mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس نیروی انتظامی یکی از محصولات سایه روشن است که به افراد نظامی ارائه می شود. لباس نظامی، یونیفرم مخصوص افراد نظامی در صنعت دفاعی کشور می باشد. لباس نیروی انتظامی با قیمتی ویژه به عزیزان تقدیم می شود. این لباس ها دارای دوخت عالی و جنس پارچه مرغوب می باشند. یکی از قابلیت های پارچه های نظامی سایه روشن مقاومت بالای آن ها در برابر شستشوی زیاد است. پارچه هایی که برای دوخت این لباس ها استفاده می شود از نوع ترگال ساده بوده و از نوع ترگال کجراه هم برای دوخت آن ها استفاده می شود. بیشتر تولیدی های کشور از پارچه های ترگال استفاده می کنند. علاوه بر این پارچه ها، پارچه های کتان پنبه و گورتکس هم مورد استفاده قرار می گیرد و از پارچه های برزنتی برای دوخت کوله پشتی و اورکت های نظامی استفاده می گردد.

جنس پارچه لباس نیروی انتظامی

پارچه های نظامی به موارد زیر دسته بندی می شوند:

1. پارچه های ترگال ساده و کجراه

2. پارچه های گورتکس با بافت هایی از الیاف پلی استر

3. پارچه های برزنتی

4.پارچه هایی از کتان پنبه

معمولا با توجه به نوع کاربرد و مصرفی که دارند از آن ها استفاده می شود. کتان پنبه دارای ضخامت کمتری می باشد و کمتر از آن ها در تولید لباس نیروی انتظامی استفاده می شود. معمولا از کتان پنبه برای دوخت آسترهایی استفاده می شود که در زیر لباس به کار می روند. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است از بهترین و مرغوب ترین وسایل و تجهیزات نظامی استفاده می شود. این وسایل و تجهیزات شامل فانوسقه، جوراب، تی شرت و انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی هستند. از پارچه های برزنتی برای دوخت لباس هایی استفاده می شود که مقاومت در آن ها شرط باشد. برای مثال لباس های نیروی زمینی ارتش بیشتر با استفاده از این جنس پارچه است.

لباس نیروی انتظامی برای تمامی ارگان ها

لباس نیروی انتظامی برای تمامی نیروهای دریایی، زمینی و هوایی و دریایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عرضه می شود. فروشگاه نظامی سایه روشن مفتخر است تا به شما عزیزان محصولی با کیفیت در عین حال ارزان قیمت ارائه کند. معمولا ما برای عرضه محصولات خود تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. علاوه برلباس نظامی، انواع لباس های کار و ایمنی به مشتریان عرضه می شود. این لباس های کار برای تمامی سازمان ها و اداره جات عرضه می گردند. یکی از محصولاتی که خیلی مد نظر سازمانها و اداره جات است، لباس کار اداری و پزشکی می باشد که تقاضای بالایی در بین مشتریان مختلف دارد.

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی