mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی در زنجان

کف پوتین های سربازی دارای قابلیت الاستیکی هستند تا به استخوان های پای سربازان آسیب های جدی وارد نشود. سعی شده است از بندهای مقاوم و طویل با کیفیت خوب برای لباس نظامی در زنجان استفاده گردد. یکی از آسیب هایی که به پا در اثر کفش مناسب می تواند وارد شود، کجی استخوان های پا می باشد که سربازان عزیز باید به آن توجه کنند. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است تا لباس نظامی با کیفیت بالا با دوام بالا ارائه شود زیرا این لباس ها دارای مقاومت بالا در برابر پارگی و مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ است.

پارچه هایی که برای لباس های نظامی استفاده می گردد از پارچهایی مرغوب می باشد که دارای قیمت مناسب می باشد. قیمت لباس نظامی معمولا از سوی اتحادیه تعیین می شود. از جنس پارچه های ترگال بوده که از الیاف پلی استر درست می شود. استفاده از پارچه های ترگال برای لباس نظامی باعث می گردد تا لباس از وزن کمی برخوردار باشد. برای تمامی ارگان های نظامی مانند ارتش، سپاه و نیروی انتظامی لباس برای عرضه داریم. جنس پارچه هایی که استفاده می شود در برابر نفوذ آب و اشعه فرابنفش مقاوم بوده و حرارت اضافی وارد بدن نمی شود. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است تا انواع اتیکت های گلدوزی و سنجاقی انجام شود و چاپ انواع آرم و علائم روی لباس نظامی به سادگی امکان پذیر است.

قیمت لباس نظامی به موارد زیر وابسته می باشد:

  1. جنس پارچه: پیراخن و شلوارهایی که با پارچه هایی با درجه کیفیت بالا دوخته می شود دارای قیمت بالاتری می باشد.
  2. وزن کم: استفاده از پارچه هایی که در آن ها از الیاف پلی استر استفاده شده است باعث می گردد تا لباس از وزن کمتری برخوردار باشد که همین باعث قیمت بالای آن می شود.
  3. دوخت شیک: هنگامی لباس با دوخت باکیفیت انجام می شود باعث گرانتر شدن لباس می گردد.

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شده که دارای کیفیت ساخت بالایی هستد و سعی شده است تا در کنار لباس نظامی از انواع لباس های کار و ایمنی استفاده شود.

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • محمد شیرازی

لباس نظامی در زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی