mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس سپاه در اصفهان

در فروشگاه نظامی سایه روشن  لباس سپاه در اصفهان با انواع طرح های نظامی مانند پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی به سربازان ارائه شده و علاوه بر لباس سپاه، لباس نیروی انتظامی و لباس ارتش د انواع سایزها به مشتریان عرضه می شود. قیمت و کیفیت لباس سپاه در سایه روشن هردو مناسب می باشد و سعی شده است تا لباس هایی با دوخت خوب مورد استفاده قرار گیرد. معمولا پارچه هایی که برای دوخت لباس سپاه استفاده می شود باید دارای دو مشخصه مهم باشند.

 این دو مشخصه، دوخت آن و کیفیت پارچه مصرفی می باشد. ارگان های دفاعی کشور شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که هریک برای خود یونیفرم مخصوصی دارند. معمولا برای هریک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی رنگ مخصوصی از سوی صنعت دفاعی کشور تعیین شده است که باید هر یک از ارگان ها باید بر این اساس لباس یونیفرم برای خود تهیه کنند. بیشتراز پارچه های ترگال ساده و کجراه در دوخت لباس ها استفاده می کنند که دارای وزن کم و مقاومت بالا می باشند.

در سایه روشن لباس سپاه در اصفهان در انواع سایزهای ایرانی و خارجی موجود می باشد و محدودیتی در سایزبندی آن ها وجود ندارد. لباسها بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی صنعت دفاعی کشور دوخته می شوند و سعی شده است تا از کیفیت های مختلف لباس ها در سایه روشن استفاده شود.. لباس ارتش این قابلیت را دارند تا انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها درج شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها درج می شود.

 در کشور ایران بیشتر تولیدی های لباس سپاه در دو شهر یزد و اصفهان قرار دارند که به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی درسراسر کشور محسوب می شوند. علاوه بر فروش محصولات نظامی انجام تمامی دوخت و دوزها بر اساس قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه انجام می شود. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود.

معمولا از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه، پارچه های کتان، پارچه های برزنتی و پارچه های گورتکس در دوخت لباس سپاه استفاده می کنند. فاکتورهای دیگری نیز موجود می باشند که در کیفیت پارچه لباس نظامی موثر هستند که عبارت اند از:

 آب و هوای منطقه

 نوع پوشش زمینی

 نوع عملیات

 لباس سپاه باید به گونه ای باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. در شرایط مختلف از این لباس ها استفاده کنند. بیشتر همانطور که گفته شد از پارچه هایی چون کتان و ترگال ساده استفاده می شود.

 این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

نوع دوخت که هرچه شیک و تمیزتر باشد در قیمت آن ها نیز موثر می باشد

مقاومت پارچه ارتشی در برابر تغییر رنگ

مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشوی زیاد

وزن کم لباس ارتش

راحتی فرد

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • محمد شیرازی

لباس سپاه در اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی