mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی که از محصولات سایه روشن است برای تمامی افراد درجه دار در ارگان های دفاعی مانند زمینی، هوایی و دریایی مهیا شده است. قیمت این لباس توسط اتحادیه تعیین شده می باشد و علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مرغوبی است. لباس نظامی سربازان باید متناسب با شرایط مختلف باشد تا بتوانند در هر شرایطی به خوبی از آن استفاده کنند. دوخت بسیار با کیفیت و وزن پایین از ویژگی های مهم لباس های سایه روشن به حساب می آید. سایه روشن فقط ارائه کننده لباس نظامی نیست بلکه کنار لباس نظامی، انواع اورکت سربازی، انواع پوتین نظامی و تی شرت های سربازی به مشتریان ارائه می شود. بیشتر از انواع پارچه های ترگال در دوخت این لباس ها استفاده می کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم هستند. از انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه، پارچه های کتان و پاچه های برزنتی و گورتکس در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. لباس نظامی در کردستان با تخفیف ویژه ای به مشتریان عزیز ارائه می شود. دو شهر یزد و اصهان بزرگترین تولیدکننده های لباس نظامی در کشور به حساب می آیند که باعث شده است تا به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در سراسر کشور به حساب بیایند.

رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان متفاوت می باشد. برای مثال برای ارگان دریایی از رنگ آبی پر رنگ استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود تا برای نیروی زمینی از رنگ های قهوه ای استفاده می کنند. رنگ هر ارگان دفاعی فرق می کند و برای هرکدام کدام از ارگان ا علاوه بر لباس نظامی، انواع پوتین های سربازی متناسب با رنگ یونیفرم ارائه می شود. این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد. لباس نظامی در انواع رنگ ها و سایزها به سربازان عزیزمان تقدیم می شود که دارای نشان استاندارد است. نوع سایزبندی لباس نظامی به جنس آن وابسته است. معمولا برای سایزهای خارجی از ایکس لارج شروع شده و تا سه ایکس بالا می رود و برای سایزهای ایرانی از 36 شروع شده تا 44 پیش می رود. برای مثال برای لباس نظامی ایرانی سایزهای موجود از سایز 38 تا 52 می باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی، انواع لباس کار و ایمنی، انواع کفش های کار به همراه انواع اورکت ها در طرح های مختلف به مشتریان عزیز عرضه می شود. بیشتر لباس های سایه روشن با استفاده از پارچه های ترگال ساده و کجراه توسط تولیدی های معتبر دوخته شده اند. این پارچه ها علاوه بر مقاومت بالا دارای دوام بالایی هستند. برای مثال با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نشده و در برابر نورآفتاب به زودی رنگ خود را از دست نمی دهند.

قیمت لباس نظامی به دو عامل مهم زیر بستگی دارد:

  1. معمولا علاوه بر نوع پارچه مقدار آن نیز در تعیین قیمت لباس نظامی موثر است. در سایه روشن بیشتر لباس های نظامی با استفاده از پارچه های ترگال و کتان پنبه دوخته و تولید شده اند. علاوه بر فروش انواع تعمیرات لباس در سایه روشن انجام می گیرد.
  2. نوع دوخت و میزان درجه کیفی: هرچه دوخت لباس نظامی شیک تر و بهتر باشد، از نظر قیمت بالاتر گزاف تر می شود و هرچه از درجه کیفی پایین تری برخوردار باشد از نظر قیمت پایین تر می شود. این کیفیت دوخت شامل چند مورد مهم مانند میزان تمیزی، نوع دوخت و اندازه آن می باشد. هرچه دوخت لباس در ظاهر آن دخیل نباشد باعث بالارفتن کیفیت دوخت لباس نظامی می شود.
  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • محمد شیرازی

لباس نظامی در کردستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی