mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

درجه کیفی لباس ارتش

لباس ارتش، یونیفرم مخصوص سربازان در ارگان ارتش در هریک از نیروها می باشد. هر یک از سربازان در دوران خدمت سربازی خود باید یکبار این لباس رابپوشند. یکی از قابلیت های لباس ارتش این است که امکان چاپ انواع اتیکت گلدوزی و آرم و علائم نظامی بر روی آن وجود دارد. در سایه روشن برای کلیه نیروها آرم و علائم نظامی ارائه می شود. این لباس ها با کیفیت بالا و با قیمت ارزان به مشتریان عزیز ارائه می شود، قیمت دهی به لباس بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که در پایین به آن می پردازیم. طرح های نظامی شامل، پلنگی، چریکی، دیجیتالی و کامپیوتری می باشد که با کیفت دوخت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود.

معمولا دو نوع سایزبندی برای لباس ارتش در نظر می گیرند، این سایزبندی ها ایرانی و خارجی بوده که هر دو در سایه روشن موجود می باشند. باید دارای ویژگی های خاصی از جمله مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و همچنین این لباس ها در برابر آتش سوزی از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. جمله وزن پایین در عین سبک بودن، باشد. صنعت دفاعی کشور برای دوخت این لباس ها برای تولیدی های کشور قوانینی وضع کرده تا بتوانند لباس را با استانداردهای لازم بدوزند. برای مثال لباس نظامی باید مقاومت بالایی داشته باشد تا سربازان بتوانند در شرایط مختلف از آن لباس استفاده کنند. معمولا با استفاده از چرخ هایی پیشرفته در تولیدی های لباس نظامی دوخته می شود.

عوامل مهم در تعیین قیمت

قیمت لباس ارتش در سایه روشن به موارد زیر وابسته و اگر این دو مورد در تولید لباس نظامی رعایت شود باعث کیفیت بهتر آن ها می شود. در اینجا منظورمان از لباس ارتش، پیراهن و شلوار نظامی برای هر یک از ارگان های نظامی کشور عزیزمان است.

1.     نوع دوخت لباس ارتش و میزان تمیز بودن آن

2.     نوع پارچه ای که برای دوخت لباس ارتش استفاده شده است.

قیمت تعمیرات دوخت و دوز لباس ارتش در سایه روشن بر اساس قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک قابل تعیین است، این اتحادیه برای کلیه لباس های ایمنی و کار نیز به همین شکل قیمت تعیین کرده و نمی گذارد هر جایی برای خود قیمت گزاف تعیین کند. دیگر قیمت ها همگی توسط خود مجموعه سایه روشن تعیین شده و این قیمت بر اساس نوع دوخت و میزان راحتی لباس انجام می شود. در سایه روشن علاوه بر لباس نظامی برای ارگان ها، لباس کار برای سازمان ها و اداره جات دوخته می شود. سربازان معمولا لباس ارتش را به همراه اورکت و پوتین مخصوص آن خریداری می کنند.

مزیت ما

مزیت ما در این است که پوشاک نظامی خود را از تولیدی های معتبر گرفته و با کیفیت دوخت بالا و جنس پارچه مرغوب به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. کیفیت دوخت لباس ارتش به همراه نوع پارچه آن مهم ترین عوامل در تعیین درجه کیفیت لباس های ما هستند. از مهم ترین عوامل میزان کیفیت دوخت لباس ارتش و نوع جنس پارچه استفاده شده در آن می باشد. درجه کیفی لباس ارتش اعم از دوخت آن باید به گونه ای باشد تا توازن و هماهنگی خوبی در کنار تمیز بودن آن روی سطح پارچه ایجاد کند و نباید به گونه ای باشد تا باعث بد فرم شدن لباس نظامی گردد. معمولا طرح های مختلفی برای لباس نظامی در نظر می گیرند و این طرح ها به یگان مربوطه بستگی دارد. برای ارگان های زمینی کشور از رنگ های خاکستری و تیره و برای ارگان دریایی از رنگ های آبی استفاده می کنند. ما در فروش محصولات نظامی سابقه زیادی داریم و مفتخر هستیم که به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم.

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • محمد شیرازی

درجه کیفی لباس ارتش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی