mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت ویلایی یکی از انواع درب ضدسرقت محسوب می شود که در محیط های کاملا باز مانند ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که تامین امنیت در ساختمان های ویلایی به نسبت منازل اپارتمانی مشکل تر و سخت تر است کلیه موارد امنیتی در ساخت درب ضد سرقت ویلایی لحاظ شده است تا افراد بتوانند برای تامین امنیت منازل خود اقدام به خرید کرده و با نصب درب ضد سرقت ویلایی آرامش بیشتری در خصوص حفاظت از منزل پیدا نمایند. در ادامه قصد داریم در خصوص انواع درب ضد سرقت ویلایی و قیمت آن هر انچه که لازم است بدانید را شرح دهیم:

 

انواع درب ضد سرقت ویلایی

به طور کلی درب ضد سرقت در دو مدل چوبی و فلزی طراحی و ساخته می شود که بدون شک و تردید مدل چوبی درب ضد سرقت ویلایی از جذابیت و زیبایی بصری بیشتری برخوردار بوده  وخواهان بیشتری دارد. رویه ی درب های چوبی معمولا توسط روکش های طبیعی و یا رنگ طبیعی پوشش داده می شود. جهت کاهش قیمت درب چوبی اکثر کارخانه های تولید درب ضدسرقت ممکن است از روکش های مصنوعی مانند ام دی اف، نئوپان و پی وی سی جهت پوشش درب استفاده نمایند اما طبیعتا روکش های طبیعی به نسبت روکش های مصنوعی زیباتر هستند اما گران قیمت تر می باشند و به همین دلیل برای عده ای از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

درب ضد سرقت فلزی نیز نمونه ی دیگری از درب ضد سرقت ویلایی محسوب می شوند که بسیار مقاوم بوده و از استحکام بالای برخوردار می باشند و به همین علت امنیت بسیار بالایی را جهت حفاظت به وجود       می آورند اما به طور کلی درب های چوبی کیفیت بالاتری داشته و بیشتر از درب  ضد سرقت مورد پسند واقع می شوند.

 

قیمت درب ضد سرقت ویلایی

قیمت درب ضد سرقت ویلایی کاملا متغیر و متفاوت است و به عوامل و فاکتورهای گوناگونی وابسته است. عواملی همچون اندازه ی درب ضد سرقت ویلایی، نوع روکش درب، جنس قفل مورد استفاده در درب و... همگی در قیمت کلی درب ضد سرقت تاثیرگذار هستند. موضوع روشنی که وجود دارد این است که درب ضد سرقت ویلایی به نسبت سایر درب ها از قیمت بالاتری برخوردار است و این به دلیل تفاوت هایی است میان این دو مدل درب وجود دارد. در ادامه قصد داریم در خصوص کلیه تفاوت هایی که بین درب ضد سرقت ویلایی و درب های معمولی وجود دارد صحبت کنیم:

 

تفاوت های درب ضد سرقت و درب معمولی

چهارچوب

چهارچوب درب ضد سرقت ویلایی باید قوی و مستحکم باشد زیرا در غیر این صورت بر روی امنیت و کارایی تاثیر بسیار بدی می گذارد.

 

ساختار داخلی

تفاوت مهم و اساسی که بین درب ضد سرقت و درب معمولی وجود دارد این است که داخل درب ضد سرقت ویلایی تماما از بتن پر شده است و این موضوع سبب می شود که درب ضد سرقت ویلایی در برابر ضربه و آسیب توسط سارقین کاملا مقاوم باشد.

 

قفل

قفل های درب ضد سرقت متوعی در بازار وجود دارد اما یکی از باکیفیت ترین ان ها قفل ضد سرقت کاله است. قیمت این قفل به علت کیفیت بالا و برند بودن از سایر قفل ها بالاتر بوده و از این مدل قفل به دلیل کیفیت و امنیت بالا در درب ضد سرقت ویلایی استفاده شده است.

 

ویژگی های درب ضد سرقت وبلایی

  1. ضد سرقت بودن و کاملا ایمن

  2. عایق صدا و حرارت بودن

  3. ایمن بودن در برابر آتش سوزی و حوادث غیرمترقبه

  4. دارای روکشی کاملا مستحکم مقاوم و زیبا

  5. متناسب با اقلیم های متفاوت منطقه ای

 

 

جمع بندی

درب ضد سرقت ویلایی همانطور که از اسمش مشخص است برای حفاظت از منازل ویلایی نصب می شود. این درب ضد سرقت ویلایی دارای ابعاد متفاوتی هستند که این موضوع روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر مستقیم دارد. کلیه آیتم ها و موارد امنیتی در ساخت درب ضد سرقت ویلایی اجرا شده و بنابراین با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید نمایید. به طور کلی درب ضد سرقت ویلایی از نظر بازه ی قیمتی جزو گرانترین درب ها محسوب می شوند.

  • ۹۹/۰۹/۲۷
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی