mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در خراسان جنوبی، لباس مخصوص افراد نظامی مانند سرتیپ، سرگرد تا سرباز در ارگان های دفاعی کشور است. این لباس باید باید دارای ویژگی هایی باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنند. دوخت شیک و سبک بودن لباس نظامی سایه روشن از مزیت های ویژه محصولات ما می باشد که باعث شده است تا مشتریان زیادی از فروشگاه ما بازدید کنند.. لباس نظامی ارائه شده توسط سایه روشن با پارچه ترگال مرغوب دوخته و با قیمت تصویب شده توسط اتحادیه به مشتریان ارائه می شود. بیشتر از انواع پارچه های ترگال در دوخت این لباس ها استفاده می کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم هستند. از انواع پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه، پارچه های کتان و پاچه های برزنتی و گورتکس در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند.

رنگ و طرح لباس نظامی

رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان متفاوت می باشد. برای مثال برای ارگان هوایی از رنگ های آبی کم رنگ استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود تا برای نیروی زمینی از رنگ های قهوه ای استفاده می کنند. رنگ هر ارگان دفاعی فرق می کند و برای هرکدام از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی یونیفرم مخصوص خود را داریم. این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد. لباس نظامی در انواع سایزبندی با کیفیت بالا به عزیزان ارائه می شود. نوع سایزبندی لباس نظامی به جنس آن وابسته است.  برای مثال برای لباس نظامی ایرانی سایزهای موجود از سایز 38 تا 52 می باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر تجهیزات نظامی، انواع لباس کار و ایمنی، انواع کفش های کار به همراه انواع اورکت ها در طرح های مختلف به مشتریان عزیز عرضه می شود. برای دوخت لباس نظامی بیشتر از پارچه های ترگال ساده و کجراه استفاده می کنند. 

لباس نظامی با تخفیف ویژه

قیمت لباس نظامی به دو عامل مهم زیر بستگی دارد:

  1. نوع پارچه مصرفی و مقدار آن: از پارچه ترگال ساده و کجراه به دلیل قیمت پاین تر نسبت به کتان و برزنت بیشتر در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند.
  2. نوع دوخت و میزان درجه کیفی آن : میزان کیفیت در دوخت و تمیزی آن بسیار در قیمت انواع لباس نظامی موثر می باشد. این کیفیت دوخت شامل چند مورد مهم مانند میزان تمیزی، نوع دوخت و اندازه آن می باشد. هرچه دوخت لباس در ظاهر آن دخیل نباشد باعث بالارفتن کیفیت دوخت لباس نظامی می شود.
  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی