mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در قرچک

لباس ارتش یونیفرم مخصوص افراد در ارگان ارتش برای کلیه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی می باشد. مزیت لباس ارتش این بوده که با دوخت عالی و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می شود. سعی شده است از پارچه های ترگال با کیفیت بالا برای دوخت آن ها استفاده شود. این پارچه های ترگال به دو نوع ساده و ترگال تقسیم می شوند. پارچه های ترگال دارای ضخامت کمی هستند و همین ضخامت کم باعث وزن کم آن ها شده است.

قیمت ارزان لباس ارتش در سایه روشن

لباس ارتش علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مطلوبی بوده و برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. کیفیت و قیمت این لباس ها به جنس پارچه و دوخت آن ها بستگی داشته و از عوامل مهم می باشد. معمولا برای پارچه های ارتشی از الیاف کتان پنبه و ترگال ساده استفاده شده که دارای وزن سبکی بوده و قابلیت لباس های سایه روشن راحتی آن ها بوده به طوریکه می توان در شرایط مختلف از آن ها استفاده نمود. علاوه بر پارچه های ترگال و کتان از گورتکس هم برای دوخت لباس ارتش استفاده می شود. گورتکس ها مانند پارچه های برزنتی دارای ضخامت بالایی هستند و از آن ها برای دوخت اورکت و کوله پشتی استفاده می کنند.

 

کیفیت لباس ارتش در فروشگاه سایه روشن

کیفیت لباس های ارتشی بیشتر به جنس پارچه ونوع دوخت آنها مربوط می شود. معمولا ما لباس های ارتشی خود را به طور مستقیم از تولیدی های معتبر می گیریم و در اختیار مشتریان قرار می دهیم. یکی از عوامل مورد بحث در کیفیت لباس ارتش، مقاومت پارچه و مقدار ضخامت آن ها برای مقاومت در برابر شرایط مختلف می باشد. معمولا پارچه های گورتکس از ضخامت کمب برخوردارند و در عین ضخامت کم دارای استحکام بالایی نیز می باشند.

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس ارتش برای کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس ارتشی ارائه می شود. نوع رنگ هر ارگان با دیگری متفاوت می باشد و هر ارگانی با توجه به نوع شرایط اقلیمی دارای رنگ لباس فرم مخصوص می باشد. علاوه بر لباس ارتش، اورکت، تی شرت، کوله پشتی و پوتین های سربازی، مخصوص ارگان مربوطه ارائه می شود. پوتین ها دارای طول عمر بالایی بوده و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند.

 اورکت ها و کوله پشتی ها با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شوند که در شرایط مختلف آب و هوایی دارای مقاومت بالایی هستند و می توان از آن ها به خوبی بهره برد. مزیت ما دو دهه سابقه فروش لباس ارتش در سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیزمان می باشد. علاوه بر فروش محصول، خدماتی چون تعمیرات به مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. علاوه بر لباس نظامی، لباس کار و ایمنی  ب به همرا تجهیزات آن ها به شما عزیزان ارائه می شود.

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • محمد شیرازی

لباس ارتش در قرچک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی