mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

انواع مارک کامپوزیت موجود در بازار

وجود انواع مارک کامپوزیت دندان در بازار انتخاب را برای کامپوزیت ونیر بیماران سخت کرده است زیرا افراد انواع مارک کامپوزیت دندان به طور معمول نمی دانند که کامپوزیت ونیر  کدام مارک کامپوزیت بهتر است و دوام بالاتری دارد. نکته ای کاموزیت ونیر  که باید به آن توجه کرد آن است که انتخاب بهترین مارک کامپوزیت دندان باید بر اساس ویژگی ها، سایه های رنگ موجود، کامپوزیت ونیر مرغوبیت انواع مارک کامپوزیت دندان و کیفیت رزین کامپوزیت صورت گیرد.  بهترین کامپوزیت های دندان آن دسته کامپوزیت ونیر می باشد انواع مارک کامپوزیت دندان که از زیبایی ظاهری حوبی برخوردار بوده و به نحوی دارای شکلی طبیعی باشند.  کامپوزیت ونیر علاوه بر آن بهترین انواع مارک کامپوزیت دندان نوع کامپوزیت ونیر، رزین هایی هستند کامپوزیت ونیر که به سرعت بعد کامپوزیت ونیر  از برخورد اشعه لیزر سفت شوند و بیمار بتواند بلافاصله انواع مارک کامپوزیت دندان بعد از جلسه درمانی برای جویدن غذاهای کامپوزیت ونیر  مختلف کامپوزیت ونیر  از آنها استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی های کامپوزیت با کیفیت قابلیت ترمیم آن می باشد. به طوری که انواع مارک کامپوزیت دندان اگر یکی از آنها کامپوزیت ونیر  ترک بردارد یا بشکند، نیازی به تعویض ندارد بلکه دندانپزشک کامپوزیت ونیر  می تواند انواع مارک کامپوزیت دندان به راحتی مجددا آنها را ترمیم نماید. کامپوزیت ونیر در ادامه ی انواع مارک کامپوزیت دندان مطلب قصد داریم شما را با برخی از انواع مارک کامپوزیت ونیر موجود در بازار آشنا سازیم:  

Bisco

شرکت بیسکوجزو یکی ازمعروف کامپوزیت ونیر ترین شرکت انواع مارک کامپوزیت دندان هایی است که کامپوزیت ونیر در زمینه ی کامپوزیت ونیر تولید انواع مارک کامپوزیت دندان فعالیت می نماید. مقر این کامپوزیت ونیر شرکت در آمریکا است. این شرکت برای حفاظت از لثه و دندان های طبیعی انواع مارک کامپوزیت دندان از ماده تحریک کننده ای به اسم سیلیکات کلسیم برای کامپوزیت ونیر 

برند مشهور Kerr ابتدا  انواع مارک کامپوزیت دندان کامپوزیت های پرکننده دندان های پوسیده را انواع مارک کامپوزیت دندان تولید انواع مارک کامپوزیت دندان می‌ کرد که به علت انواع مارک کامپوزیت دندان کیفیت انواع مارک کامپوزیت دندان مرغوب و دوام و طول عمر بالا مورد استفاده انواع مارک کامپوزیت دندان بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته بود. انواع مارک کامپوزیت دندان  و کامپوزیت ونیر  در سال های اخیر و بعد از معرفی کامپوزیت ونیر، شرکت کر اقدام به تولید رزین های کامپوزیت با قابلیت انطباق رنگ، کامپوزیت ونیر  مقاومت در برابر سایش و استحکام بالا کرد. سازگاری فوق العاده این کامپوزیت ونیر  رزین کامپوزیت ونیر  های کامپوزیت ونیر  با بافت دندان‌ها و لثه و همچنین کامپوزیت ونیر  تنش برشی بسیار کم و قابلیت سفت شدن بسیار سریع از ویژگی کامپوزیت ونیر  های اساسی مارک کامپوزیت کر نسبت به سایر انواع مارک کامپوزیت دندان است.

 

شرکت   Colteneیکی از جدید ترین کامپوزیت ونیر  تکنولوژی های کامپوزیت ونیر را با خصوصیات نانوهیبریدی کامپوزیت ونیر  که به مینای دندان بسیار شبیه است به بازار عرضه کرده است. کامپوزیت ونیر  این شرکت سابقه بسیار طولانی در ساخت ونیر های کامپوزیت ونیر دارد کامپوزیت ونیر  و توانسته است رزین های کامپوزیت را با قیمت های انواع مارک کامپوزیت دندان مناسب کامپوزیت ونیر  تولید نماید.

DMG یکی از انواع مارک کامپوزیت دندان میکرو می باشد کامپوزیت ونیر  که ونیر کامپوزیت آن خاصیت انقباض پلیمریزاسیون و کامپوزیت ونیر  مقاومت بالایی دارند و زمانی که در برابر اشعه لیزر سفت می شوند در طول زمان کامپوزیت ونیر  مقاومت در برابر سایش و ضربه را روی دندان ها حفظ می کنند.

شرکت دی ام پی تولید کننده کامپوزیت های نانوهیبرید است کامپوزیت ونیر  که به راحتی روی دندان ها کامپوزیت ونیر  شکل کامپوزیت ونیر  می گیرند و تخلخل بسیار پایینی دارند. ویژگی های منحصر به فرد این مدل کامپوزیت ونیر  از کامپوزیت، پلیمریزاسیون کامپوزیت ونیر   و مقاومت بالا در برابر زرد شدن کامپوزیت ونیر  و تغییر رنگ است.

 از دیگر شرکت‌های تولید کننده کامپوزیت ونیر  رزین کامپوزیت نانوهیبرید می‌توان به ایوکلار ویوادن اشاره نمود کامپوزیت ونیر  که سفت شدن ونیرهای آن روی دندان ها بسیار کامپوزیت ونیر  سریع انجام می گیرد و تقریبا هیچ گونه دوره نقاهتی کامپوزیت ونیر  برای بیمار ندارد کامپوزیت ونیر  و مواد استفاده شده از آن بدون نیاز به استفاده از لایه های اضافی یا تجهیزات دندانپزشکی پیچیده می تواند به راحتی روی دندان کامپوزیت ونیر  شکل گرفته و به سرعت سفت شوند. به طور معمول رضایت بیماران از کامپوزیت کردن دندان هایشان به علت امکان کامپوزیت ونیر  گاز زدن کامپوزیت ونیر   و جویدن هر نوع غذایی کامپوزیت ونیر  بلافاصله کامپوزیت ونیر  بعد از اتمام کامپوزیت ونیر   جلسه نصب کامپوزیت است و رزین کامپوزیت Ivoclar Vivaden دقیقا این ویژگی کامپوزیت ونیر  را داشته و به طور کلی برای همین هدف هم کامپوزیت ونیر  طراحی شده است.

  • ۰۰/۰۱/۰۵
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی