mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی برای ارتش

معمولا با توجه به نوع کاربرد و مصرفی که دارند از آن ها استفاده می شود. کتان پنبه دارای ضخامت کمتری می باشد و کمتر از آن ها در تولید لباس نظامی برای ارتش استفاده می شود. معمولا از کتان پنبه برای دوخت آسترهایی استفاده می شود که در زیر لباس به کار می روند. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است از بهترین و مرغوب ترین وسایل و تجهیزات نظامی استفاده می شود. این وسایل و تجهیزات شامل فانوسقه، جوراب، تی شرت و انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی هستند. از پارچه های برزنتی برای دوخت لباس هایی استفاده می شود که مقاومت در آن ها شرط باشد.

لباس نظامی برای ارتش

لباس نظامی برای تمامی نیروهای دریایی، زمینی و هوایی و دریایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عرضه می شود. فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است تا به شما عزیزان محصولی با کیفیت در عین حال ارزان قیمت ارائه کند. معمولا ما برای عرضه محصولات خود تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. علاوه برلباس نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی به مشتریان عرضه می شود. این لباس های کار برای تمامی سازمان ها و اداره جات عرضه می گردند. یکی از محصولاتی که خیلی مد نظر سازمانها و اداره جات است، لباس کار اداری و پزشکی می باشد که تقاضای بالایی در بین مشتریان مختلف دارد.

کیفیت لباس نظامی به موارد زیر بستگی دارد که در موارد زیر دسته بندی می شوند:

1.    دوخت لباس نظامی یکی از موارد مهمی است که در کیفیت لباس نظامی حرف اول را می زند. درجه کیفی لباس نظامی سایه روشن مطابق با استاندارد های دوخت می باشد و از دوخت شیک و با کیفیتی برخوردار است.

2.    دومین مورد در کیفیت لباس نظامی، نوع پارچه استفاده شده در دوخت آن می باشد. معمولا از پارچه های مختلفی برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. این پارچه ها به قرار زیر می باشد:

الف) ترگال: پارچه های ترگال در دو نوع ساده و کجراه می باشد. از این پارچه ها بیشتر در دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. قیمت این پارچه ها در بازار مقرون به صرفه بوده و از بافت ضخیمی تولید می شود که باعث مقاومت بالای لباس می شود.

ب)ما مفتخر هستیم که برای ارگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس نظامی با کیفیت مطلوب ارائه کنیم. معمولا برای آستر کلاه های نظامی از کتان پنبه استفاده می کنند تا قابلیت شستشو داشته باشند. 

 

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی