mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

قیمت لباس نظامی در فروشگاه ما بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می شود و منظورمان از لباس ارتش، پیراهن و شلوار نظامی برا یگان ارتش است:

1.     میزان درجه کیفی دوخت که ما بیشتر لباس هایمان از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند.

2.     نوع پارچه ای که برای دوخت لباس نظامی استفاده شده است که بیشتر از پارچه های کتان و ترگال استفاده می شود.

در کنار فروش لباس ارتش در فروشگاه سایه روشن، تعمیرات دوخت و دوز با کیفیت بالا انجام می شود، این دوخت و دوز با استفاده از چرخ هایی پیشرفته صورت گرفته و افراد زبردستی آن را انجام می دهند. قیمت تعمیرات دوخت و دوز لباس ارتش در سایه روشن بر اساس قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک قابل تعیین است. دیگر قیمت ها همگی توسط خود مجموعه سایه روشن تعیین شده و این قیمت بر اساس نوع دوخت و میزان راحتی لباس انجام می شود. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی برای ارگان ها، لباس کار برای سازمان ها و اداره جات دوخته می شود. سربازان معمولا لباس ارتش را به همراه اورکت و پوتین مخصوص آن خریداری می کنند.

درجه کیفی لباس نظامی

مواردی به شمار می روند که در درجه کیفی لباس ارتش نقش از عوامل مهم بوده که علاوه بر بحث کیفیت دارای قیمت مناسبی هستند. از مهم ترین عوامل میزان کیفیت دوخت لباس ارتش و نوع جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد. دوخت لباس نظامی باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس نظامی گردد. معمولا طرح های مختلفی برای لباس نظامی در نظر می گیرند و این طرح ها به یگان مربوطه بستگی دارد. برای ارگان های زمینی کشور از رنگ های خاکستری و تیره و برای ارگان دریایی از رنگ های آبی استفاده می کنند.

قیمت لباس نظامی بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

  1. نوع دوخت لباس نظامی و میزان تمیز بودن آن
  2. نوع پارچه ای که برای دوخت استفاده شده است.

این قیمت برای کلیه پیراهن، شلوار، اورکت، پوتین های سربازی، تی شرت ها و فانوسقه و دیگر تجهیزات را شامل می شود. در کنار فروش لباس نظامی در فروشگاه سایه روشن، تعمیرات دوخت و دوز نیز انجام می شود. قیمت تعمیرات توسط اتحادیه صنف پوشاک تعیین گشته و خود فروشگاه نمی تواند قیمتی از سوی خود برای آن ها تعیین کند. دیگر قیمت ها همگی توسط خود مجموعه سایه روشن تعیین شده و این قیمت بر اساس نوع دوخت و میزان راحتی لباس انجام می شود. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی برای ارگان ها، لباس کار برای سازمان ها و اداره جات دوخته می شود. کیفیت این لباس ها بالا و قیمت مناسبی دارند.

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی