mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

خرید کاپشن نظامی در سایه روشن با تخفیف ویژه و با قیمتی ارزان به درجه داران عزیزمان ارائه می شود. در کنار کاپشن نظامی انواع لباس سپاه در انواع سایزبندی به صورت عرضه مستقیم از تولیدی به کیفیت دوخت بالا گرفته و با قیمتی مناسب به فروش می رسد. سایزها برای لباس سپاه و انواع لباس های کار و ایمنی به دو صورت خارجی و ایرانی می باشد که نحوه سایزبندی هرکدام متفاوت است. در ایران دو شهر اصفهان و یزد بیشترین محصولات نظامی کشور را تولید می کنند. بیشتر تولیدی ها در این دو شهر قرار گرفته و به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی و دیگر تجهیزات نظامی در کل کشور هستند. کاپشن های نظامی در دو نوع برزنتی و کتان موجود می باشد که از دوخت بسیار با کیفیتی برخوردار است. دوام این کوله ها بسیار بالا و با شستشوی زیاد دچار فرسایش نمی شود.

خرید کاپشن نظامی با تخفیف ویژه و کیفیت دوخت بالا

قیمت اورکت نظامی به عوامل زیر وابسته است:

  1. مورد اول نوع پارچه استفاده شده برای دوخت کاپشن نظامی می باشد. برای آستر درونی این اورکت ها از کتان پنبه استفاده می کنند. علاوه بر کتان پنبه، از انواع پارچه های برزنتی برای اورکت ها استفاده می شود. دلیل استفاده از پارچه ها برزنتی مقاومت بالای آن ها می بشد که با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نمی شوند.
  2. اورکت های سربازی مانند اورکت های معمولی دارای تنوع طرح بالایی هستد. معمولا اورکت های ساده از شکل و قیافه ساده ای دخته می شود و اکثر اورکت های سربازی در مدل های ساده هستند. علاوه بر اورکت های ساده، انواع اورکت های پلنگی و کامپیوتری ارائه میشود که دارای درجه کیفیت بالایی می باشد.
  3. درجه کیفیت دوخت اورکت سربازی در قیمت آن موثر است. اورکت هایی که با دوخت یک و یک دستی تولید می شوند، از نظر قیمت گرانتر می باشند ولی اورکت های نظامی چون ساده هستند از قیمت کمتری برخوردار می باشند.
  4. راحتی اورکت ها یکی از موارد مهم در قیمت گذاری برای آن ها می باشد. معمولا برای سربازان عزیز کشورمان که تازه وارد پادگان های نظامی شده اند، اورکت های ساده تولید شده که هم وزن پایین تری داشته باشد و هم بتوانند در انواع شرایط آب و هوای از آن استفاده کنند.

خرید کاپشن نظامی، عرضه مستقیم از تولیدی

  1. مقاومت کاپشن نظامی سایه روشن بالا می باشد زیرا بیشتر تولیدی ها از انواع پارچه های ضخیم برای دوخت آن ها استفاده می کنند.
  2. اورکت های نظامی قابلیت شستوشوی مداوم را دارند و به راحتی بافت آن ها دچار فرسودگی نمی شود و با این کار به صورت مداوم رنگ و بافت خود را از دست نمی دهند.
  3. خرید کاپشن نظامی و خرید لباس سپاه در سایه روشن به صورت آنلاین نیز صورت می گیرد و عزیزان می توانند با مشاهده سایت ما از انواع اورکت های سربازی بهره ببرند. اورکت های سربازی دارای وزن سبکی می باشند و این به دلیل استفاده از پارچه های مرغوب در ساختار آن ها است. در عین سبکی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

انواع اورکت و کاپشن نظامی در سایه روشن با انواع سایزبندی ها و طرح ها قرار دارد و شما عزیزان می توانید در صورت سفارش محصول از سایت ما بازدید بفرمایید. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی و تجهیزات نظامی دیگر مانند فانوسقه و تی شرت های سربازی، انواع لباس های کار و ایمنی ارائه می شود. خوشحال می شویم که برای خرید کاپشن نظامی از سایت ما بازدید کنید و بتوانید نهایت استفاده را از محصولات ما ببرید.

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • محمد شیرازی

خرید کاپشن نظامی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی