mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

سایه روشن ارائه کننده انواع لباس نظامی مانند لباس سپاه، لباس ارتش، لباس نیروی انتظامی می باشد. در کنار لباس سپاه انواع اورکت ها و پوتین های سربازی به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. لباس سپاه یونیفرم مخصوص افراد نظامی در صنعت دفاعی کشور می باشد که با قیمتی ارزان به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. این لباس ها در انواع سایزبندی به همراه تخفیف ویژه فروخته می شود. انواع طرح های پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی برای لباس سپاه در رنگ های مخصوص در نظر گرفته می شود. این رنگ متناسب با شرایط و محیط مورد استفاده افراد نظامی می باشد تا با محیط یکرنگ شوند.

کیفیت لباس نظامی سایه روشن

دوخت لباس سپاه پاسداران در کیفیت آن بستگی دارد. دوخت آن ها باید از استاندارد های خیاطی تبعیت کند و هرچه این کیفیت بالاتر باشد، قیمت لباس سپاه بالاتر می رود.

دومین مورد در کیفیت لباس نظامی، نوع پارچه استفاده شده در دوخت آن می باشد. معمولا از پارچه های مختلفی برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. این پارچه ها به قرار زیر می باشد|مورد بعدی در کیفیت لباس سپاه نوع پارچه مصرفی برای دوخت لباس می باشد. معمولا از انواع پارچه های ضخیم با کیفیت مرغوب استفاده می شود. یکی از پارچه هایی که در دوخت لباس سپاه زیاد استفاده می شود، پارچه های ترگال ساده و کجراه می باشد. این پارچه ها در عین کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی می باشند. پارچه دیگری که در دوخت لباس سپاه استفاده می شود، پارچه های کتان پنبه می باشد. در این پارچه الیاف پلی ویسکوز استفاده شده که باعث مقاومت هرچه تمام تر پارچه شده است. از انواع پارچه های گورتکس نیز در دوخت انواع اورکت های نظامی و پوتین های سربازی استفاده می شود. این پارچه ها دارای مقاومت بالا و قیمت مناسب می باشد. از پارچه های برزنتی نیز در دوخت کوله های سربازی استفاده می شود. این پارچه ها نیز دارای دوام زیادی بوده و با شستوشوی زیاد رنگ خود را ازدست نمی دهند.

لباس سپاه با قیمتی ارزان در سایه روشن

در سایه روشن فروش لباس سپاه پاسداران با قیمت ویژه ای ارائه می شود. قیمت ها معمولا از سوی اتحادیه صنف پوشاک تعیین شده و در کنار فروش محصولات نظامی تعمیرات نیز انجام می شود. اتحادیه معمولا نرخی مصوب شده برای انجام کلیه تعمیرات دوخت و دوز در نظر می گیرد. در کنار لباس سپاه انواع لباس کار و ایمنی به همراه چاپ انواع اتیکت انجام می گیرد. بیشتر تولیدی های لباس نظامی در دو شهر یزد و کرمان وجود دارند. این دو شهر به عنوان دو قطب تولیدکننده لباس نظامی در سراسر کشور به حساب می آیند. ار این دوشهر به سراسر کشر انواع لباس نظامی فرستاده می شود.

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • محمد شیرازی

دوخت لباس سپاه پاسداران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی