mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس سپاه

لباس سپاه یکی از محصولات سایه روشن است که با دوخت عالی و قیمت ارزان به سربازان عزیزمان ارائه می شود. یکی از فاکتورهای یک لباس ارتشی خوب، دوخت شیک و یک دست آن می باشد که باید هر تولیدی آن را رعایت کند. جنس پارچه هایی که برای دوخت لباس نظامی استفاده می شود انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها پارچه ترگال ساده و کجراه می باشد. پارچه های ترگال ساده از الیاف های پلی استر تشکیل شده اند که ضخامت کمی دارند. استنفاده از این پارچه ها باعث وزن کم لباس نظامی می شود. در فروشگاه سایه روشن علاوه بر لباس های نظامی، لباس های کار و ایمنی به مشتریان ارائه می شود که دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

قیمت لباس سپاه

قیمت لباس نظامی به عواملی چون، جنس پارچه، نوع دوخت لباس سپاه و راحتی لباس بستگی دارد. معمولا ما لباس های نظامی خود را از تولیدی های معتبری می گیریم. این تولیدی ها لباس سپاه را با کیفیت بالایی می دوزند و دوخت آن ها متوازن و شیک می باشد. بیشتر تولیدی های لباس نظامی در شهرهای اصفهان و یزد قرار دارند. این دو شهر دو قطب بزرگ تولید کننده لباس های نظامی به شمار می روند.

کیفیت لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لباس سپاه معمولا برای هر ارگانی دارای رنگ مخصوص خود می باشد. برای مثال برای ارگان های زمینی از رنگ های خاکستری استفاده می کنند. این لباس ها در برابر تغییر رنگ از خود مقاومت بالایی نشان می دهند. می توان در انواع شرایط آب و هوایی از خود مقاومت بالایی نشان دهند. همچنین لباس سپاه با شستشوی مقاوم دچار فرسایش نمی شود و دلیل آن استفاده از پارچه های ترگال ساده برای این لباس ها می باشد. لباس نظامی سایه روشن این قابلیت را دارد تا انواع آرم و علائم نظامی به راحتی روی آن درج و چاپ شود. انواع اتیکت ها به صورت دستی و کامپیوتری بر روی لباس ها قابل اجرا هستند.

لباس سپاه برای نیروهای زمینی، دریایی و هوایی

لباس سپاه برای تمامی نیروها ارائه می شود. این نیروها شامل نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش می باشد. در فروشگاه نظامی سایه روشن سعی شده است تا در کنار لباس سپاه، اورکت مخصوص سپاه و پوتین های سربازی مخصوص صنعت دفاعی ارائه گردد. مزیت ما دو دهه سابقه ما در زمینه فروش انواع تجهیزات نظامی می باشد. مفتخر هستیم تا به شما عزیزان خدمت رسانی بکنیم. برای مشاهده محصولات ما می توانید به سایت ما سر بزنید. 

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی