mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

لباس ارتش

لباس ارتش یکی از محصولات سایه روشن است که به افراد نظامی ارائه می شود. مزیت لباس ارتش در سایه روشن آن است که با دوخت عالی و قیمت ارزان به مشتریان ارائه می شود. سعی شده است از پارچه های ترگال با کیفیت برای دوخت آن ها استفاده شود. این پارچه های ترگال به دو نوع ساده و ترگال تقسیم می شوند. پارچه های ترگال دارای ضخامت کمی هستند و همین ضخامت کم باعث وزن کم آن ها شده است.

قیمت لباس ارتش

لباس ارتش علاوه بر کیفیت بالا دارای هزینه مناسبی می باشد. قیمت این لباس ها به جنس پارچه و دوخت آن ها بستگی دارد. معمولا برای پارچه های ارتشی از الیاف کتان پنبه استفاده می شود که دارای وزن پایینی می باشد. معمولا وزن پارچه های ترگال ساده نسبت به پارچه های کتان پایین تر می باشد. علاوه بر پارچه های ترگال و کتان از گورتکس هم برای دوخت لباس ارتش استفاده می شود. گورتکس ها مانند پارچه های برزنتی دارای ضخامت بالایی هستند و از آن ها برای دوخت اورکت و کوله پشتی استفاده می کنند.

 

کیفیت لباس ارتش

کیفیت لباس های ارتشی بیشتر به جنس پارچه آن ها وابسته است. معمولا ما لباس های ارتشی فروشگاه خود را به طور مستقیم از تولیدی می گیریم و در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می دهیم. یکی از عوامل مورد بحث در کیفیت لباس ارتش، مقاومت پارچه و مقدار ضخامت آن ها می باشد. معمولا پارچه های گورتکس از ضخامت کمب برخوردارند و در عین ضخامت کم دارای استحکام بالایی نیز می باشند.

علاوه بر بحث مقاومت، رنگ پذیری لباس های ارتشی مهم در کیفیت آن ها امری مهم می باشد. لباس ارتش قابلیت آن را دارد که تا با شستشوی مداوم رنگ خود را از دست ندهند و دچار فرسایش نشوند. معمولا برای کتان و ترگال از بافت های پلی استر در پارچه های ارتشی استفاده می کنند که همین باعث مقاومت در برابر تغییر رنگ چنین لباس هایی می شود.

لباس نظامی برای کلیه ارگان ها، دریایی، زمینی و هوایی

در فروشگاه نظامی سایه روشن لباس ارتش برای کلیه نیروهای دریایی، زمینی و هوایی لباس ارتشی ارائه می شود. نوع رنگ هر ارگان با دیگری متفاوت می باشد و هر ارگانی با توجه به نوع شرایط اقلیمی دارای رنگ لباس فرم مخصوص می باشد. علاوه بر لباس ارتش، اورکت، تی شرت، کوله پشتی و پوتین های سربازی، مخصوص ارگان مربوطه ارائه می شود. پوتین ها دارای طول عمر بالایی بوده و به راحتی دچار فرسایش نمی شوند. اورکت ها و کوله پشتی ها با استفاده از پارچه های برزنتی دوخته می شوند که در شرایط مختلف آب و هوایی دارای مقاومت بالایی هستند و می توان از آن ها به خوبی بهره برد. مزیت ما دو دهه سابقه فروش لباس ارتش در سایزبندی های مختلف به مشتریان عزیزمان می باشد. علاوه بر فروش محصول، خدماتی چون تعمیرات به مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. علاوه بر لباس نظامی، لباس کار و ایمنی به شما عزیزان ارائه می شود که دارای مزیت های خاص خود می باشد.

  • ۹۸/۱۲/۲۶
  • محمد شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی