mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش در شاهرود

لباس ارتش در شاهرود، یونیفرم مخصوص افراد نظامی در ارگان ارتشی نظام جمهوری اسلامی ایران در هیک از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی می باشد. صنعت دفاعی کشور برای دوخت هر یک از لباس ها اصلاحیاتی به تولیدی ها داده تا آن ها لباس ارتش را با کیفیت بالا به طوری که در شرایط مختلف مناسب سربازان باشد، بدوزند و روانه بازار فروش بکنند. برای هر یک از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس ارتش مخصوص برای سربازان در نظر گرفته شده است. معمولا نوع سایزبندی برای لباس های نظامی به دو صورت ایرانی و خارجی می باشد که هرکدام از آن ها در سایه روشن موجود می باشند. طرح های نظامی شامل، پلنگی، چریکی، دیجیتالی و کامپیوتری می باشد که با کیفت دوخت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود. باید دارای ویژگی های خاصی از جمله مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و همچنین این لباس ها در برابر آتش سوزی از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. جمله وزن پایین در عین سبک بودن، باشد. صنعت دفاعی کشور برای دوخت این لباس ها برای تولیدی های کشور قوانینی وضع کرده تا بتوانند لباس را با استانداردهای لازم بدوزند. برای مثال لباس نظامی باید مقاومت بالایی داشته باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن لباس استفاده کنند. لباس ارتش معمولا با استفاده از چرخ هایی پیشرفته در تولیدی های لباس نظامی دوخته می شود.

قیمت لباس ارتش در فروشگاه ما

قیمت لباس ارتش در فروشگاه ما بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می شود و منظورمان از لباس ارتش، پیراهن و شلوار نظامی برا یگان ارتش است:

1.     میزان درجه کیفی دوخت که ما بیشتر لباس هایمان از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند.

2.     نوع پارچه ای که برای دوخت لباس ارتش استفاده شده است که بیشتر از پارچه های کتان و ترگال استفاده می شود.

در کنار فروش لباس ارتش در فروشگاه سایه روشن، تعمیرات دوخت و دوز با کیفیت بالا انجام می شود، این دوخت و دوز با استفاده از چرخ هایی پیشرفته صورت گرفته و افراد زبردستی آن را انجام می دهند. قیمت تعمیرات دوخت و دوز لباس ارتش در سایه روشن بر اساس قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک قابل تعیین است. دیگر قیمت ها همگی توسط خود مجموعه سایه روشن تعیین شده و این قیمت بر اساس نوع دوخت و میزان راحتی لباس انجام می شود. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی برای ارگان ها، لباس کار برای سازمان ها و اداره جات دوخته می شود. سربازان معمولا لباس ارتش را به همراه اورکت و پوتین مخصوص آن خریداری می کنند.

کیفیت لباس چگونه است

از مهم ترین عوامل میزان کیفیت دوخت لباس ارتش و نوع جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد که در فروشگاه ما سعی شده است این مورد حائز اهمیت شود و دوزندگان ما بیشتر لباس های خود را از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمتی ارزان به شما می فروشند. دوخت لباس ارتش باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس نظامی گردد. معمولا طرح های مختلفی برای لباس نظامی در نظر می گیرند و این طرح ها به یگان مربوطه بستگی دارد. برای ارگان های زمینی کشور از رنگ های خاکستری و تیره و برای ارگان دریایی از رنگ های آبی استفاده می کنند. مزیت ما سابقه کاری طولانی مدت ما در زمینه فروش کلیه محصولات نظامی است. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • محمد شیرازی

لباس ارتش در شاهرود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی