mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نظامی سایه روشن یکی از محصولات ما می باشد که به عنوان لباس فرم ارگان های نظامی کشو به حساب می آید. لباس نظامی شامل تجهیزات نظامی دیگر نیز می شود. لباس سپاه، لباس ارتش و لباس نیروی انتظامی هم شامل این موارد می شود. دو مورد مهم در کیفیت لباس نظامی، نوع دوخت و جنس پارچه استفاده شده برای آن می باشد. معمولا از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه برای دوخت لباس نظامی استفاده می کنند. این پارچه های ترگال از وزن پایینی برخوردار بوده و در اکثر تولیدی ها از آن ها استفاده می شود. علاوه بر شلوار و پیراهن نظامی، چاپ انواع اتیکت و ارائه انواع آرم و علائم نظامی در سایه روشن انجام می گیرد. لباس نظامی قابلیت آن را دارد تا انواع آرم و علائم بر روی آن درج گردد. انواع اورکت ها و پوتین های سربازی در انواع سایز بندی در کیفیت بالا به سربازان عزیزمان ارائه می شود که دارای قیمت مناسبی می باشد. در سایه روشن علاوه بر فروش محصولات نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی، و انواع تعمیرات دوخت و دوز انجام می گیرد. قیمت تعمیرات بر اساس قیمت پیشنهادی از سوی اتحادیه صنف پوشاک تعیین می شود. اکثر لباس هایی که ما در سایه روشن ارائه می کنیم، تولید داخل بوده و بیشتر تولیدی های ارائه کننده در شهرهای اصفهان و یزد قرار گرفته اند. این دو شهر به عنوان دو قطب تولید کننده لباس نظامی ئر کشور محسوب می شوند.

قیمت لباس نظامی با تخفیف ویژه

ما بر عکس فروشگاه های دیگر لباس نظامی را با قیمت خوبی به مشتری عرضه می کنیم که از این نظر برای مامزیت به حساب می آید. با وجود قیمت پایین، کیفیت محصول بالا می باشد و شاهد آن هستیم که مشتری روز به روز به سایه روشن جذب می شود. در این فروشگاه افراد ماهر در زمینه دوخت و دوز وجود دارند که با استاندارد های روز تعمیرات دوخت و دوز را انجام می دهند. لباس نظامی سایه روشن از تولیدی های معتبر گرفته شده و برای همین از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستد. کیفیت دوخت به جنس پارچه استفاده شده و نوع دوخت لباس بستگی دارد. لباس نظامی در انواع مدل ها مانند پلنگی، دیجیتالی، کامپیوتری و چریکی تولید می شوند. هر ارگانی رنگ لباس مخصوص خود را دارد که با پوتین و اورکت آن یک دست می باشد. علاوه بر پوتین های سربازی انواع کفش های کار و بوت های کوهنوردی در فروشگاه ما ارائه می شود.

کیفیت لباس نظامی سایه روشن

کیفیت دوخت لباس نظامی اعم از لباس سپاه، لباس ارتش و لباس نیروی انتظامی همانطور که گفتیم به موارد زیر بستگس دارد که هرکدام را شرح می دهیم:

1. نوع پارچه استفاده شده برای دوخت لباس نظامی که شامل پارچه های ترگال در انواع مختلف، پارچه های کتان که از الیاف پلی استر ساخته شده، پارچه های گورتکس که مقاومت بالایی داشته و پارچه های برزنتی که بیشتر برای دوخت اورکت های نظامی و کوله های سربازی از آن ها استفاده می کنند. البته شایان به ذکر است که از پارچه های برزنتی برای دوخت شلوارهای اسلش هم استفاده می کنند که ظاهر زیبایی داشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

نحوه دوخت لباس نظامی که از موارد مهمی می باشد که در کیفیت آن نقش مهمی دارد. معمولا لباس نظامی ها با دوخت با کیفیتی از تولیدی های معتبر گرفته و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. برای هریک از ارگان های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، لباس نظامی با درجه کیفیت یکسانی به دست شما مشتریان عزیز می رسد. در دوخت لباس نظامی معمولا استانداردهای دوخت را در نظر می گیرند و باعث زیبایی هرچه بیشتر آن می شوند. این لباس ها همچنین دارای وزن پایینی بوده و دارای مقاومت بالایی هستند و با شستوشوی زیاد دچار فرسایش نمی شوند.

  • ۹۹/۰۱/۰۵
  • محمد شیرازی

لباس نظامی سایه روشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی