mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله سعی داریم در باره تراش لمینت دندان در یزد مطالبی مفید را برای شما عزیزان شرح دهیم. به کمک سپیدنت مرجع دندانپزشکی در کل کشور می توانید تراش لمینت دندان را با بهترین قیمت بازار انجام دهید لمینت سرامیکی بر روی دندان ها پوسته ای با تحت عنوان لمینت سرامیکی در یزد قرار می گیرد. این پوسته در زیبایی و رنگ دندان های شما موثر است. این پوسته برای لمینت سرامیکی استفاده می شود. تراش لمینت دندان در یزد باعث می شود تا دندان های شما فرمی زیبا به خود بگیرد. معمولا لمینت دندان ها به دو صورت قابل اجرا می باشد، کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی در یزد از انواع آن محسوب می شوند که به کمک سپیدنت می توانید بهترین مراجع دندانپزشکی را پیدا کنید. لمینت سرامیکی در یزد برای تراش لمینت دندان  در لابراتور متناسب با  دندان های شما ساخته می شوند. معمولا تراش لمینت دندان با ضخامت کمی بر روی دندان ها اجرا می گردد.  همانطور که گفتیم نوع دیگری از تراش لمینت دندان کامپوزیت ونیر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.کامپوزیت ونیر بر خلاف لمینت سرامیکی در یزد نیازی به ساخت در لابراتوار ندارد. کامپوزیت ونیر نیازی به ساخت در لابراتور ندارد و شکلی خیرگونه دارد. این خمیر به طور یکنواخت بر روب دندان های شما قرار می گیرد.

 

تراش لمینت دندان و لمینت سرامیکی در یزد با بهترین قیمت بازار انجام می گیرد که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است. یکی از عیب های تراش لمینت دندان آن است که در هنگام اجرای آن مقداری از مینای دندان تراشیده می گردد که این باعث نازک شدن آن ها می شود. از این نظر کامپوزیت ونیر نسبت به لمینت سرامیکی در یزد در مزیت است. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری شکل بر روی دندان ها قرار می گیرد که باعث فرم دهی به آن ها می شود. کامپوزیت ونیر همچنین سریع تر از لمینت سرامیکی اجرا می شود. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش دندان، قالب گیری نیز واجب است  و مرحله ی ساخت آن نیز وجود دارد که سبب طولانی تر شدن دوره درمان می شو. مزیت ویژه لمینت سرامیکی در یزد نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر نمایان می باشد. ایجاد درخشندگی و زیبایی بیشتر با استفاده از لمینت سرامیکی باعث شده است تا محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت ونیر داشته باشند. تراش لمینت دندان ها در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت سرامیکی و تراش لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با استفاده از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت بسیار کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.

 

 با استفاده از سیستم بریلیانس می توانید لمینت سرامیکی را بدون تراش دندان ها انجام دهید. این نوع از لمنیت سرامیکی دندان دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به تراش لمینت دندان در یزد دارد. لمینت بریلیانس نیز در ضخامت های کمی تولید می گردد. لمینت سرامیکی و لمینت برلیانس را یک شرکت آمریکایی تولید کرده که باعث جذب بسیاری از کاربران شده است. مراحا انجام آن مانند لمینت سرامیکی بوده ولی بدون تراش دندان ها انجام می شود. لمینت بریلیانس به گونه است که شفافیت و درخشندگی دندان های طبیعی دارد و از این نظر بسیار قابل توجه است. لمینت بریلیانس نسبت به لمینت سرامیکی در یزد قابلیت های ویژه تری دارد دارد. از مهم ترین مزایای لمینت بریلیانس این است که به عنوان لمینت بدون تراش در بین کاربران شناخته شده است. لمینت سرامیکی در یزد  می تواند با استفاده  از روش هایی بدون تراش نیز انجام شود. علت تراشیدن دندان در لمینت سرامیکی در یزد این است که پوسته های سرامیکی ایجاد شده ضخامت کمی در مقیاس میلی متر داشته باشند.

 

  • ۹۹/۰۵/۳۱
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی