mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در تهران

در فروشگاه نظامی سایه روشن انواع لباس نظامی در تهران در طرح های چریکی، دیجیتالی، پلنگی و کامپیوتری در انواع سایزها به مشتریان عزیز ارائه می شود. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد و هریک از ارگان های دفاعی یونیفرم مخصوص خود را دارا می باشد. درجه کیفی لباس نظامی به عواملی چون دوخت آن، سبک بودن لباس و نوع پارچه استفاده شده می باشد. بیشتر از پارچه های ترگال ساده و کجراه برای دوخت لباس نظامی استفاده می شود.

سایه روشن در تولید لباس نظامی به تولید انبوه رسیده است و توانسته است برای کلیه ارگان های نظامی کشور لباس مرغوب تولید کند. جنس پارچه هایی که برای پیراهن و شلوار نظامی استفاده می شود، از ترگال ساده و کجراه می باشد که بیشتر برای دوخت لباس نظامی از آن ها استفاده می شود. پارچه های کتان و برزنتی نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای وزن زیادی نسبت به کتان و ترگال ساده می باشند. بیشتر از پارچه های کتان و برزنتی برای دوخت اورکت های نظامی و کوله پشتی های سربازی استفاده می شود.

لباس نظامی سایه روشن

لباس های نظامی در سایه روشن توسط تولیدی های معتبر دوخته می شود. این تولیدی ها با نظارت اتحادیه صنف پوشاک لباس تولید کرده و در اختیار بازار فروش قرار می دهند. این لباس ها قابلیت های ویژه ای داشته و یکی از این آن ها امکان چاپ انواع آرم و علائم نظامی بر روی آن ها می باشد. معمولا روی سردوشی پیراهن نظامی مکانی را برای چاپ و قرارگیری انواع درجه های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر روی آن ها قرار می گیرد. روی سینه آن ها انواع اتیکت ها درج می شود. اتیکت ها به صورت گلدوزی شده و دستی در سایه روشن ارائه می شوند.

در کشور ما ایران تولیدکننده های مربوط به تولید پوشاک نظامی در شهرهای جنوبی متمرکز می باشند. در کشور ایران دو شهر اصفهان و یزد دو قطب اصلی تولید کننده پوشاک نظامی هستند.قیمت لباس نظامی در تهران از سوی اتحادیه پوشاک کشور تعیین می گردد و از سوی افراد نمی توان قیمت گذاری دلخواه کرد. شلوار و پیراهن های ارتشی، سپاهی و نیروی انتظامی بسته به نوع ارگان نظامی می تواند متفاوت باشد.

موارد کیفی در تولید لباس ها

درجه کیفی لباس نظامی به عواملی چون آب و هوا، نوع پوشش زمینی، نوع عملیات و غیره بستگی دارد. این فاکتورهای مهم شامل موارد زیر هستند:

1.     نوع دوخت آن که باید بر اساس استاندارد های مهم دوخت باشد

2.     مقاومت انواع پارچه ها در برابر تغییر رنگ

3.     مقاومت در برابر تغییر رنگ در هنگام شستشو

4.     وزن سبک لباس

5.     راحتی فرد

لباس نظامی باید دارای مشخصه مهمی باشد که این مشخصه باید این باشد که لباس در عین مقاومت بالا دارای وزن پایینی باشد و معمولا پارچه هایی که برای لباس نظامی استفاده می کنند دارای قیمت مناسبی می باشند. در فروشگاه سایه روشن برای تمامی محصولات تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم.

  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • محمد شیرازی

لباس نظامی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی