mohammadshirazi1375

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش یو نیفرم مخصوص افراد در ارگان ارتش بوده که برای استانداردهای دوخت به خوبی رعایت شده است. برای هر یک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی ارتش لباس مخصوصی با توجه به رنگ ارگان مربوطه در انوا سایزها برای سربازان در نظر گرفته شده است. این البسه نظامی با کیفیت هرچه تمام تر و با قیمت مطلوبی به مشتریان عزیز عرضه می شود. لباس ارتش در سایه روشن با انواع سایزبندی ها و طرح های مختلف ارائه می شود. طرح های نظامی شامل، پلنگی، چریکی، دیجیتالی می باشند که دوخت برای انواع لباس های نظامی در نظر گرفته اند. باید دارای ویژگی های خاصی از جمله مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و همچنین این لباس ها در برابر آتش سوزی از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. جمله وزن پایین در عین سبک بودن، باشد. صنعت دفاعی کشور برای دوخت این لباس ها برای تولیدی های کشور قوانینی وضع کرده تا بتوانند لباس را با استانداردهای لازم بدوزند. لباس ارتش معمولا با استفاده از چرخ هایی پیشرفته در تولیدی در پروسه تولید قرار می گیرند.

قیمت لباس ارتش در فروشگاه سایه روشن به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

1.     نوع دوخت لباس ارتش 

2.     نوع پارچه ای که برای دوخت لباس ارتش استفاده شده است.

این قیمت ها برای کلیه پیراهن، شلوار، اورکت، پوتین های سربازی، تی شرت ها و دیگر جهیزات نظامی تصویب شده است که سایه روشن برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. قیمت تعمیرات دوخت و دوز لباس ارتش در سایه روشن بر اساس قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک قابل تعیین است. دیگر قیمت ها همگی توسط خود مجموعه سایه روشن تعیین شده و این قیمت بر اساس نوع دوخت و میزان راحتی لباس انجام می شود. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی برای ارگان های دفاعی، لباس کار برای سازمان ها به شما عزیزان عرضه می کند.

کیفیت  لباس ارتش با تخفیف ویژه

عواملی هستند که در کیفیت لباس ارتش نقش از عوامل مهم بوده که علاوه بر بحث کیفیت در قیمت آن ها مهم می باشند. از مهم ترین عوامل میزان کیفیت دوخت لباس ارتش و نوع جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد. دوخت لباس ارتش باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس شود. معمولا طرح های مختلفی برای لباس نظامی در نظر می گیرند که طرح و رنگ آن ها به ارگان مربوطه مربوط می شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

سایه روشن ارائه کننده انواع یونیفرم های مخصوص برای ارگان های دفاعی اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشد. یکی از آن ها مانند لباس سپاه بوده که با کیفیت دوخت بالایی انجام می شود. در کنار لباس سپاه انواع اورکت ها و پوتین های سربازی به مشتریان عزیزمان ارائه می شود.  لباس سپاه یونیفرم مخصوص افراد نظامی در صنعت دفاعی می باشد که با قیمتی مناسب به همراه تخفیفی ویژه به مشتریان عرضه می شود. این لباس ها در انواع سایزبندی به دو صورت ایرانی و خارجی فروخته می شود. انواع طرح های پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی برای لباس سپاه در رنگ های مخصوص در نظر گرفته می شود. این رنگ متناسب با شرایط محیط بوده که هریک دارای رنگ های منحصر به فردی می باشند.

دوخت لباس سپاه پاسداران با استفاده از چرخ هایی پیشرفته صورت می گیرد. دوخت آن ها باید از استاندارد های خیاطی تبعیت کند و هرچه این کیفیت بالاتر باشد، قیمت لباس سپاه مناسب تر می شود و از کیفیت بیشتری برخوردار است.

دومین مورد در کیفیت لباس ها، نوع پارچه استفاده شده برای دوخت آن ها می باشد. معمولا از پارچه های مختلفی برای دوخت لباس نظامی استفاده می شود. این پارچه ها به شرح زیر می باشد:

مورد بعدی در کیفیت لباس سپاه نوع پارچه استفاده شده برای دوخت لباس می باشد. معمولا از انواع پارچه های ضخیم با کیفیت مرغوب استفاده می شود. یکی از پارچه هایی که در دوخت لباس سپاه زیاد استفاده می شود، پارچه های ترگال ساده می باشد. این پارچه ها در عین کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی می باشند. پارچه دیگری که در دوخت لباس سپاه استفاده می شود، کتان پنبه بوده که دارای کیفیت بافت بالایی می باشد. در این پارچه الیاف پلی ویسکوز استفاده شده که باعث مقاومت هرچه تمام تر پارچه شده است. این پارچه ها دارای مقاومت بالا و قیمت مناسب می باشد. از پارچه های برزنتی نیز در دوخت کوله های سربازی استفاده می شود.

در سایه روشن فروش لباس سپاه پاسداران با قیمت ویژه ای همراه با تخفیف ویژه ای ارائه می کنیم. قیمت ها معمولا از سوی اتحادیه تعیین شده و در کنار فروش محصولات تعمیرات دوخت و دوز نیز انجام می شود. اتحادیه معمولا نرخی مصوب شده برای انجام کلیه تعمیرات دوخت و دوز در نظر گرفته می شود. در کنار لباس سپاه انواع لباس کار و ایمنی به همراه کفش های کار به همراه چاپ انواع اتیکت انجام می گیرد. 

 

 

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی، یکی از محصولات اصلی سایه روشن بوده که با کیفیت دوخت بالا و با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می کنیم. این لباس باید دارای قابلیت هایی باشند تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. دوخت شیک و یکدست لباس نظامی در سایه روشن از مزیت های ما محسوب شده و شاخصه اصلی مجموعه ما به حساب می آید. بیشتر از انواع پارچه های ترگال در دوخت این لباس ها استفاده می کنند که مجموعه سایه روشن تخفیفی ویژه برای آن در نظر گرفته است. از انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه، پارچه های کتان و پاچه های برزنتی و گورتکس در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. لباس نظامی  سایه روشن معمولا در انواع سایز بندی ها در فروشگاه آماده عرضه به شما مشتریان عزیز می باشد. دو شهر یزد و اصهان بزرگترین تولیدکننده های لباس نظامی در کشور به حساب می آیند که باعث شده است تا به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در سراسر کشور به حساب بیایند.

رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان دفاعی فرق داشته و هر ارگانی متناسب به نوع آن دارای رنگ و طرح نظامی منحصر به فرد می باشد. مثال برای ارگان هوایی از رنگ های آبی کم رنگ و برای ارگان زمینی از رنگ های خاکستری استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد. لباس نظامی در انواع رنگ ها به سربازان تقدیم می شود که دارای نشان استاندارد است. نوع سایزبندی لباس نظامی به جنس آن وابسته است. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی، انواع لباس کار و ایمنی، انواع کفش های کار به همراه انواع اورکت ها در طرح های مختلف به مشتریان عزیز عرضه می شود. بیشتر لباس های سایه روشن با استفاده از پارچه های ترگال ساده و کجراه توسط تولیدی های معتبر دوخته شده اند. این پارچه ها علاوه بر مقاومت بالا دارای دوام بالایی هستند. برای مثال با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشده و در برابر نورآفتاب به زودی رنگ خود را از دست نمی دهند.

قیمت لباس نظامی به دو عامل مهم زیر وابسته است:

نوع پارچه استفاده شده در دوخت و نوع دوخت آن در قیمت لباس نظامی موثر می باشد که باید برای استانداردهای لازم را در نظر می گیرند. معمولا لباس نظامی با دوخت ترگال بسیار از نظر قیمتی مناسب تر از دوخت با کتان است.

 هرچه دوخت لباس نظامی شیک تر و بهتر باشد، از نظر قیمت بالاتر گزاف تر می شود و هرچه از درجه کیفی پایین تری برخوردار باشد از نظر قیمت پایین تر می شود. هرچه دوخت لباس در ظاهر آن دخیل نباشد باعث بالارفتن کیفیت دوخت لباس نظامی می شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس نظامی معمولا با درجه کیفی مختلفی در فروشگاه نظامی سایه روشن به شما مشتریان عرضه می شود. درجه کیفی لباس نظامی به عواملی چون دوخت، سبک بودن لباس و نوع پارچه استفاده شده برای دوخت لباس می باشد. هرچه از پارچه بهتری مانند ترگال ساده و کراه برای دوخت لباس ها استفاده شود، درجه داران و سربازان می توانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند.

 جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود، علاوه بر ترگال ساده و کجراه، کتان پنبه نیز می باشد که با کیفیت بالایی در تولیدی ها دوخته می شود. از ترگال ساده و کجراه می باشد که بیشتر برای دوخت لباس نظامی از آن ها استفاده می شود. مزیت ما کیفیت بالای محصولاتمان می باشد.  مزیت خاص پارچه های برزنتی نسبت به کتان و ترگال ساده این است که آن ها ضد آب بوده و با گذشت زمان دچار فرسودگی نمی شود. در پارچه های کتان از الیاف های پلی استر و پلی ویسکوز استفاده می شود که دارای بافت مقاومی در ساختار خود می باشند.

 

در این تولیدی ها با نظارت اتحادیه پوشاک لباس نظامی در رشت را با دوخت استانداردی به بازار فروش می رسانند، معمولا این کیفیت دوخت به عواملی چون جنس پارچه و نوع دوخت آن ها بستگی دارد، دوخت لباس نظامی با استفاده از چرخ هایی پیشرفته صورت می گیرد. یکی از این قابلیت ها امکان چاپ انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها می باشد. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن انواع اتیکت ها درج می شود. بیشتر تولیدی ها در شهرهای جنوبی کشور واقع هستند. دو شهر یزد و اصفهان بیشترین لباس نظامی را تولید می کنند و برای سراسر کشور شلوار و پیراهن نظامی می فرستند. قیمت لباس نظامی در رشت از سوی اتحادیه پوشاک کشور تعیین می گردد و معولا سعی شده است که در سایه روشن قیمت آن ها ارزان به مشتریان فروخته می شود. البسه نظامی و انواع اورکت های نظامی در همه سایزها ارائه می شود. دو نوع کلی برای سایز دهی به لباس های نظامی وجود دارد.  برای سایزهای ایرانی از سایز 38 شروع شده و تا سایز 43 و برای سایزهای ایرانی از سایزهای ایکس تا سه ایکس لارج ادامه دارد.  

لباس نظامی معمولا دارای کیفیت بالایی د دوخت و دارای پارچه مرغوب می باشد. عوامل دیگری هستند که در قیمت موثر می باشند و به عواملی چون آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات و غیره بستگی دارد. این درجه کیفی به موارد زیر بستگی دارند:

نوع دوخت آن که باید بر اساس استانداردهای جهانی باشد

مقاومت انواع پارچه ها در برابر تغییر رنگ که با شستوشوی زیاد هم دچار تغییر رنگ نمی شوند.

  1. مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشو
  2. وزن سبک لباس
  3. راحتی فرد که از عوامل بسیار مهم محسوب می شود.

لباس نظامی ارائه شده توسط سایه روشن این است که در عین مقاومت بالا دارای وزن کمی هستند. معمولا پارچه هایی که برای دوخت لباس نظامی استفاده می شوند باید از نظر اقتصادی بهینه باشند و بیشتر این لباس ها با ترگال ساده و کجراه دوخته می شوند. در فروشگاه سایه روشن برای تمامی محصولات تخفیفی ویژه برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

تولیدی لباس ارتش

لباس ارتش، توسط مجموعه ما برای ارگان های نظامی اعم از لباس سپاه، لباس ارتش و لباس نیروی انتظامی برای کلیه سایزها دوخته شده و به شما عزیزان عرضه می شود. این لباس باید دارای فاکتورهایی باشند تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها بهره ببرند. با توجه به نوع ارگان مربوطه مانند رنگ مخصوصی برای هر یک از آن ها در نظر گرفته می شود. برای مثال برای نیروی زمینی سپاه از رنگ های خاکستری و برای نیروی دریایی از رنگ های آبی استفاده می کنند. ارگان های دفاعی کشور اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بوده که برای یونیفرم خود از رنگ های مخصوصی با توجه به شرایط محیط و نوع پوشش اقلیمی برای دوخت استفاده می کنند. صنعت دفاعی کشوربرای دوخت لباس نظامی در کشور مقرراتی را برای تولیدکنندگان آن ها قرار داده است. طرح های نظامی شامل چریکی، کامپیوتری، دیجیتالی بوده که همگی برای تولید لباس ارتش استفاده می کنند. سایه روشن مفتخر است که با دو دهه سابقه فروش کلیه تجهیزات نظامی کشور توانسته است گامی بلند در روند فروش این لباس ها بردارد.

لباس ارتش از تولیدی های معتبر گرفته می شود و در انواع سایزهای ایرانی و خارجی به شما عزیزان عرضه می شود، در فروشگاه ما علاوه بر تجهیزات نظامی انواع لباس های کار و ایمنی به همراه تجهیزات دیگر به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. مقاومت پارچه لباس ارتش برای درج انواع اتیکت ها و آرم و علائم نظامی بر روی ان ها بالا بوده و مقدار پارچه مصرف شده برای لباس هر ارگانی متفاوت می باشد. برای کلیه ارگان های دفاعی کشور اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها درج می شود.

علاوه بر آرم و علائم انواع اتیکت ها با استفاده از چرخ هایی پیشرفته به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی و اورکت های آن مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه در نظر می گیرند. در کشور ایران بیشتر تولیدی های لباس های نظامی در شهرهای مرکزی و جنوبی کشور قرار گرفته اند که برای کلیه شهرهای دیگر لباس نظامی اعم از پیراهن و شلوار نطامی ارسال می کنند. در کشور ایران دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی تولید کننده پوشاک نظامی هستند. این دو شهر برای کلیه شهرهای کشور لباس نظامی ارسال می کنند.

در فروشگاه ما برای سایزهای ایرانی از 38 تا 46 و برای سایزهای خارجی از سایزهای ایکس تا سه ایکس لارج لباس ارتش و لباس سپاه به همراه دیگر تجهیزات نظامی قابل ارائه می باشد. همگی این سایزها بر اساس سایزهای استاندارد جهانی می باشد. علاوه بر فروش تکی در سایه روشن فروش عمده ای انجام می شود. برای کلیه محصولات فروش عمده ای در نظر گرفته ایم. علاوه بر لباس ارتش، لباس نظامی برای دیگر شهرهای ایران نیز تولید می شود و شما کافی است برای اطلاعات بیشتر از محصولات فروشگاه ما از سایت ما بازدید کنید. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. مزیت ما نیم قرن تجربه فروش محصولات نظامی به همراه تجهیزات آن برای شما عزیزان می باشد.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

تولیدی لباس سپاه

سایه روشن ارائه کننده انواع یونیفرم های مخصوص ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشد. یکی از این لباس ها مانند لباس سپاه بوده که با کیفیت دوخت بالایی انجام می شود. در کنار لباس سپاه انواع اورکت ها و پوتین های سربازی به مشتریان عزیزمان ارائه می شود.  لباس سپاه یونیفرم مخصوص افراد نظامی در صنعت دفاعی می باشد که با قیمتی مناسب به مشتریان عزیزمان عرضه می شود. این لباس ها در انواع سایزبندی به همراه تخفیف ویژه فروخته می شود. انواع طرح های پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی برای لباس سپاه در رنگ های مخصوص در نظر گرفته می شود. این رنگ متناسب با شرایط و محیط مورد استفاده افراد نظامی بوده که هریک دارای رنگ های مخصوص خود می باشد تا با محیط یکرنگ شوند.

دوخت لباس سپاه پاسداران در کیفیت دهی به آن ها مریوط می باشد. دوخت آن ها باید از استاندارد های خیاطی تبعیت کند و هرچه این کیفیت بالاتر باشد، قیمت لباس سپاه بالاتر می رود و از کیفیت بیشتری برخوردار می شود.

دومین مورد در کیفیت لباس ها، نوع پارچه استفاده شده برای دوخت آن ها می باشد. معمولا از پارچه های مختلفی برای دوخت لباس نظامی استفاده می شود. این پارچه ها به شرح زیر می باشد:

1.     ترگال ساده

2.     کتان پنبه

3.     گورتکس

مورد بعدی در کیفیت لباس سپاه نوع پارچه مصرفی برای دوخت لباس می باشد. معمولا از انواع پارچه های ضخیم با کیفیت مرغوب استفاده می شود. یکی از پارچه هایی که در دوخت لباس سپاه زیاد استفاده می شود، پارچه های ترگال ساده می باشد. این پارچه ها در عین کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی می باشند. پارچه دیگری که در دوخت لباس سپاه استفاده می شود، پارچه های کتان پنبه می باشد. در این پارچه الیاف پلی ویسکوز استفاده شده که باعث مقاومت هرچه تمام تر پارچه شده است. این پارچه ها دارای مقاومت بالا و قیمت مناسب می باشد. از پارچه های برزنتی نیز در دوخت کوله های سربازی استفاده می شود. این پارچه ها نیز دارای دوام زیادی بوده و با شستوشوی زیاد رنگ خود را ازدست نمی دهند.

در سایه روشن فروش لباس سپاه پاسداران با قیمت ویژه ای همراه با تخفیف ویژه ای ارائه می کنیم. قیمت ها معمولا از سوی اتحادیه تعیین شده و در کنار فروش محصولات تعمیرات دوخت و دوز نیز انجام می شود. اتحادیه معمولا نرخی مصوب شده برای انجام کلیه تعمیرات دوخت و دوز در نظر می گیرد. در کنار لباس سپاه انواع لباس کار و ایمنی به همراه کفش های کار به همراه چاپ انواع اتیکت انجام می گیرد. بیشتر تولیدی های لباس نظامی در دو شهر یزد و کرمان وجود دارند. این دو شهر به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در سراسر کشور به حساب می آیند. 

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در قرچک

لباس ارتش یونیفرم مخصوص افراد در ارگان ارتش برای کلیه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی می باشد. مزیت لباس ارتش این بوده که با دوخت عالی و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می شود. سعی شده است از پارچه های ترگال با کیفیت بالا برای دوخت آن ها استفاده شود. این پارچه های ترگال به دو نوع ساده و ترگال تقسیم می شوند. پارچه های ترگال دارای ضخامت کمی هستند و همین ضخامت کم باعث وزن کم آن ها شده است.

قیمت ارزان لباس ارتش در سایه روشن

لباس ارتش علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مطلوبی بوده و برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. کیفیت و قیمت این لباس ها به جنس پارچه و دوخت آن ها بستگی داشته و از عوامل مهم می باشد. معمولا برای پارچه های ارتشی از الیاف کتان پنبه و ترگال ساده استفاده شده که دارای وزن سبکی بوده و قابلیت لباس های سایه روشن راحتی آن ها بوده به طوریکه می توان در شرایط مختلف از آن ها استفاده نمود. علاوه بر پارچه های ترگال و کتان از گورتکس هم برای دوخت لباس ارتش استفاده می شود. گورتکس ها مانند پارچه های برزنتی دارای ضخامت بالایی هستند و از آن ها برای دوخت اورکت و کوله پشتی استفاده می کنند.

 

کیفیت لباس ارتش در فروشگاه سایه روشن

کیفیت لباس های ارتشی بیشتر به جنس پارچه ونوع دوخت آنها مربوط می شود. معمولا ما لباس های ارتشی خود را به طور مستقیم از تولیدی های معتبر می گیریم و در اختیار مشتریان قرار می دهیم. یکی از عوامل مورد بحث در کیفیت لباس ارتش، مقاومت پارچه و مقدار ضخامت آن ها برای مقاومت در برابر شرایط مختلف می باشد. معمولا پارچه های گورتکس از ضخامت کمب برخوردارند و در عین ضخامت کم دارای استحکام بالایی نیز می باشند.

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس ارتش برای کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس ارتشی ارائه می شود. نوع رنگ هر ارگان با دیگری متفاوت می باشد و هر ارگانی با توجه به نوع شرایط اقلیمی دارای رنگ لباس فرم مخصوص می باشد. علاوه بر لباس ارتش، اورکت، تی شرت، کوله پشتی و پوتین های سربازی، مخصوص ارگان مربوطه ارائه می شود. پوتین ها دارای طول عمر بالایی بوده و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند.

 اورکت ها و کوله پشتی ها با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شوند که در شرایط مختلف آب و هوایی دارای مقاومت بالایی هستند و می توان از آن ها به خوبی بهره برد. مزیت ما دو دهه سابقه فروش لباس ارتش در سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیزمان می باشد. علاوه بر فروش محصول، خدماتی چون تعمیرات به مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. علاوه بر لباس نظامی، لباس کار و ایمنی  ب به همرا تجهیزات آن ها به شما عزیزان ارائه می شود.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

فروشگاه سایه روشن با نیم قرن سابقه فروش انواع لباس نظامی مفتخر است که لباسی با کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه کند. لباس نظامی با عرضه مستقیم از تولیدی در اختیار شما قرار می گیرد. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد نظامی در صنعت دفاعی کشور می باشد.

دوخت لباس نظامی با کیفیت بالایی صورت می گیرد و به صورت شیک و یکدست تهیه می شود. دوخت ها با چرخ هایی پیشرفته همراه با انواع گلدوزی ها و پاپ اتیکت ها انجام می شود. لباس نظامی این قابلیت را دارد تا انواع آرم و علائم و انواع اتیکت بر روی آن چاپ شود. اتیکت ها به صورت دستی و یا با استفاده از چرخ هایی مخصوص انجام می گیرند. اتیکت های دستی مانند اتیکت های سنجاقی و اتیکت های کامپیوتری مانند اتیکت های چاپی می باشد. جنس لباس نظامی دارای مقاومت بالایی است برای همین این امکان وجود دارد تا انواع آرم و علائم بر روی آن درج شود.

پارچه هایی که برای دوخت لباس نظامی مورد استفاده قرار می گیرند، به صورن ترگال ساده و علاوه بر این از کتان پنبه و گورتکس هم برای دوخت استفاده می شود. پارچه  های گورتکس و کتان پنبه از مقاومت بالایی برخوردارند و این به دلیل ضخامت بافت زیاد ان ها است. استفاده از پارچه های کجراه ساده از نظر اقتصادی بهینه تر می باشد. از پارچه های برزنتی و کتان پنبه بیشتر برای دوخت کلاه ها و اورکت های سربازی استفاده می شود. دلیل استفاده از برزنت برای اورکت ها و کوله ها، ایجاد استحکام کافی برای آن ها می باشد تا با گذشت زمان دچار فرسایش نشوند. این پارچه بسیار ضخیم بوده و به راحتی از هم نابود نمی گردد. ما لباس نظامی را با دوخت و جنس پارچه درجه یک از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی مناسب به همراه تخفیفی ویژه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ما مفتخریم که برای کلیه ارگان ها اعم از  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس نظامی با کیفیت ارائه کنیم. معمولا برای آستر کلاه های نظامی از کتان پنبه استفاده شده تا قابلیت شستشو داشته باشند. سربازان در اول هر ماه بعد از اعزام به فروشگاه ما آمده و از انواع کلاه های نظامی از ما می خرند. شما عزیزان می توانید برای مشاهده محصولات ما به سایت ما سر بزنید.

 

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس سپاه از محصولات سایه روشن است که با کیفیت بالا و قیمت ارزان به سربازان کشور عزیزمان ارائه می کنیم. جنس پارچه هایی که برای دوخت لباس سپاه استفاده می شود انواع مختلفی داشته که یکی از آن ها پارچه ترگال ساده و کتان پنبه می باشد. پارچه های ترگال ساده از الیاف های پلی استر ویسکوز تشکیل شده که دارای ضخامت کمی می باشند. استفاده از این پارچه ها باعث می شود تا لباس سپاه وزن کمی داشته باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر لباس های نظامی، لباس های کار و ایمنی به مشتریان ارائه می شود که دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

قیمت لباس سپاه به عواملی چون، جنس پارچه، نوع دوخت لباس و راحتی آن بستگی دارد. معمولا ما محصولات خود را از تولیدی های معتبری می گیریم. این تولیدی ها لباس سپاه را با کیفیت بالایی می دوزند و دوخت آن ها متوازن و شیک می باشد. بیشتر تولیدی های لباس نظامی در شهرهای اصفهان و یزد قرار دارند. این دو شهر دو قطب بزرگ تولید کننده لباس های نظامی به شمار می روند.

لباس سپاه معمولا برای هر ارگانی دارای رنگ منحصر به فرد خود می باشد. برای مثال برای ارگان های زمینی از رنگ های خاکستری و برای ارگان های دریایی از رنگ آبی استفاده می کنند. این لباس ها در برابر تغییر رنگ از خود مقاومت بالایی نشان می دهند. می توان در انواع شرایط آب و هوایی از خود مقاومت بالایی نشان دهند. همچنین لباس سپاه با شستشوی مداوم و پی در پی دچار فرسودگی نمی شود و دلیل آن استفاده از انواع پارچه های کتان و ترگال برای دوخت آن ها می باشد. لباس نظامی سایه روشن این قابلیت را دارد تا انواع آرم و علائم نظامی به راحتی روی آن درج و چاپ شود. انواع اتیکت ها به صورت دستی و کامپیوتری بر روی لباس ها قابل اجرا هستند.

لباس سپاه برای تمامی ارگان ها در سایه روشن به شما ارائه می شود. این نیروها شامل نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش می باشد. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است تا در کنار لباس سپاه، اورکت های آن و پوتین های سربازی مخصوص صنعت دفاعی ارائه گردد. مزیت ما دو دهه سابقه ما در زمینه فروش انواع تجهیزات نظامی می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. برای مشاهده محصولات ما می توانید به سایت ما سر بزنید.

  • محمد شیرازی
  • ۰
  • ۰

لباس ارتش از محصولات سایه روشن می باشند که با کیفیت بالا به سربازان عرضه می شود. ارگان های دفاعی کشور شامل نیروی انتظامی، سپاه و ارتش می باشند که برای هر یک از آن ها لباسی متناسب با رنگ ارگان مربوطه در در نظر گرفته شده است. فقط لباس ارتش نیست که در سایه روشن عرضه شده بلکه علاوه بر آن تجهیزات دیگری چون انواع اورکت ها، پوتین های سربازی در انواع طرح ها قابل ارائه است. فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است که با نیم قرن سابقه فروش کلیه تجهیزات نظامی کشور توانسته است گامی بلند در روند تولید و فروش لباس های نظامی بردارد.

جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود از نوع ترگال کجره و ساده بوده که باید این قابلیت را داشته باشند تا مقاومت خوبی در شرایط مختلف از خود نشان دهند و در عین مقاومت بالا وزن سبکی باشند. بیشترین پارچه هایی که برای دوخت البسه نظامی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه های ترگال ساده و کجراه می باشند که دارای ضخامت بافت خوبی در عین سبکی بالا هستند.

نوع کیفیت و دوخت لباس ارتش

 معمولا تولید کننده های لباس نظامی و لباس کار و ایمنی از انواع پارچه های مرغوب مانند کتان ساده و کتان پنبه برای دوخت لباس نظامی و لباس های کار استفاده می کنند. این تولیدی ها با نظارت مستقیم اتحادیه صنف پوشاک این لباس ها را تولید می کنند. بیشتر در تولیدی ها از پارچه های کتان ساده و کجراه ترگال برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند.  برای دوخت لباس ارتش نیز قوانینی برای آن ها تعیین کرده اند که همگی دارای استانداردهای لازم را داشته و بسیار شیک و تن خور می باشند.. همانطور که گفتیم پارچه های نظامی باید دو ویژگی مقاوت بالا و سبکی آن را با هم داشته باشند و در غیر این صورت لباس دوخته شده بر اساس استاندارد نمی باشد.

کیفیت دوخت لباس ها در سایه روشن بالا بوده و این به این دلیل است که لباس ها از تولیدی های معتبر گرفته می شود و با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز فروخته می شود. لباس ارتش انواع اتیکت ها و آرم و علائم نظامی به راحتی درج می شود بدون آن که آسیبی به دوخت لباس وارد شود. معمولا روی سردوشی لباس های کار و نظامی محلی را برای چاپ و قرارگیری درجه و آرم و علائم در نظر می گیرند و  روی سینه آن انواع اتیکت ها اعمال می شود. در کشور ما ایران کارخانه های نساجی مربوط به تولید پوشاک نظامی بسیار زیاد است.

خرید لباس نظامی با تخفیف ویژه سایه روشن

قیمت لباس ارتش  در سایه روشن ارزان بوده که برای تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. در سایه روشن علاوه بر فروش محصولات نظامی، تعمیرات دوخت و دوز نیز انجام شده که همگی قیمت ها آن ها بر استانداردهای تعریف شده هستند. مهم ترین عاملی که در کیفیت لباس نظامی نقش دارد، درجه کیفی دوخت آن می باشد. هر چه دوخت شیک و تمیزتری داشته باشد، طبیعاتا با قیمت بیشتری به فروشندگان محصولات نظامی فروخته می شود. معمولا دو نوع سایزبندی فروشگاه ما برای لباس ارتش در نظر می گیرند، اولی بر اساس سایزهای خارجی بوده و دیگری بر اساس سایزهای ایرانی می باشد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

  • محمد شیرازی