mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی برای سپاه

فروشگاه نظامی سایه روشن با دو دهه سابقه فروش انواع لباس نظامی برای سپاه مفتخر است که محصولی با کیفیت به شما عزیزان ارائه کند. لباس نظامی با قیمت مناسب و با عرضه مستقیم از تولیدی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد نظامی می باشد. در فروشگاه ما علاوه بر لباس نظامی، لباس های کار و ایمنی با کیفیت بالا ارائه می شود.

دوخت لباس نظامی

دوخت لباس نظامی با کیفیت بالایی صورت می گیرد. دوخت ها با چرخ هایی مدرن صورت می گیرد که دارای تکنولوژی ساخت بالایی است. لباس نظامی این قابلیت را دارد تا انواع آرم و علائم و انواع اتیکت بر روی آن چاپ شود. اتیکت ها به صورت دستی و کامپیوتری انجام می گیرند. اتیکت های دستی مانند اتیکت های سنجاقی و اتیکت های کامپیوتری مانند اتیکت های چاپی می باشد.

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس نظامی برای کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس ارتشی ارائه می شود. نوع رنگ هر ارگان با دیگری متفاوت می باشد و هر ارگانی با توجه به نوع شرایط اقلیمی دارای رنگ لباس فرم مخصوص می باشد. علاوه بر لباس ارتش، اورکت، تی شرت، کوله پشتی و پوتین های سربازی، مخصوص ارگان مربوطه ارائه می شود. پوتین ها دارای طول عمر بالایی بوده و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند. اورکت ها و کوله پشتی ها با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شوند که در شرایط مختلف آب و هوایی دارای مقاومت بالایی هستند و می توان از آن ها به خوبی بهره برد. مزیت ما دو دهه سابقه فروش لباس ارتش در سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیزمان می باشد. علاوه بر فروش محصول، خدماتی چون تعمیرات به مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. لباس نظامی تقاضای زیادی از سوی سربازان دارد.

لباس نظامی، لباس مخصوص افراد در حوزه دفاعی کشور می باشد. ویژگی خاص این لباس ها آن است که باید به گونه ای تولید شوند تا در همه شرایط از خود مقاومت بالایی نشان دهند. رنگ و طرح لباس نظامی برای هر ارگان متفاوت می باشد. برای مثال برای ارگان هوایی از رنگ های آبی کم رنگ استفاده می کنند تا همرنگ محیط شود تا برای نیروی زمینی از رنگ های قهوه ای استفاده می کنند. رنگ هر ارگان دفاعی فرق می کند و برای هرکدام از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی یونیفرم مخصوص خود را داریم. این رنگ متناسب با شرایط محیطی می باشد.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی