mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نیروی انتظامی

لباس نیروی انتظامی لباس فرم مخصوص افراد در ارگان نیروی انتظامی می باشد. لباس نیروی انتظامی خارجی از سایز small تا xxx و لباس نظامی ایرانی از سایزهای 38 تا 60 در فروشگاه نظامی سایه روشن موجود می باشد. رنگ لباس نظامی با توجه به نوع دریایی، زمینی و هوایی بودن آن می تواند متفاوت باشد. برای هر ارگانی متناسب با نوع شرایط محیط رنگ مخصوصی دارد. برای مثال برای نیروی زمینی از رنگ های تیره و برای هوایی و دریایی از رنگ های آبی استفاده می شود. دلیل استفاده از این رنگ ها آن است تا لباس همرنگ محیط شود. در فروشگاه نظامی سایه روشن علاوه بر لباس نیروی انتظامی ، انواع لباس کار و ایمنی ، انواع اورکت های نظامی و ساده به همراه انواع پوتین ها ارائه می شود.در سایه روشن لباس ها از تولیدی های معتبر گرفته و قیمت آن را با توجه به قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک تعیین می شود. مزیت ما این است که در کنار این قیمت پایین، تخفیفی ویژه برای لباس نیروی انتظامی و دیگر تجهیزات آن در نظر گرفته ایم. لباس کار و لباس نظامی با استفاده از پارچه های مرغوبی دوخته می شوند و اکثر تولیدی های دوزنده از پارچه های ضخیم استفاده می کنند.

پارچه های استفاده شده برای لباس نیروی انتظامی

از انواع پارچه ها با بافت ضخیم در دوخت لباس ارتش، لباس سپاه و لباس نیروی انتظامی استفاده می شود. این پارچه ها هرکدام با توجه به نوع ویژگی های محیط دارای قابلیت های ویژه ای هستند که عبارت اند از:

1.    پارچه های ترگال با دو نوع ساده و کجراه: بیشتر از این نوع پارچه ها در تولیدی ها برای دوخت لباس نیروی انتظامی استفاده می شود. این پارچه ها از الیاف ویسکوز تشکیل شده که در عین مقاومت بالا دارای سبک وزن هستند.

2.    پارچه های کتان پنبه: از این پارچه ها برای دوخت انواع پوتین های سربازی و کوله پشتی ها استفاده می شود. پارچه های کتان نیز مقاومت بالایی داشته و بیشتر از آن ها برای کوله های نظامی استفاده می شود.

3.    پارچه های برزنتی: این پارچه ها بسیارضخیم و مقاومت آن ها از پارچه های ترگال و کتان نیز بیشتر می باشد. از این پارچه ها برای دوخت کوله های نظامی استفاده می شود.

4.    پارچه های گورتکس: این پارچه ها از قیمت بالایی برخورار بوده و خیلی کم از آن ها برای دوخت لباس سپاه استفاده می شود. بیشتر از پارچه های تر گال و کتان نسبت به گورتکس و برزنتی برای دوخت این لباس ها استفاده می شود.

قیمت لباس نیروی انتظامی

قیمت لباس نیروی انتظامی و لباس سپاه به موارد زیر بستگی دارد:

5.    نوع دوخت لباس که هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.

6.    نوع پارچه مصرفی در دوخت لباس نظامی که قیمت پارچه های ترگال نسبت به پارچه های کتان از قیمت کمتری برخورار است.

7.    در فروشگاه سایه روشن فروش عمده ای هم انجام می شود و برخی از کارخانه ها و اداره جات می توانند از لباس کارهای ما به صورت عمده ای بهره ببرند. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در فروش محصولات نظامی می باشد مفتخریم تا به شما عزیزان محصولی با کیفیت ارائه کنیم. علاوه بر عرضه لباس نیروی انتظامی در تهران، در سایر شهرها نیز لباس نظامی در انواع سایزبندی ها ارائه می شود.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی