mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی که اعم از لباس سپاه، لباس ارتش و لباس میروی انتظامی انقلاب اسلامی از محصولات سایه روشن می باشد که با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان به سرازان ارائه می شود. لباس نظامی برای کلیه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی در انواع سایزبندی ها ارائه شده است. کیفیت دوخت این لباس ها بسیار بالا و از وزن پایینی برخوردار است. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد که کیفیت دوخت بالایی دارد. این کیفیت دوخت به دلیل این است که از تولیدی های معتبر لباس نظامی تهیه می کنیم. مزیت سایه روشن دو دهه سابقه کاری در فروش لباس سپاه با کیفیت مرغوب می باشد. لباس نظامی نیز مانند لباس ارتش، لباس نیروی انتظامی در انواع طرح های پلنگی، چریکی، دیجیتالی و کامپیوتری موجود می باشد که از قیمت پایینی برخوردار است. ما در فروش این محصول تخفیفی ویژه برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

قیمت ارزان لباس نظامی

قیمت لباس سپاه، لباس ارتش و لباس نیروی انتظامی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. نوع پارچه ای که در دوخت لباس استفاده شده است: انواع پارچه های ترگال ساده، پارچه کتان در انواع مختلف، پارچه گورتکس و پارچه برزنتی انواع پارچه های نظامی می باشند که دارای مقاومت بالا با ضخامتی مناسب جهت دوخت لباس نظامی استفاده می شوند.
  2. نوع دوخت لباس نظامی: هرچه لباس نظامی از کیفیت دوخت بالاتری برخوردار باشدریال قیمت آن در بازار بیشتر و اکثر تولیدی ها لباس نظامی را با دوخت عالی ارائه می کنند. انواع طرح ها بر روی لباس سپاه با لیزر و نور مرئی روی سطح لباس نقش بسته می شود. این طرح و رنگ لباس با شستوشوی زیاد از بین نرفته و در برابر نورخورشید از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.

لباس نظامی مرغوب به درجه کیفی هر یک از موارد بالا بستگی دارد. در سایه روشن ما سعی می کنیم لباس نظامی را با کیفیت دوخت بالا و قیمت مناسب به همراه تخفیف ویژه عرضه کنیم. مزیت ما سابقه کاری ما در زمینه فروش کلیه تجهیزات نظامی می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. مشتریان ما در کنار خرید لباس نظامی در سایه روشن معمولا اورکت و پوتین های سربازی هم خریداری می کنند. این پوتین ها و اورکت های چریکی در انوا سایزبندی به مشتریان عزیزمان ارائه می شود.

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • محمد شیرازی

قیمت ارزان لباس نظامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی