mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

شلوار نظامی

شلوار نظامی یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد. شلوار های نظامی سایه روشن راحت و با دوخت عالی با قیمت ویژه به سربازان عزیزمان ارائه می شود. این شلوارها در انواع سایزبندی و رنگ بندی با توجه به ارگان مربوطه می باشد. شلوارهای نظامی سایه روشن از تولیدی های معتبر گرفته و با قیمت تصویب شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک به فروش می رسد. در تولیدی ا با استفاده از چرخ هایی پیشرفته انواع شلوارها به صورت حرفه ای دوخته می شود و سپس به دست فروشندگان می رسد. از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه برای دوخت این شلوارها استفاده می شود. شلوار نظامی مانند لباس نظامی یکی از محصولات اصلی فروشگاه سایه روشن است که دارای دوام بالایی از نظر دوخت و جنس می باشد. این شلوارها قابلیت آن را دارند تا به صورت مداوم شستشو شوند و دوام خود را حفظ کنند.

قیمت شلوار نظامی سایه روشن

قیمت شلوارها به دوعامل اصلی نوع دوخت و نوع جنس پارچه شلوار وابسته است. معمولا پارچه های ترگال ساده و کجراه نسبت به پارچه های کتان و گورتکس از قیمت پایین تری برخوردارند. از نظر دوام و ضخامت استفاده از پارچه های کتان و گورتکس ارجعیت دارد. ولی در کل قیمت پارچه های نظامی مقرون به صرفه است. عامل دیگر در تعیین قیمت شلوار نظامی، نوع دوخت شلوار می باشد که هرچه این دوخت با کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت شلوار نظامی به همان میزان بالا می رود.

کیفیت بالا

همانطور که در بالا اشاره شد در فروشگاه ما دوخت شلوارها به همراه تعمیرات آن ها توسط افراد متخصص در این زمینه صورت می گیرد که بسیار ماهر و زبردست هستند و کار خود را به خوبی انجام می دهند. این شلوارها که در دسته لباس نظامی قرار می گیرد، در انواع سایزهای کوچک و بزرگ به مشتریان عزیزمان ارائه می شود. در برابر نور خورشید این شلوارها تغییر رنگ نداده و مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

تنوع طرح

علاوه بر شلوار نظامی، انواع شلوارهای اسلش با مدل های روز به شما زیزان تقدیم می شود که دارای تخفیف ویژه ای است. برای هر ارگان دفاعی، شلوار نظامی، طرح مخصوص خود را دارد و باید برای یونیفرم خود آن را تهیه کند. معمولا افراد درجه دار برای منازق سردسیر علاوه بر شلوار نظامی، انواع اورکت های نظامی را برای خود تهیه می کنند. lمزیت ما دو دهه سابقه ما در فروش انواع تجهیزات نظامی می باشد. همچنین علاوه بر لباس نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی برای سازمان ها و اداره جات آماده عرضه می باشد.

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی