

چکیده

قیمت لباس نظامی از سوی اتحادیه پوشاک و اصناف از سوی وزارت کشور تعیین برای فروشندگان آن تعیین می شود. قیمت های تعیین شده تعمیرات دوخت و دوز را نیز شامل می شود. مهم ترین عاملی که در کیفیت لباس نظامی نقش دارد، درجه کیفی دوخت آن می باشد. هر چه دوخت شیک و تمیزتری داشته باشد گرانتر فروشخته می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

لباس نظامی و انواع اورکت های نظامی در همه سایزها ارائه می شود و در کنار لباس نظامی انواع جوراب ها و تی شرت های نظامی به شما عزیزان ارائه می شود. مزیت ما این است که لباس های نظامی با درجه کیفیت بالایی با تخفیف ویژه به سربازان وظیفه شناس کشورمان ارائه می شود.

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • محمد شیرازی

لباس نظامی در اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی