mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

کیفیت خوب لباس نظامی

مواردی به شمار می روند که در درجه کیفی لباس نظامی نقش از عوامل مهم بوده که علاوه بر بحث قیمت دارای کیفیت مناسبی می باشند. موارد زیادی هستند که در کیفیت لباس ارتش نقش دارند. یکی از آن ها نوع دوختن لباس است. نوع دوخت باید بر اساس استاندارد باشد تا باعث برهم زدن زیبایی لباس نگردد. لباس ارتش این قابلیت را دارد تا انواع آرم و علائم بر روی لباس درج شود. از مهم ترین عوامل میزان کیفیت دوخت لباس ارتش و نوع جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد. دوخت لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس نظامی گردد.

دو شهر اصفهان و یزد بیشترین لباس نظامی به سرتاسر کشور ارسال می کنند و به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در کشور محسوب می شوند. ما لباس های خود را از این تولیدی های معتبر گرفته و مشتریان می توانند اعتماد کامل به ما و محصول ما داشته باشند. از مهم ترین عوامل میزان کیفیت دوخت لباس ارتش و نوع جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد. دوخت لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس نظامی گردد. 

درجه کیفی

لباس نظامی، یونیفرم مخصوص سربازان در ارگان ارتش در هریک از نیروها می باشد. هر یک از سربازان در دوران خدمت سربازی خود باید یکبار این لباس رابپوشند. یکی از قابلیت های لباس نظامی این است که امکان چاپ انواع اتیکت گلدوزی و آرم و علائم نظامی بر روی آن وجود دارد. در سایه روشن برای کلیه نیروها آرم و علائم نظامی ارائه می شود. این لباس ها با کیفیت بالا و با قیمت ارزان به مشتریان عزیز ارائه می شود، قیمت دهی به لباس بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که در پایین به آن می پردازیم. طرح های نظامی شامل، پلنگی، چریکی، دیجیتالی و کامپیوتری می باشد که با کیفت دوخت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود.

کیفیت خوب لباس نظامی اعم از دوخت آن باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس نظامی گردد. معمولا طرح های مختلفی برای لباس نظامی در نظر می گیرند و این طرح ها به یگان مربوطه بستگی دارد. برای ارگان های زمینی کشور از رنگ های خاکستری و تیره و برای ارگان دریایی از رنگ های آبی استفاده می کنند. ما در فروش محصولات نظامی سابقه زیادی داریم و مفتخر هستیم که به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم

 

 

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی