mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

شلوار نظامی یکی از محصولات سایه روشن می باشد که با کیفیت بالا و قیمت پایین به شما عزیزان ارائه می شود. کیفیت و قیمت هر کدام فاکتورهایی دارند که در زیر بیان می کنیم:

کیفیت شلوار نظامی به موارد زیر بستگی دارد:

  1. جنس پارچه استفاده شده در دوخت شلوار نظامی که ا استفاده از پارچه های ترگال ساده و کجراه دوخت می شوند. علاوه بر ترگال ساده از پارچه های کتان استفاده می کنند. در این پارچه ها از الیاف ویسکوز استفاده می شود که باعث راحتی هرچه بیتر شلوار نظامی می شود.
  2. نوع دوخت شلوار نظامی یکی از عواملی است که که در قیمت آن موثر می باشد. ما معمولا لباس نظامی و شلوار نظامی خود را از تولیدی های معتبر گرفته که همگی بر اساس استاندارد های دوخت تولید می شوند.
  3. وزن پایین شلوار نظامی سایه روشن باعث شده است تا بسیاری از افراد علاوه بر پادگان ها بعد از دوران سربازی خود از این شلوار نظامی ها برای کوهنوردی استفاده کنند.
  4. علاوه بر شلوار نظامی، شلوار اسلش و شلوارهای کتان ارائه می شود که باعث شده است که بسیاری طرفدار به خود جلب کرده است.

قیمت شلوار نظامی

موارد زیر در قیمت شلوار نظامی موثر می باشد:

  1. نوع پارچه مصرفی برای دوخت لباس نظامی که از انواع پارچه های ترگال ساده و کجراه برای دوخت این شلوارها استفاده می کنند.
  2. نوع دوخت شلوارنظامی که هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. دوخت شلوارها با استفاده از چرخ های مخصوصی انجام می شود. بنابراین این شلوارها با دوخت شیکی به مشتریان انجام می شود.
  3. علاوه بر فروش شلوار نظامی، تعمیرات دوخت و دوز نیز در سایه روشن انجام می گیرد. قیمت این تعمیرات بر اساس قیمت تعیین شده از سوی اتحادیه صنف پوشاک تعیین می شود.

لباس سپاه و شلوار نظامی در انواع مدل ها

لباس سپاه در انواع سایزبندی ها و در طرح های پلنگی، چریکی، کامپیوتری و دیجیتالی ارائه می شوند. این سایز ها برای مدل خارجی و ایرانی متفاوت می باشد. مفتخریم تا به شما محصولی با کیفیت ارائه کنیم. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر عرضه مستقیم شلوار نظامی در تهران، در سایر شهرها هم این محصول را ارائه می کنیم.

  • ۹۹/۰۱/۰۲
  • محمد شیرازی

شلوار نظامی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی