mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

معمولا برای دریافت کامل نور خورشید و انعکاس آن به فضای زیرین از سقف پاسیو در ابعاد مختلف استفاده می کنند. برای سقف پاسیو تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است. ورق های پلی کربنات و اکریلیک دارای شفافیت بالایی بوده و استفاده از آن ها در سقف پاسیو باعث شده است تا نور خورشید را با شفافیت بالایی دریافت کند. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی استفاده از سقف پاسیو از موارد مهم در دکوراسیون داخلی به حساب بیاید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که با آب بندی کامل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد. سقف پاسیو می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا می توانید از سازه های آماده این سقوف استفاده کنید. یکی از عوامل مهم در قیمت سقف پاسیو همین طرح انتخابی از سوی شما مشتریان است. تیم ما همچنین به شما عزیزان مشاوره رایگان می دهد و برای ساخت آن باید از محل مربوطه بازرسی کند تا ابعاد سقف شما مشخص شود.

 

معمولا پوشش پلی کربنات و حبابی سقف پاسیو بیشترین کاربرد را در این زمینه داشته و برای کاربردهای دیگر در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نورگیرها برای تامین نور مکان هایی چون گلخانه ها، وید مراکز تجاری، پارکینگ ها و فضای حیاط خلوت خانه ها استفاده می شود. در پوشش پلی کربنات از انواع وق های پلی کربنات در سایزهای مختلف برای اجرای سقوف استفاده می شود. این ورق ها رنگی بوده که در صنعت دارای کاربردهای زیادی هستند. از قابلیت های مهم این ورق ها در پوشش سقف پاسیو، وزن سبک آن ها می باشد که مزیت ویژه آن ها نسبت به سقف های قدیمی مانند شیشه ای می باشد. پوشش دیگری که برای اجرای سقف پاسیو از آن استفاده می کنند، حبابی بوده که در انواع سایزها قابل راه اندازی هستند. در این پوشش از ورق های اکرلیک و پایه فایبر گلاس برای ایجاد استحکام کافی استفاده کرده که باعث شده است تا از آن ها در شرایط مختلف استفاده شود. چرا تنوع شکل های نورگیرهای سقفی بالاست؟ هر ساختمانی با توجه به نوع کاربری دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف پاسیو در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد. این شکل ها شامل مربع، مستطیل، کمانی، مخروطی و گنبدی می باشد. به این نورگیرها نورگیر های حبابی می گویند برای این که به صورت حباب های یکدست در بالادست سقف پاسیو باعث انعکاس کامل نور خورشید شده و آن را به صورت کامل دریافت می کند.

 

  1. تنوع رنگ در پوشش سقف پاسیو بالا بوده و از ورق های رنگی متنوع در ساخت آن ها استفاده می شود که در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه می باشد. مشتریان می توانند بر اساس سلیقه شخصی خود و میزان بهره وری از نورهای رنگی از این رنگ ها استفاده کنند.
  2. سقف پاسیو به عنوان عایق نیز محسوب می شوند و پنج برابر شیشه در دفع صدا موثر هستند و با آب بندی کامل به شما عزیزان ارائه می شود.
  3. با توجه به خاصیت عایق بودن سقف پاسیو به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند و در جدارهای مختلف اسکلت فلزی آن ها از از چندین لایه عایق پشم سنگ استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف پاسیو باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولش کردن دوبره به حالت اولیه بر گردد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند.
  4. ورق های پلی کربنات استفاده شده برای سقف پاسیو مقاومت ضربه ای بالایی دارند.

 

 

ورق های پلی کربنات و اکریلیک استفاده شده در سقف پاسیو دارای شفافیت بالایی بوده و استفاده از آن ها در نورگیرهای سقفی باعث شده است تا نور خورشید را با شفافیت بالایی دریافت کند. نورگیرهای سقفی مانند سقف پاسیو می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شود. معمولا برای دریافت کامل نور خورشید و انعکاس آن به فضای زیرین از سقف پاسیو در ابعاد مختلف استفاده می کنند. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی استفاده از سقف پاسیو از موارد مهم در دکوراسیون داخلی به حساب بیاید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد. یکی از عوامل مهم در قیمت سقف پاسیو همین طرح انتخابی از سوی شما مشتریان است. تیم ما همچنین به شما عزیزان مشاوره رایگان می دهد و برای ساخت آن باید از محل مربوطه بازرسی کند تا اندازه نورگیر شما مشخص شود.

ماندگاری بالای سقف پاسیو

 

طول عمر بالای سقف پاسیو به دلیل استفاده از سازه هایی مقاوم و متریال هایی با کیفیت بالا سبب شده است تا در برابر شرایط مختلف طول عمر بالایی داشته باشد. علاوه بر نورگیرهای شیشه ای از پوشش پلی کربنات و حبابی برای اجرای سقف پاسیو استفاده می کنند. در پوشش پلی کربنات سقف پاسیو از انواع وق های پلی کربنات در سایزهای مختلف برای اجرای سقوف استفاده می شود. این ورق ها رنگی بوده که در صنعت دارای کاربردهای زیادی هستند. در این پوشش از ورق های اکرلیک و پایه فایبر گلاس برای ایجاد استحکام کافی استفاده کرده که باعث شده است تا از آن ها در شرایط مختلف استفاده شود. به نورگیر های حبابی، نورگیر های کوپل نیز می گویند که بیشتر کاربرد صنعتی دارند. نورگیر های حبابی در انواع شکل ها در انواع سایزها اجرا و راه اندازی می شوند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربری دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف پاسیو در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد.

 

شاخص هایی کیفی سقف پاسیو را برای شما عزیزان شرح می دهیم. تنوع رنگ در اسکلت فلزی سقف پاسیو بالا بوده که در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه می باشد. سقف پاسیو به عنوان عایق نیز محسوب می شوند و پنج برابر شیشه در دفع صدا موثر هستند. با توجه به خاصیت عایق بودن سقف پاسیو این نورگیرها به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند و در جدارهای مختلف اسکلت فلزی آن ها از از چندین لایه عایق پشم سنگ استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف پاسیو باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولش کردن دوبره به حالت اولیه بر گردد. ورق های اکریلیک همانند ورقه های پلی کربنات دارای قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند. ورق های پلی کربنات استفاده شده برای سقف پاسیو مقاومت ضربه ای بالایی دارند. مزیت شرکت جهان نورگیر بیش از سه دهه سابقه کاری ارزشمند در زمینه فروش انواع نورگیرهای سقفی از جمله سقف پاسیو می باشد

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی