mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در مشهد

لباس ارتش در مشهد، توسط مجموعه سایه روشن برای ارگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کلیه سایزهای ایرانی و خارجی ارائه می شود. این لباس باید دارای ویژگی هایی باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. با توجه به نوع ارگان مربوطه رنگ مخصوصی برای هر یک از آن ها در نظر می گیرند. برای مثال برای نیروی زمینی ارتش از رنگ های خاکستری استفاده می کنند و یا برای نیروی دریایی از رنگ های آی استفاده می کنند تا همرنگ محیط شوند. ارگان های دفاعی کشور، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی می باشند که برای یونیفرم خود از رنگ های مخصوصی با توجه به شرایط محیط و نوع پوشش اقلیمی استفاده می کنند. صنعت دفاعی کشوربرای دوخت لباس های نظامی مقرراتی را برای تولیدکنندگان آن ها تعیین کرده است. طرح های نظامی شامل چریکی، کامپیوتری، دیجیتالی می باشد که همگی برای تولید لباس ارتش استفاده می کنند. فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است که با دو دهه سابقه فروش کلیه تجهیزات نظامی کشور توانسته است گامی بلند در روند فروش این لباس ها بردارد.

سایه روشن، تولیدکننده البسه نظامی

لباس ارتش در سایه روشن از تولیدی های معتبر گرفته می شود و در انواع سایزها به شما عزیزان ارائه می شود، در سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی انواع لباس های کار و ایمنی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. مقاومت لباس ارتش در مشهد برای درج انواع اتیکت ها و آرم و علائم نظامی بر روی ان ها بالا می باشد. در سایه روشن برای کلیه ارگان های دفاعی کشور اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی انواع آرم و علائم نظامی قابل عرضه می باشد.

علاوه بر آرم و علائم انواع اتیکت ها شامل سنجاقی و گلدوزی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی و اورکت های آن مکانی را برای چاپ و قرارگیری درجه قرار می دهند و روی سینه آن ها انواع اتیکت ها اعمال می شود. در کشور ایران بیشتر تولیدی های لباس های نظامی در شهرهای مرکزی و جنوبی کشور قرار گرفته اند که برای کلیه شهرهای دیگر لباس نظامی عرضه می شود. در کشور ایران دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی تولید کننده پوشاک نظامی هستند.

لباس ارتشی در سایه روشن

در فروشگاه سایه روشن برای سایزهای ایرانی از 38 تا 46 و برای سایزهای خارجی از سایزهای ایکس لارج تا سه ایکس لارج لباس ارتش قابل عرضه می باشد. علاوه بر فروش تکی در سایه روشن فروش به صورت عمده ای نیز ارائه می شود. برای کلیه محصولات فروش عمده ای در نظر گرفته ایم. علاوه بر لباس ارتش برای مشهد، لباس نظامی برای دیگر شهرهای ایران نیز تولید می شود و شما کافی است برای اطلاعات بیشتر از محصولات سایه روشن از سایت ما بازدید کنید. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد. قیمت اتیکت و آرم و علائم نظامی هم مانند البسه نظامی توسط اتحادیه پوشاک تعیین می شود. یکی از قابلیت های فروشگاه سایه روشن آن است که چاپ انواع اتیکت ها با روش کامپیوتری هم انجام می گیرد.

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • محمد شیرازی

لباس ارتش در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی