mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

بوت نظامی سپاه

بوت نظامی مانند لباس سپاه یکی از محصولاتی است که با سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود. رگ های پوتین های سربازی به نوع ارگانه مربوطه بستگی دارد. معمولا لژی در حد استاندارد برای بوت های نظامی در نظر می گیرند. بوت نظامی سایه روشن دارای روکش چرمی مناسبی می باشد که از الیاف طبیعی ساخته شده است. هر یک از بوت های نظامی دارای واکس مخصوص خود هستند. علاوه بر چرم از مواد برزنتی برای روکش پوتین های نظامی استفاده می شود. برخی بوت های نظامی با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شود. پوتین های سربازی قابلیتی دارند که باعث می شود با استفاده فراوان، پا بوی نامطبوع به خود نگیرد و باعث تعریق پا نمی شوند.

قیمت بوت نظامی با تخفیف ویژه

بوت های نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شده و با کیفیتی بالا به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. یکی از فاکتورهای مهم در کیفیت بون نظامی، انعطاف پذیری بالای روکش های آن ها است. قیمت بوت های نظامی به مدل و طرح های آن ها بستگی ندارد و قیمت آن ها به صورت عمده ای می باشد. 

تنوع طرح های بوت نظامی

بوت های نظامی در انواع طرح های پلنگی، چریکی و ارتشی خاکی ارائه می شود. طرح های چریکی معمولا برای یگان های ویژه امنیت و طرح های ساده چرمی برای سربازان وظیفه است. ما سعی کردیم تا تمامی این مدل ها را در فروشگاه خود جمع آوری کنیم و دست مشتری را برای انتخاب باز نگه داریم. 

کیفیت بالای بوت نظامی

بوت های چرمی سایه روشن دارای بند های بلند هستند که این بند ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از به صورت جداگان در فروشگاه ما فروخته می شود. پوتین های سربازی در انواع سایزهای کوچک و بزرگ برای افراد آماده توزیع می باشد. ما سعی می کنیم تا محصول با کیفیت به شما عزیزان ارائه کنیم تا شایستگی شما را داشته باشد.

نتیجه گیری

بوت نظامی سپاه سایه روشن مانند لباس سپاه  آن از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است که باعث شده است تا بیشتر سربازان علاوه بر دوران سربازی خود برای مصارف دیگر هم از آن استفاده کنند.

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • محمد شیرازی

بون نظامی سپاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی