mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

معمولا فاکتورهای گوناگونی هستند که در قیمت دهی به سقف حیاط خلوت در آبنیک بسیار موثر می باشند. یکی از این عوامل نوع متراژ محل اجرای پروژه است که باید قبل از راه اندازی سقف حیاط خلوت از آن بازرسی به عمل آید. دومین عامل نوع سازه های استفاده شده برای ساخت آن ها سات که باید بر اساس استاندارد های لازم باشند. مورد مهم بعدی این است که چه طرحی برای سقف حیاط خلوت در نظر دارید. ضمانت نامه استاندارد این نورگیر ها به صورت دو ساله است که در این زمان خدماتی قابل توجه به مشتریان ارائه می شود.  تنوع رنگ در سقف پاسیو طبقه اول بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین به داخل ساختمان بدهید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف حیاط خلوت برای فضاهایی چون پاسیو و پارکینیگ های عمومی بسیار مناسب می باشند که مجموعه جهان نورگیر همه این طرح های درخواستی را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. 

 

در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت در آبنیک از پوشش های پلی کربنات برای پولش این نورگیرها که به جای ورق های پلی کربنات می توان از رق های اکریلیک هم استفاده کرد. به نورگیرهایی که با ورق های اکریلیک راه اندازی می شوند، نورگیرهای کوپل می گویند که در صنعت بسیار از این نام استفاده می شود.. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیتخواص شیمایی قابل توجه ای داشته که در دفع امواج ماورابنفش بسیار موثر است. در اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرهای سقف حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرند.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک در با تنوع رنگ بالا برای ساخت انواع نورگیر ها استفاده کرده که نسبت به نورگیرهای قدیمی در مزیت هستند. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب هستند و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف حیاط خلوت به دلیل استفاده از سازه های سبک و ورق های پلی کربنات در ساختار آن ها از وزن سبکی برخوردار بوده که در هنگام زلزله از خود مقامت خوبی نشان می دهند. از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود.

  • ۹۹/۰۴/۲۶
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی