mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

سقف حیاط خلوت جهان نورگیر همانطور که از اسمش پیداست، برای برای پوشش حیاط خلوت ساختمان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. سقف حیاط خلوت دارای گارانتی استاندارد دوساله می باشد. سقف حیاط خلوت نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین باعث زیبایی محیط زیرین می شود. تنوع رنگ و طرح در نورگیرهای سقفی جهان نورگیر بالا بوده که در انواع اندازه های استاندارد تولید می شوند. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف حیاط خلوت هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان عرضه گردد و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر داشته و مجموعه ما آن را در پروسه تولید قرار دهد. کیفیت سقف حیاط خلوت نسبت به نورگیرهای شیشه ای که قدیمی محسوب می شدند، بالاتر بود. این نورگیرها وزن بالایی به دلیل استفاده از ورق های شیشه ای داشتند. برای نورگیرهای سقفی مانند سقف حیاط خلوت تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. برای اجرای سقف حیاط خلوت استانداردهایی ویژه توسط مجموعه جهان نورگیر در نظر گرفته شده است. برای ان نورگیرها همانطور که گفته شد، تخفیفی ویژه نیز در نظر گرفته شده است. در پوشش نورگیر حبابی سقف حیاط خلوت  از دو قسمت به نام ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس استفاده کرده که دارای طول عمر بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند.علاوه بر پوشش حبابی از پوشش پلی کربنات نیز در ساخت این نورگیرها استفاده می شود. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند. در صنعت ساختمان سازی به نورگیرهای حبابی سقف حیاط خلوت، نورگیرهای کوپل نیز می گویند.  سقف حیاط خلوت در انواع شکل های هندسی ساخته می شوند. نورگیرهای جهان نورگیر با آب بندی کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و امکانات ویژه ای را برای مشتریان رقم زده است.

سقف حیاط خلوت نور را به خوبی بازتاب می کند

 

معمولا در هنگام اجرای سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک استفاده می کنند. سقف حیاط خلوت نور را به دلیل داشتن حباب های نوری به خوبی بازتاب کرده و شفافیت آن به دلیل استفاده از ورق های اکریلیک می باشد. سقف حیاط خلوت  با ایجاد سایبانی زیبا در فضای حیاط خلوت به واسطه این نورگیرها چشم اندازی زیبا برای خود ایجاد کنید. سقف حیاط خلوت هم می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانید از سازه های آماده این نورگیرها استفاده کنید. به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند. سقف حیاط خلوت باعث احیای معماری آتریوم در خانه ها می شود.  این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. مفتخریم به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی کنیم. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ارزشمند در حوزه محصولات نورگیرهای سقفی می باشد. مزیت مجموعه جهان نورگیر بیش از سه دهه سابقه پر افتخار در زمینه سقف سازی می باشد.

سقف حیاط خلوت محصول ویژه جهان نورگیر

 

پوشش سقف حیاط خلوت از محصولات ویژه ما بوده که برای فضاهایی چون پاسیو و حیاط خلوت استفاده می شود. برای تامین نور خورشید در انواع مختلف با ترکیب رنگ بالا در پروسه تولید قرار می گیرند. با معمولا برای بازتاب کامل نور خورشید از سقف حیاط خلوت در سایزهای مختلفی استفاده می شود. سقف حیاط خلوت به صورت کامل نور خورشید را دریافت کرده و این نورگیری با شفافیت بالایی انجام می گیرد. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از نورگیرهای سقفی احیا کننده این موضوع می تواند باشد. سقف حیاط خلوت هم می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و هم می توانید از سازه های آماده این نورگیر ها استفاده کنید. یکی از عوامل مهم در قیمت سقف کشویی حیاط خلوت همین طرح انتخابی از سوی شما مشتریان است. تیم ما همچنین به شما عزیزان مشاوره رایگان می دهد و برای ساخت آن باید از محل مربوطه بازرسی کند تا ابعاد سقف شما مشخص شود. در مجموعه ما محصولات شامل دارای ضمانت دو ساله از سوی شرکت سازنده هستند و در این مدت می توانید از خدمات پس از فروش ما بهره کامل داشته باشید.

از انواع پوشش های حبابی  و پلی کربنات برای راه اندازی سقف حیاط خلوت استفاده می کنند و برای ایجاد استحکام کافی در این نورگیرها از پایه های فایبرگلاس در سایزهای مختلف استفاده می کنند. معولا دو پوشش پلی کربنات و حبابی سقف حیاط خلوت بیشترین کاربرد را در راه اندازی سقف حیاط خلوت دارند. از این نورگیرها بیشتر برای برای مکان هایی چون گلخانه ها، وید مراکز تجاری، پارکینگ ها که به نور خورشید نیاز شدیدی دارند، استفاده می شود. در پوشش پلی کربنات سقف حیاط خلوت از انواع ورق های پلی کربنات در سایزهای مختلف استفاده می شود که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند. این ورق ها رنگی بوده که در صنعت برای کاربردهای دیگ مورد استفاده قرار می گیرند. از قابلیت های مهم این ورق ها در راه اندازی سقف حیاط خلوت، وزن سبک آن ها بوده که مزیت ویژه ای در مقایسه با نورگیرهای شیشه ای قدیمی دارند. به نورگیر های حبابی، نورگیر های کوپل نیز می گویند. شاید برای مشتریان این چالش پیش بیاید که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین تنوع مدل در این نورگیرها بالا می باشد. حباب های استفاده شده برای راه اندازی سقف حیاط خلوت باعث انعکاس نور خورشید به صورت کامل می شود.

ویژگی های مهم سقف حیاط خلوت

 

  1. تنوع رنگ در پوشش سقف حیاط خلوت حبابی زیاد بوده که مشتریان می توانند بر اساس نظر شخصی خود از بهترین این نورگیرها ساتفاده کنند.
  2. با توجه به خاصیت عایق بودن سقف حیاط خلوت به صورت دو جداره و چند جداره نیز ارائه شده که می توانند صدای محیط اطراف را به خوبی مهار کنند.
  3. در پوشش سقف حیاط خلوت به دلیل استفاده از ورق های پلی کربنات دارای وزن سبکی هستند  که از مهم ترین ویژگی های این نورگیرها به شما می رود.
  4. ورق های پلی کربنات استفاده شده برای پوشش سقف حیاط خلوت مقاومت ضربه ای بالایی دارند و می توانند حدود 250 برابر شیشه از خود استحکام نشان دهند.
  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی