mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

قیمت لباس نظامی با قیمت ارزان به عوامل زیر وابسته است:

  1. مورد اول نوع پارچه استفاده شده برای دوخت کاپشن نظامی می باشد. برای آستر درونی این اورکت ها از کتان پنبه استفاده می کنند. علاوه بر کتان پنبه، از انواع پارچه های برزنتی برای اورکت ها استفاده می شود. دلیل استفاده از پارچه ها برزنتی مقاومت بالای آن ها می بشد که با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نمی شوند.
  2. اورکت های سربازی مانند اورکت های معمولی دارای تنوع طرح بالایی هستد. معمولا اورکت های ساده از شکل و قیافه ساده ای دخته می شود و اکثر اورکت های سربازی در مدل های ساده هستند. علاوه بر اورکت های ساده، انواع اورکت های پلنگی و کامپیوتری ارائه میشود که دارای درجه کیفیت بالایی می باشد.
  3. درجه کیفیت دوخت لباس نظامی در قیمت آن موثر است. اورکت هایی که با دوخت یک و یک دستی تولید می شوند، از نظر قیمت گرانتر می باشند ولی اورکت های نظامی چون ساده هستند از قیمت کمتری برخوردار می باشند.
  4. در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس نظامی برای کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس ارتشی ارائه می شود. نوع رنگ هر ارگان با دیگری متفاوت می باشد و هر ارگانی با توجه به نوع شرایط اقلیمی دارای رنگ لباس فرم مخصوص می باشد. علاوه بر لباس ارتش، اورکت، تی شرت، کوله پشتی و پوتین های سربازی، مخصوص ارگان مربوطه ارائه می شود. پوتین ها دارای طول عمر بالایی بوده و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند. اورکت ها و کوله پشتی ها با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شوند که در شرایط مختلف آب و هوایی دارای مقاومت بالایی هستند و می توان از آن ها به خوبی بهره برد. مزیت ما دو دهه سابقه فروش لباس ارتش در سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیزمان می باشد. علاوه بر فروش محصول، خدماتی چون تعمیرات به مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. علاوه بر لباس نظامی، لباس کار و ایمنی به شما عزیزان ارائه می شود که دارای مزیت های خاص خود می باشد

  5. یکی دیگر از عوامل در تعیین لباس نظامی، سبک بودن آن می باشد که باید در نظر گرفته شود. هرچه از پارچه های ترگال ساده و کجراه در دوخت لباس نظامی استفاده شود، لباس از وزن کمتری برخوردار می شود. ما سعی می کنیم بیشتر لباس های نظامی خود را بر اساس این پارچه ها تولید کنیم و به دست شما مشتریان عزیزان برسانیم. در فروشگاه سایه روشن افراد زبردستس وجود دارند که لباس نظامی را با کیفیت دوخت بالایی به شما عزیزان ارائه می کنند. علاوه بر دوخت، انواع تعمیرات در سایه روشن قابل انجام است. تمامی قیمت های تعمیرات بر اساس اتحادیه تعیین شده است.

  6. جنس پارچه لباس نظامی

    پارچه های نظامی به موارد زیر دسته بندی می شوند:

    1. پارچه های ترگال ساده و کجراه

    2. پارچه های گورتکس با بافت هایی از الیاف پلی استر

    3. پارچه های برزنتی

    4.پارچه هایی از کتان پنبه

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی