mohammadshirazi1375

  • ۰
  • ۰

قیمت لباس نظامی

قیمت لباس نظامی در فروشگاه سایه روشن بر اساس فاکتورهایی در نظر گرفته می شود. یکی از این فاکتورها، نوع جنس پارچه به کار رفته برای دوخت لباس نظامی می باشد. معمولا جنس پارچه ها از ترگال ساده و کجراه بوده و دارای ضخامت بافت بالایی می باشد. عامل مهم دیگر در تعیین قیمت لباس نظامی، نوع دوخت پارچه می باشد. دوخت پاره ها با کیفیت بالا انجام می گیرد و سعی شده است که استانداردهای دوخت در این لباس ها در نظر گرفته شود. یکی از استانداردهای دوخت لباس نظامی، تمیزی و شیکی آن می باشد که باید در نظر گرفته شود. قیمت لباس نظامی در فروشگاه سایه روشن ارزان قیمت می باشد. با وجود قیمت ارزان، کیفیت لباس نظامی بسیار بالا و از پارچه هایی مطلوب در دوخت آن استفاده می شود.

لباس نظامی سایه روشن یونیفرم مخصوص افراد نظامی می باشد. علاوه بر یونیفرم نظامی، انواع لبالس های کار و ایمنی در سایه روشن به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. مزیت ما دو دهه سابقه فروش انواع تجهیزات نظامی و انواع لباس های کار و ایمنی با کیفیت و قیمت بالا می باشد. در کنار یونیفرم سربازی، انواع اورکتهای نظامی به سربازان عزیزمان ارائه می کنیم که از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند. اورکت های نظامی معمولا از پارچه های ضخیمی تولید می شوند. این پارچه های ضخیم، پارچه های برزنتی نام دارند و به علت مقاومت بالا و استحکام آن ها برای دوخت اورکت نظامی از آن ها استفاده می گردد.

یکی دیگر از عوامل در تعیین قیمت لباس نظامی، سبک بودن آن می باشد که باید در نظر گرفته شود. هرچه از پارچه های ترگال ساده و کجراه در دوخت لباس نظامی استفاده شود، لباس از وزن کمتری برخوردار می شود. ما سعی می کنیم بیشتر لباس های نظامی خود را بر اساس این پارچه ها تولید کنیم و به دست شما مشتریان عزیزان برسانیم. در فروشگاه سایه روشن افراد زبردستس وجود دارند که لباس نظامی را با کیفیت دوخت بالایی به شما عزیزان ارائه می کنند. علاوه بر دوخت، انواع تعمیرات در سایه روشن قابل انجام است. تمامی قیمت های تعمیرات بر اساس اتحادیه تعیین شده است.

لباس نظامی سایه روشن در انواع سایزبندی ها به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. جنس پارچه هایی که برای دوخت این لباس ها استفاده می شود، علاوه بر ترگال ساده، کتان پنبه و گورتکس می باشد. کتان ساده از لطافت خاصی برخوردار می باشد که بیشتر برای دوخت کلاه های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ۹۸/۱۲/۲۳
  • محمد شیرازی

قیمت لباس نظامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی