mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

خرید کلاه نظامی در سایه روشن با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می شود. در کنار قیمت ارزان تخفیف ویژه نیز برای لباس سپاه و کلاه نظامی در نظر گرفته شده است. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر مقاله زیر را مطالعه بفرمایید

یکی از محصولات سایه روشن، ارائه انواع کلاه های نظامی می باشد که با دوخت با کیفیت برای انواع ارگان های نظامی کشور تهیه شده است. رنگ کلاه نظامی با توجه به نوع ارگان مربوطه در انواع رنگ ها و طرح ها از تولیدی های مجاز خریداری شده و با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می شود. بیشتر کلاه های نظامی با استفاده از پارچه هایی با ضخامت بافت کم دوخته می شوند. پارچه های کتان از الیاف پلی استر ساخته شده اند که استفاده از آن ها در دوخت کلاه های نظامی باعث راحتی هرچه بیشتر لباس نظامی می شود. در فروشگاه نظامی سایه روشن علاوه بر فروش کلاه های نظامی، تعمیرات دوخت و دوز این کلاه ها انجام می شود. علاوه بر کیفیت بالا، قیمت این کلاه ها به صرفه می باشد. قیمت پایین کلاه های نظامی سبب شده است که سربازان هر سه الی چهار ماهه بعد از اعزام خود از پادگان یک کلاه نظامی نو خریداری کنند.

خرید کلاه نظامی با کیفیت بالا 

قیمت کلاه نظامی سایه روشن به عوامل زیر وابسته است:

  1. جنس و مقدار پارچه مصرفی در دوخت انواع کلاه های نظامی در قیمت آن ها موثر می باشد بیشتر از انواع پارچه های ترگال ساده و گجراه در دوخت آن ها استفاده می شود.
  2. دوخت باکیفیت و پارچه مناسب برای دوخت کلاه نظامی سبب شده است تا در برابر نور خورشید رنگ خود را از دست نداده و سربازان عزیز بتوانند با گذشت زمان از آن ها استفاده کند. .
  3. افراد نظامی می توانند این کلاه ها را به طور مداوم شستشو کنند. دوام این کلاه ها بالا و شستشوی زیاد دچار فرسایش نمی شود.
  4. در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و در برابر انواع شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.
  5. خرید کلاه نظامی در تهران با قیمت بازار تفاوت چندانی ندارد.

علاوه بر فروش کلاه نظامی و لباس سپاه انواع لباس های کار و ایمنی به همراه دیگر تجهیزات نظامی به مشتریان عزیز ارئه می شود. در کنار قیمت معمولا نوعی تخفیف ویژه برای افرادی که زیاد از ما خریداری می کنند در نظر گرفته ایم. برای اورکت های نظامی از انواع پارچه های برزنتی استفاده می کنند. پارچه های برزنتی مقاومت بالایی دارند و بیشتر تولیدی های کشور برای دوخت انواع کوله های نظامی و اورکت ها از این پارچه ها استفاده می کنند. در شهرهای یزد و اصفهان بیشترین تولیدکننده های لباس نظامی وجود دارند و به عنوان دو قطب تولیدکننده انواع لباس نظامی در کل کشور به حساب می آیند. دراین دوشهر علاوه بر لباس نظامی، انواع آرم و علائم نظامی به همراه تجهیزات دیگر به شهر های دیگر ارسال می شود. مزیت ما دو دهه سابقه فروش محصولات می باشد مفتخریم که به شما عزیزان خدمات در این زمینه ارائه کنیم.خرید کلاه نظامی در تهران مانند دیگر تجهیزات نظامی دارای ضمانت بازگشت وجه بوده و در صورت کیفیت کم محصول می تواند تعویض گردد.

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • محمد شیرازی

خرید کلاه نظامی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی