mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

بوت نظامی

بوت نظامی مانند لباس نظامی یکی از محصولات سایه روشن می باشد که درای انواع سایزبندی ها و رنگبندی های مختلف است. این رنگبندی ها با توجه به نوع ارگان مربوطه می باشد. پوتین های سربازی دارای الب های محکمی می باشند که دارای دوام بالایی هستند. بوت نظامی سایه روشن دارای روکش چرمی مناسبی می باشد که از الیاف طبیعی ساخته شده است. هر یک از بوت های نظامی دارای واکس مخصوص خود هستند. علاوه بر چرم از مواد برزنتی برای روکش پوتین های نظامی استفاده می شود. برزنت پارچه ای ضخیم که مقاومت بالایی در برابر شرایط گوناگون دارد. پوتین های سربازی قابلیتی دارند که باعث می شود با استفاده فراوان، پا بوی نامطبوع به خود نگیرد و باعث تعریق پا نمی شوند.

قیمت بوت نظامی

بوت های نظامی با عرضه مستقیم از تولیدی وارد فروشگاه ما می شوند و قیمت های آن ها از سوی اتحادیه صنف کلا تعیین می گردد. قیمت بوت های نظامی به مدل و طرح های آن ها بستگی ندارد و قیمت آن ها به صورت عمده ای می باشد. 

تنوع طرح های بوت نظامی

بوت های نظامی در انواع طرح های پلنگی، چریکی و ارتشی خاکی ارائه می شود. طرح های چریکی معمولا برای یگان های ویژه امنیت و طرح های ساده چرمی برای سربازان وظیفه است. ما سعی کردیم تا تمامی این مدل ها را در فروشگاه خود جمع آوری کنیم و دست مشتری را برای انتخاب باز نگه داریم. 

کیفیت بوت های نظامی

بوت های چرمی سایه روشن دارای بندهای بلند با کیفیت هستند که در این فروشگاه این بند ها به صورت جداگانه هم به فروش می رود. پوتین های سربازی در انواع سایزهای کوچک و بزرگ برای افراد آماده توزیع می باشد. ما سعی می کنیم تا محصول با کیفیت به شما عزیزان ارائه کنیم تا شایستگی شما را داشته باشد.

نتیجه گیری

بوت نظامی سایه روشن مانند لباس نظامی آن از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است که باعث شده است تا بیشتر سربازان علاوه بر دوران سربازی خود برای مصارف دیگر هم از آن استفاده کنند.

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • محمد شیرازی

بوت نظامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی