mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

کوله پشتی نظامی

کوله پشتی های سایه روشن در انواع نظامی و ورزشی به مشتریان ارائه می شود.  کوله پشتی های نظامی ا کیفیت دوخت بالایی برای ارگان های نظامی کشورمان تهیه شده است. هر ارگانی برای خود رنگ مخصوصی دارد و رنگ کوله پشتی آن باید متناسب با آن ارگان باشد. معولا سربازان در کنار یونیفرم سربازی خود این کوله ها را نیز خریداری می کنند. برای آستر درونی این کوله پشتی ها از کتان پنبه استفاده می کنند. کتان پنبه از الیاف پلی استر تهیه شده است. از کتان پنبه برای دوخت لباس نظامی نیز استفاده می شود. این پارچه ها نسبت به پارچه های ترگال ساده و کجراه گران تر بوده ولی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در فروشگاه نظامی سایه روشن علاوه بر فروش لباس نظامی شامل لباس سپاه و لباس ارتش، لباس های کار و ایمنی برای سازمان ها و ادارجات تهیه می شود. فروش ما علاوه بر تکی به صورت عمده ای نیز می باشد. علاوه بر کوله پشتی نظامی، لباس سپاه نیز ارائه می شود.

قیمت کوله پشتی نظامی

قیمت کوله پشتی نظامی به عوامل زیر بستگی دارد:

جنس پارچه ای که برای دوخت رویه اصلی کوله و آستر درونی کوله استفاده می شود، یکی از عواملی می باشد که در قیمت کوله نظامی موثر است.

معمولا از پارچه های برزنتی برای ایجاد مقاومت بالا در کوله استفاده می کنند.

دوخت باکیفیت کوله ها یکی از عواملی می باشد که در قیمت کوله نظامی موثر می باشد.

کیفیت کوله پشتی نظامی

استفاده از کتان پنبه برای آستر درون کوله باعث انعطاف پذیری بالای کوله نظامی می شود.

یکی از قابلیت های این کوله پشتی نظامی ها آن است که می توان به طور مداوم آن ها را شستشو کرد. دوام این کوله ها بالا و به زودی دچار فرسایش نمی شود.

این کوله پشتی ها در برابر نورخورشید به راحتی دچار تغییر رنگ نمی شوند.

برای کوله پشتی ها معمولا تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. فروشگاه ما می کوشد همواره رضایت شما عزیزان را مد نظر قرار بدهد. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش کلیه تجهیزات نظامی می باشد. ما لباس نظامی را در انواع سایزبندی ها از تولیدی های معتبر می گیریم و با قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف کالا با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می کنیم. دو قطب تولید کننده لباس نظامی در کشور شهرهای اصفهان و یزد می باشد. این دو شهر علاوه بر لباس نظامی انواع آرم و علائم نظامی به کل کشور ارسال می کنند. ما مفتخریم تا پذیرای شما عزیزان هستیم.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • محمد شیرازی

کوله پشتی نظامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی