mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

بوت نظامی در تهران

بوت نظامی سایه روشن دارای مزیت های زیر می باشد:

  1. این بوت ها در انواع سایزبندی ها و در انواع طرح ها ارائه می شوند.
  2. این بوت ها بسیار راحت و دارای لژ خاصی هستند و باعث می شود تا هنگامی که مدت ها در پا قرار داشته باشد، پا بوی بد و نامطبوع نگیرد.
  3. بوت نظامی سایه روشن،لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لباس ارتش، انوع اتیکت ها و انواع لباس های نظامی به همراه لباس کار و ایمنی از محصولات و تجهیزات لباس نظامی می باشد که همگی با تخفیف ویژه ای به شما عزیزان ارائه می شوند.
  4. بوت نظامی از تولیدی های معتبر گرفته شده و با قیمت تعیین شده از سوی صنف پوشاک در فروشگاه به فروش می رسد.
  5. دوام این بوت های نظامی بالا بوده و با استفاده دائم دچار فرسایش نمی شوند. از انواع روکش های مقاوم در آن ها استفاده می شود که با خوردن واکس جلای زیادی پیدا می کنند.

قیمت بوت نظامی سایه روشن

این بوت های نظامی در انواع مدل ها و طرح ها استفاده می شود. علاوه بر بوت های نظامی، چکمه های کوه در انواع سایزبندی به مشتریان ارائه می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد.

درجه کیفیت بوت نظامی سایه روشن به موارد زیر بستگی دارد:

  1. روکش استفاده شده و مقدار اندازه لژ بوت
  2. قالبی که برای بوت نظامی استفاده می شود.
  3. چرم اتفاده شده برای روکش قالب پوتین سربازی

قیمت ها در تولیدی ها بر اساس مواد استفاده شده برای ساخت آن به جاهای مختلف تعیین می شود. قیمت ها همگی در فروشگاه سایه روشن بر اساس این استاندارد ها تعیین می شود.

دوام بوت نظامی

دوام بوت ها بر اساس روکشی که برای آن استفاده شده و چرمی که برای روکش آن به کار می رود تعیین می شود. چرم ها به صورت طبیعی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. روکش های استفاده شده دارای مقاومت بالایی می باشد.

لباس سپاه و لباس ارتش از پارچه های ترگال و کتان تشکیل شده که با وجود ضخامت زیاد دارای وزن پایینی می باشد. در سایه روشن علاوه بر عرضه بوت نظامی در تهران، در سایر شهرها نیز پوتین و کفش نظامی ارائه می شود.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • محمد شیرازی

بوت نظامی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی