mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی ارگان ها

لباس نظامی ارگان ها ایران که اعم از لباس سپاه، لباس ارتش و لباس میروی انتظامی انقلاب اسلامی از محصولات سایه روشن می باشد که با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان به سرازان ارائه می شود. لباس نظامی برای کلیه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی در انواع سایزبندی ها ارائه شده است. کیفیت دوخت این لباس ها بسیار بالا و از وزن پایینی برخوردار است. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد که کیفیت دوخت بالایی دارد. این کیفیت دوخت به دلیل این است که از تولیدی های معتبر لباس نظامی تهیه می کنیم. مزیت سایه روشن دو دهه سابقه کاری در فروش لباس سپاه با کیفیت مرغوب می باشد. لباس نظامی نیز مانند لباس ارتش، لباس نیروی انتظامی در انواع طرح های پلنگی، چریکی، دیجیتالی و کامپیوتری موجود می باشد که از قیمت پایینی برخوردار است. 

عوامل مهم در قیمت گذاری لباس نظامی

دو فاکتور مهم در تعیین قیمت شلوار نظامی و لباس نظامی، نوع پارچه و کیفیت دوخت لباس می باشد. از انواع پارچه های نظامی مانند ترگال ساده و کجراه و انواع پارچه های کتان در دوخت شلوار و پیراهن نظامی استفاده می شود که کیفیت و قیمت مناسبی دارند. از نظر دوام و ضخامت استفاده از پارچه های کتان و گورتکس ارجعیت دارد. ولی در کل قیمت پارچه های نظامی مقرون به صرفه است. عامل دیگر در تعیین قیمت شلوار نظامی، نوع دوخت شلوار می باشد که هرچه این دوخت با کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت شلوار نظامی به همان میزان بالا می رود.

بوت نظامی مانند لباس نظامی یکی از محصولاتی است که با سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود. رگ های پوتین های سربازی به نوع ارگانه مربوطه بستگی دارد. معمولا لژی در حد استاندارد برای بوت های نظامی در نظر می گیرند. بوت نظامی سایه روشن دارای روکش چرمی مناسبی می باشد که از الیاف طبیعی ساخته شده است. هر یک از بوت های نظامی دارای واکس مخصوص خود هستند. علاوه بر چرم از مواد برزنتی برای روکش پوتین های نظامی استفاده می شود. برخی بوت های نظامی با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شود.

علاوه بر فروش کلاه نظامی و لباس نظامی انواع لباس های کار و ایمنی به همراه دیگر تجهیزات نظامی به مشتریان عزیز ارئه می شود. در کنار قیمت معمولا نوعی تخفیف ویژه برای افرادی که زیاد از ما خریداری می کنند در نظر گرفته ایم. برای اورکت های نظامی از انواع پارچه های برزنتی استفاده می کنند. پارچه های برزنتی مقاومت بالایی دارند و بیشتر تولیدی های کشور برای دوخت انواع کوله های نظامی و اورکت ها از این پارچه ها استفاده می کنند. در شهرهای یزد و اصفهان بیشترین تولیدکننده های لباس نظامی وجود دارند و به عنوان دو قطب تولیدکننده انواع لباس نظامی در کل کشور به حساب می آیند.

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی