mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

خرید کلاه نظامی

یکی از محصولات سایه روشن، ارائه انواع کلاه های نظامی می باشد که با دوخت با کیفیتی برای انواع ارگان های نظامی کشور تهیه شده است. کلاه نظامی با توجه به نوع ارگان هوایی، زمینی و دریایی دارای رنگ مخصوصی می باشد. این کلاه ها با استفاده از پارچه های کتان پنبه دوخته می شوند. پارچه های کتان از الیاف پلی استر ساخته شده اند که استفاده از آن ها در دوخت کلاه های نظامی باعث راحتی هرچه بیشتر لباس نظامی می شود. در فروشگاه نظامی سایه روشن علاوه بر فروش کلاه های نظامی، تعمیرات دوخت و دوز این کلاه ها انجام می شود. علاوه بر کیفیت بالا، قیمت این کلاه ها به صرفه می باشد. قیمت پایین کلاه های نظامی سبب شده است که سربازان هر سه الی چهار ماهه بعد از اعزام خود از پادگان یک کلاه نظامی نو خریداری کنند. خرید کلاه نظامی درسایه روشن با تخفیف ویژه ای انجام می شود.

خرید کلاه نظامی در سایه روشن با تخفیف ویژه

قیمت کلاه نظامی سایه روشن به عوامل زیر وابسته است:

جنس پارچه استفاده شده برای آستر و روکش کلاه. معمولا همانطور که گفتیم برای آسترهای آن از کتان پنبه و برای روکش کلاه از پارچه های ترگال ساده استفاده می کنند.

دوخت باکیفیت کلاه که هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، تولیدی های عرضه کننده قیمت آن را بیشتر می فروشند. خرید کلاه نظامی با تخفیف ویژه ای در سایه روشن انجام می گیرد.

کیفیت کلاه

استفاده از کتان پنبه برای دوخت کلاه باعث شده است تا کلاه انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.

افراد نظامی می توانند این کلاه ها را به طور مداوم شستشو کنند. دوام این کلاه ها بالا و شستشوی زیاد دچار فرسایش نمی شود.

در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند و در برابر انواع شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.

علاوه بر کلاه های نظامی و لباس نظامی شامل لباس سپاه و لباس ارتش در فروشگاه ما انواع لباس های کار و ایمنی با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می شود. در کنار قیمت تخفیفی ویژه برای این لباس ها در نظر گرفته ایم. برای اورکت های نظامی از انواع پارچه های برزنتی استفاده می کنند. پارچه های برزنتی مقاومت بالایی دارند و بیشتر تولیدی های کشور برای دوخت انواع کوله های نظامی و اورکت ها از این پارچه ها استفاده می کنند. دو قطب تولید کننده انواع لباس نظامی شهرهای یزد و اصفهان می باشند. دراین دوشهر علاوه بر لباس نظامی شامل لباس سپاه و لباس ارتش، انواع آرم و علائم نظامی به همراه تجهیزات دیگر به شهر های دیگر ارسال می شود. مزیت ما دو دهه سابقه فروش محصولات می باشد مفتخریم که به شما عزیزان خدمات در این زمینه ارائه کنیم.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی