mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره هافمن با گذشت زمان در شرایط مختلف آب و هوایی دچار فرسایش نمی شوند. اصولا ماندگاری و دوام پنجره دوجداره هافمن به دلیل استفاده از پروفیل های آلومینیومی و یو پی وی سی بالا می باشد. شبکه داخلی این پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیومی توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما به حساب می آید. علاوه بر این درب دوجداره هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. استفاده از درب دوجداره هافمن این ویژگی برای مشتریان را به دنبال دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. مدل دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهایی با خاصیت مقاومت پذیری بالا برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن یو پی وی سی بوده که دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای از جمله مقاوم در برابر تغییر شکل می باشند. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر در راه اندازی ورق های یو پی وی سی است. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. از این ماده فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. بلکه برای ساخت سازه های صنعتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت درب دوجداره می توان از موادی با انعطاف پذیری بالا نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای فاکتورهای کیفی زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت پنجره دوجداره هافمن در برابر ضربات مختلف

2.     شکل پذیری بالا

3.     عایق مناسب حرارت و صدا به دلیل استفاده از عایق های حرارتی و رطوبتی مختلف در جداره های مختلبف آن ها

4.     وزن کم با طول عمر بالا

5.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. پنجره دوجداره هافمن با استانداردهای لازم و بین المللی ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش درب و پنجره های دوجداره توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید بالا برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای ضمانت نامه دو ساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر درب و پنجره های هافمن در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. پس از خرید محصول کارشناسان فنی برای نصب برای شما کاربران فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.

  • ۹۹/۰۴/۲۵
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی